کد خبر: 6370

تاریخ انتشار: 1400-01-06 - 17:27

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / سازمان های فرهنگی / اخبار و مسائل کتاب / اخبار نمایشگاه / اخبار کتاب / مطالب دیگران- فرهنگ و هنر
+1
بازدیدها: 702

انتشار گزارش عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عملکرد سال ۱۳۹۸ معاونت امور فرهنگی در ۳۸۰ صفحه از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی منتشر شد. […]

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی کتاب ناب" به نقل از  خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابچه «عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1398» را منتشر کرد.
 
در بیان اهداف و اهمیت تدوین عملکرد نهاد‌های مختلف آمده است: «هر سازمانی به منظور بقا و ادامه حیات نیازمند اتخاذ روش‌ها و سیستم‌های مدیریتی برای بهبود مداوم عملکرد و فرآیند هاست.  بررسی تغییرات مقادیر کمی پارامترها و شاخص‌ها و سنجش آن‌ها نه تنها لازم بلکه حیاتی است. گزارش عملکرد به‌عنوان اطلاعات ورودی سیستم، می‌تواند به یکپارچگی و انسجام و ارتباط منطقی بین واحدها کمک کند و با پردازش و تحلیل اطلاعات، امکان تولید دانش در سازمان را فراهم آورد.
 
گزارش عملکرد دقیق و شفاف نه‌تنها، سازوکاری مهم برای مدیریت، بلکه نشانه اهمیت دادن به ذی‌نفعان و فعالان آن حوزه و جلب اعتماد و مشارکت آنان است. عملکرد سال ۱۳۹۸ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۳۸۰ صفحه زیرنظر ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی، به همت عبدالرضا گرشاسبی، معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی و زهره مظهری، تهیه و تدوین شده است.
 
در این کتاب عملکرد ستاد معاونت و دفاتر و موسسات وابسته، در چهار بخش شامل: شرح وظایف سازمانی، تقویم فعالیت‌های فرهنگی، مشروح فعالیت ها و موانع، مشکلات و پیشنهادات به تفکیک بر مبنای جداول آماری و رویکرد برنامه‌ریزی به انضمام یک بخش ویژه «کلان برنامه‌ها» شامل تمام فعالیت‌های معاونت در قالب کلان برنامه‌های نه گانه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است. امید است مورد رضایت و نقد و نظر خوانندگان محترم قرار گیرد.»

«عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» اینجا قابل مشاهده است.

 

منبع ایبنا

 

انتشار گزارش عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود