کد خبر: 6337

تاریخ انتشار: 1399-08-15 - 12:35

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / اخبار ومسائل کتاب / سازمان های فرهنگی / اخبار و مسائل کتاب / اخبار نمایشگاه / فضای مجازی / رسانه مطبوعات
+1
بازدیدها: 899

تمدید مهلت ارسال اثر به نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه

امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه خبر داد […]

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی کتاب ناب" به نقل از امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه تا شنبه 17 آبان ماه خبر داد و گفت:

دبیرخانه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه با توجه به درخواست خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و برنامه‌سازان، مهلت ارسال اثر به این دوره از جشنواره از طریق سایت رسمی را تا 17 آبان‌ماه تمدید کرد.

 

وی درباره تعداد آثار ارسالی به نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه ادامه داد: حدود 600 اثر و 97 مقاله ارسال شده‌است. از نظر کمیت، بیشتر این آثار به حوزه دفاع‌مقدس و چهل‌سالگی این رویداد مرتبط است، با توجه به اینکه بازه زمانی ارسال آثار تا پایان مهرماه، مصادف با چهل‌سالگی دفاع مقدس تعیین شده بود، بیشترین آثار ارسالی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به این حوزه مربوط است. حوزه سواد رسانه‌ای و سپس دیگر آثار حوزه کتاب و کتابخوانی در قالب‌های خبر، گفت‌وگو، گزارش در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 
مسعودی درباره کیفیت آثار ارسالی به جشنواره گفت: کیفیت آثار ارسالی قابل‌توجه است و از نظر من، این آثار در درجه کیفیت بالایی قرار دارند.
 
دبیر نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با اشاره به فرآیند داوری آثار، بیان کرد: داوری‌ها تقریبا همزمان با ارسال آثار شروع شده‌است و درباره داوری‌ها، نگرانی‌‌ وجود ندارد؛ چراکه تعداد داوران در این دوره، سه‌برابر افزایش یافته‌است، به‌گونه‌ای که آثار ظرف 24 ساعت داوری شده و بازگردانده می‌شود. در حال حاضر به‌دلیل اینکه صرفا در یک بخش از جشنواره تراکم ارسال اثر وجود دارد، فرآیند داوری را متوقف کرده‌ایم تا در بخش‌های دیگر آثار ارسال شود.
 
رایزنی برای جذب حاملی مالی جشنواره کتاب و رسانه
وی درباره تعیین جایزه برگزیدگان نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه بیان کرد: در تلاش هستیم تا برای این دوره از جشنواره جوایز ارزشمندی در نظر بگیریم. موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای برگزیدگان و شایستگان تقدیر، جایزه در نظر گرفته‌است اما این میزان را کافی ندانستیم؛ بنابراین درحال رایزنی و تعامل با دو حامی مالی از‌جمله دو پلت‌فرم شناخته‌شده در این حوزه هستیم تا بتوانیم جوایز ارزشمندی را به برگزیدگان این دوره از جشنواره اهدا کنیم.

 

بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.

 

منبع ایبنا

 

مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد/افزایش جوایز جشنواره با جذب دو حامی مالی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود