کد خبر: 6284

تاریخ انتشار: 1399-02-11 - 18:26

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / اخبار ومسائل کتاب / سازمان های فرهنگی / اخبار کتاب
+1
بازدیدها: 565

سامان‌دهی موسسات معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در یک موسسه

دکتر محسن جوادی با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و انجام این ساماندهی منصوب کرد […]

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی کتاب ناب" به نقل از  خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در متن حکم محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای ایوب دهقانکار آمده است:
«نظر به سابقه، تجربه و تعهد جنابعالی در حوزه نشر و کتاب که حاصل سال‌ها فعالیت در بخش‌های گوناگون معاونت امورفرهنگی بوده است بدین وسیله جنابعالی به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب می‌شوید.
انشالله با درایت و تدبیری که در جنابعالی و روحیه همکاری و همدلی که در همکاران  موسسه وجود دارد شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی به ویژه با رویکرد  نوآورانه و همراه با صرفه‌جوئی باشیم.
با توجه به اینکه در دوره گذار برای سامان‌دهی موسسات معاونت فرهنگی در قالب یک موسسه فراگیر قرار داریم  و مسئولیت این مهم نیز بر عهده جنابعالی خواهد بود لازم می‌دانم نکات زیر را یاد آوری کنم .
۱. ساماندهی موسسات بر اساس منطق روشن بهره‌وری بیشتر، نوآوری و همگرائی در فعالیت‌ها، کاهش هزینه‌ها و یافتن منابع مالی مناسب دولتی و بخش خصوصی طراحی شده است. لازم است این نکات در همه مراحل ساماندهی مد نظر باشد
۲. در مسیر ساماندهی موسسات، حفظ کرامت و حرمت همه همکاران در موسسات ضروری است و هرگونه تصمیمی در مورد آنها باید توجیه کافی داشته و با جلب رضایت همکاران و رعایت احتیاط لازم  و بدون شتابزدگی باشد .
۳. ضوابط قانون کار باید بدون تبعیض در مورد همه همکاران لحاظ شود و منافع مشروع و قانونی آنها  تامین شود.
۴. با توجه به  وجود افراد صاحب‌نظر در هیات امنا و هیات مدیره موسسات و نیز مدیران و کارشناسان با تجربه،  لازم است نظر مشورتی آنها در همه مراحل سامان‌دهی مورد توجه باشد و اولویت انتخاب مدیران و مسئولان بخش‌های گوناگون از کارکنان موسسات باشد.
۵. امید به خداوند و اخلاص در عمل و دقت در تصمیم‌گیری و تدبیر و دوراندیشی رمز موفقیت شما در این سمت جدید است.
در پایان لازم می دانم از برادر گرامی جناب آقای دکتر قادر آشنا که در طول مدت مدیریت خود در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ،  فعالیت‌های موثر و خوبی داشتند ،  تقدیر و تشکر کنم و برای ایشان از خداوند منان توفیق خدمت بیشتر به فرهنگ کشور را مسالت نمایم.

 

 

منبع ایبنا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود