کد خبر: 6348

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / فضای مجازی / حوزه علمیه / چهره ها
+2
بازدیدها: 1 119

پیام های تسلیت شاگردان فضلا و دوستان

پیام های تسلیت شاگردان، فضلا و دوستان به مناسبت ارتحال آیت الله شمس خراسانی ره […]

پیام های تسلیت علما، شاگردان، فضلا و دوستان

....

انالله وانا الیه راجعون

 برادرعزیز وگرامی، مصیبت وارده، رحلت والد محترم ،ایه الله سید حسین شمس را به حضورتان وتمامی بیت شریف تسلیت میگویم وبرای ان فقید سعید علو درجات وبرای بازماندگان صبر واجر راملتمسانه خواهانم ،

اخوکم

 نجم الدین الطبسی

 قم المقدسه

......

إنا لله وإنا إليه راجعون

 

قال إمامنا الصادق ( عليه السلام ) : ( إِذَا مَاتَ الْمُؤْمِنُ الْفَقِيهُ ثُلِمَ فِي الاسْلامِ ثُلْمَةٌ لا يَسُدُّهَا شَيْ‏ءٌ ) .

 

تلقيت قبل قليل خبر رحيل أستاذي الجليل ، سماحة آية الله المعظم ، الفقيه الأصولي ، السيد حسين الشمس الخراساني ( قدس سره الشريف ) ، وبهذا المصاب الجلل أرفع عزائي إلى مقام إمام العصر والزمان ( أرواحنا له الفداء ) والحوزة العلمية الشريفة وجميع تلامذته وطلابه وأولاده ، وإنا لله وإنا إليه راجعون .

المفجوع برحيله

ضياء السيد عدنان الخباز القطيفي

الخميس ٢٦ / ٤ / ١٤٤١ ه

.....

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إليه راجعون

إذا مات العالم الفقیه ثلم في الإسلام ثلمة لایسدها شيء

جناب مستطاب حجة الاسلام آقای سید محمد کاظم شمس (دامت تأییداته)

خبر ارتحال استاد بزرگوارم، عالم با فضیلت، فقیه محقق و اصولی دقیق النظر حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید حسین شمس خراسانی (طاب ثراه) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این شخصیت والامقام عمر پر برکت خود را با تألیفِ آثاری ارزشمند، صرف ترویج دین مبین اسلام و مکتب حقه شیعه کرد، و با پرورش شاگردانِ فاضلِ بسیاری به حوزه های علمیه خدمتی بس عظیم نمود.

 

اینجانب ضایعه مؤلمه ارتحال این عالم ربانی را حضور گرامی حضرتعالی و همه بازماندگان از آن بیت محترم تسلیت عرض نموده و برای استاد جلیل القدرم، رحمت و رضوان و حشر با اولیاء الهی را از ذات باری تعالی مسألت دارم.

والسلام عليكم ورحمة الله وبرکاته

۴/جمادی الاولی/۱۴۴۱

قم المقدسة _ ميرتقي حسيني گرگاني

....

سلام علیکم

جناب آقای شمس ارتحال والد ماجد استاد عزیز حضرت آیت الله شمس را تسلیت می گویم با اجداد طاهرین محشور باد

ماجور باشید

دعاگوی شما

 سیداحمدحسینی خراسانی

......

رحلت والد مکرم حضرت آية الله شمس را تسليت عرض می‌کنم.از خداوند برای آن فقیه فقید رحمت واسعه و برای جنابعالی و بازماندگان اجر و شكيب مسألت دارم

حسین انتظامی

.....

 

برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم شمس زید غزه

درگذشت والد ماجد آن جناب، مرحوم آیت الله سید حسین شمس را به حضرتعالی تسلیت عرض میکنم

از درگاه خداوند برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت می کنم.

علیرضا امینی

......

سلام

رحلت والد گرامی را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علو درجات ایشان را خواهانم.

هادی صادقی

.....

جناب حجه الاسلام و المسلمین  آقای شمس

درگذشت والد معظم‌تان را تسلیت گفته و برای جنابعالی و خانواده اهل علم‌شان صبر و برای ایشان علو درجات را مسئلت داریم.

محسن جوادی

.....

فاضل گرامی جناب حجة الاسلام و المسلمين آقاى شمس

مصيبت رحلت والد مکرم و ماجدتان حضرت آية الله شمس را  به حضرتعالى و ساير بازماندگان تسليت عرض می کنم.

خداوند روح آن فقید سعید را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و به شما و همه باز ماندگان صبر عطا فرماید

احمدمبلغی

 

سلام علیکم

 فاضل اندیشمند حضرت استاد سيد محمد كاظم  شمس دامت معاليه

 امیدوارم حال مبارکتان خوب باشد. والد مکرم شما حضرت آيت الله العظمى حاج سيد حسين شمس خراسانى  از بزرگانی بود که در ارتحال ملكوتى او به بسیاری از شخصیت ها، احساس مصیبت و اندوه دست داد و به نحو گسترده‌ای همه تسلیت گفتند.

 خداوند آن شخصیت معنوی و علمی که حق پدری و استادی بر مجموعه‌ای از فضلاء و اساتید و شخصیت ها و حوزه مشهد دارد را غریق رحمت کند و به حضرتعالی که خلف صالح آن عالم ربانى هستید، طول عمر  عنایت بفرمایید.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

احمدمبلغی

.....

سلام

رحلت پدر بزرگوار را تسلیت می گویم

حشرش با آبای طاهرینش باشد

 انشا الله

احمدواعظی

......

فقیه متکلمان و متکلم فقیهان اصولی باریک بین حضرت آیت الله العظمی سید حسین شمس زندگی را بدرود گفت آن بزرگوار سالیان سال تدریس کردند و پرتو افشاندند و میراثی گرانقدر بر جای نهادند. رحلت آن عزیز را به بازماندگان، شاگردان و به ویژه دوست فرزانه حضرت حجت الاسلام سید کاظم شمس تسلیت می گویم. محمد علی مهدوی راد

.....

بسمه تعالی.

 انا لله و انا الیه راجعون. ارتحال استاد گرامی حضرت آیت الله شمس رحمه الله علیه را خدمت بازماندگان خصوصاً فرزندان محترم و همه شاگردان ایشان تسلیت عرض می نمایم. انشاءالله خداوند ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و بر سر سفره احسان پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم السلام مهمان گرداند. آمین رب العالمین ملتمس دعا مصطفی محامی

سلام علیکم و اعظم الله اجورکم. تسلیت عرض می کنم انشاءالله خداوند ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و به شما صبر و اجر عنایت نماید. زنگ زدم تماس برقرار نشد. التماس دعا

مصطفی محامی

.....

سلام علیکم

سرور ارجمندجناب استاد شمس

ارتحال والد گرامیتان حضرت آیةالله شمس را خدمت حضرتعالی تسلیت عرض میکنم و از

خداوند برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر

وعافیت، مسألت دارم.

ارادتمند: محمدجوادارسطا

.....

سلام علیکم

جناب آقای شمس.

صمیمانه ارتحال والد محترم را تسلیت عرض میکنم.

خودم را در غم شما شریک میدانم.

متاسفانه برای مراسم قبلی اطلاع نداشتم.

از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت وغفران وبرای شما وخانواده محترم صبر واجر آرزو میکنم.

ارادتمند

محمدنقدی.

.....

السلام علیکم

واعظم اجرکم ورحم الله تعالی والدکم الجلیل العظیم

مراسم را اطلاع رسانی کنید

حسین واثقی

....

العلماء باقون ما بقی الدهر اعیانهم مفقوده و امثالهم فی القلوب موجوده

ارتحال عالم ربانی ، فقیه و مفسر عالیقدر حضرت آیت الله سید حسین شمس رضوان الله تعالی علیه را به محضر اساتید و فضلاء حوزهای علمیه قم و مشهد مقدس ، خاندان معظم و فرزندان ایشان خصوصا برادر فاضل و ارجمندمان حجت الاسلام والمسلمین حاج سید کاظم شمس و بیت شریف حضرت استاد موسوی نژاد (ره) ،شاگردان وارادتمندان آن بزرگوار تسلیت عرض مینمایم،

حشره الله مع اجداده الطیبین

حسین شهامت دهسرخی

....

جناب آقای شمس، رحلت والد معظم را به جنابعالی و خانواده تسلیت عرض میکنم. ان شاء الله خداوند متعال ایشان را با اجداد طاهرینشان در اعلی علیین جای دهد.

مسیح بروجردی

.....

سلام علیکم،

ارتحال والد معظم حضرت آیت الله شمس خراسانی اعلی الله مقامه را خدمت حضرتعالی تسلیت عرض میکنم  و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند خواستارم.

سیدطه مرقاتی

.....

سلام علیکم

مصیبت وارده را به شما و بیت شریف تسلیت عرض می کنم. خداوند آن مرحوم را قرین رحمت و با اولیا و اجداد طاهرینش محشور دارد و به بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

محمدسپهری

.....

سلام و عرض تسلیت خدمت حاج اقا شمس عزیز. روحشان شاد

سیدجواد میرخلیلی

...

سرور ارجمند جناب آقای شمس

رحلت عالم ربانی، والد معظم حضرت آیت‌الله سیدحسین شمس خراسانی را خدمت حضرت‌عالی و خانواده‌ی معزز تسلیت عرض می‌نمایم.

وظیفه داشتیم در مباحثات پیرامون شخصیت آن مرحوم مطالبی منتشر نماییم اما بخاطر انتقال نرم‌افزار و تغییر ساختار در روزهای اخیر این توفیق حاصل نشد.

باعرض پوزش

احمد نجمی

.....

با عرض سلام و ادب

درگذشت والد مکرّمتان مرحوم آیة الله شمس را که اسوه علم و تحقیق و دیانت و تقوا بودند  به شما و خاندان مکرّم تان تسلیت می گویم. طوبی له وحسن مآب. ما را در غم خود شریک بدانید.

رحیم قاسمی

......

ایت الله حاج سید حسین شمس خراسانی ، از شاگردان برجسته ایت الله العظمی میلانی در گذشت. ایشان قریب ۲۰ سال از درس خارج ایت الله میلانی بهره گرفته بود.و مورد عنایت خاص ایشان بود‌.وی در مشهد به تدریس سطوح عالیه و سپس تدریس خارج اشتغال ورزید .فضلای زیادی از محضر ایشان استفاده کردند .در اوایل انقلاب به قم رفت و تدریس خارج نمود .فضلای زیادی از محضر ایشان بهره بردند .ایشان در حدود سن ۹۴سالگی در گذشت.شاگردان ایشان در حال حاضر ، در مشهد و قم به تدریس سطوح و خارج اشتغال دارند‌.در گذشت ایت الله سید حسین شمس را به  فرزندان ایشان بالاخص حجه الاسلام والمسلمین حاج سید کاظم شمس تسلیت عرض می نمایم .

ناصر انصاری قمی

......

مرحوم آیه الله سید حسین شمس بر مرحوم والد ما حق استادی داشت. مرحوم والد، ایشان را بسیار می ستود. این بنده نیز به پاسداشت آن حق، در ایام اقامت در قم مقدس، گاهی خدمت ایشان می رسیدم. با من راحت بودند و گاه  که آقازاده هایشان گرفتار بودند، برخی امور شخصی شان را به اینجانب محول می کردند و امتثال می کردم. از جمله در مورد عارضه چشمشان چند باری خدمتگزاری کردم. حقیقتا از خدمت به ایشان لذت می بردم. بسیار منیع الطبع بود.

در یکی از جلساتی که خدمتشان بودم، خاطره ای از استادشان مرحوم علامه طباطبایی نقل کردند که لطیف است. فرمودند: علامه طباطبایی از استادش مرحوم محقق اصفهانی خاطره ای برای ما نقل کرد. علامه فرمود: روزی در کوچه های نجف، محقق اصفهانی را دیدم که مشغول جمع کردن پیاز، از میان پیازهای گندیده ای بود که دور ریخته بودند. ایشان در همان حال خنده ای بر لب داشت. علت خنده را از مرحوم محقق اصفهانی پرسیدم. در پاسخ فرمود: «در ابتدا که از سامرا برای درس خواندن به نجف آمده بودم، تسبیحی از درّ نجف داشتم. خادمی هم داشتم که کارهایم را انجام می داد. یک بار که به حرم مشرف شده بودم، بند تسبیح پاره شد و درّها بر زمین ریخت. من که تاجرزاده بودم، در شأن خود ندیدم که خم شوم و درّها را جمع کنم. ولی الان کارم به جایی رسیده است که در میان کوچه خم شده ام و پیاز گندیده جمع می کنم.»

 

به آقازاده های ارجمندشان آقایان سید کاظم، سید علی و سید احمد شمس و همه خاندان وابسته، خصوصا دو دوست و همکار عزیزم آقایان موسوی نژاد و سجادی نژاد عرض تسلیت دارم.

غفوری نژاد

....

 رحلت آیت الله سید حسین شمس خراسانی از شاگردان برجسته ی مرحوم آیت الله العظمی میلانی را در ۸۵ سالگی به فرزند عزیزش عضو محترم گروه تسلیت می گوئیم

علیرضا ایمانی

.....

بسیار متاثر شدیم. رحلت عالم بزرگوار و فقیه و محقق با اخلاص را به خدمت سرور ارجمند حضرت آقای شمس تسلیت عرض می کنیم. از درگاه خدای متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با انبیا و اوصیا و صلحا و برای همه بازماندگان صبر و اجر خواستاریم.

عبدالرحیم اباذری

.....

سلام عليكم

تسليت ميگم

خداوند روح والدبزرگوارتان را،درجوار رحمت ورضوان خويش ،متنعم 

وصبر وعافيت كامل به حضرتعالي عنايت نمايد

یحیی مروی

......

سلام علیکم

رحلت ابوی مکرم راتسلیت عرض میکنم.امیدوارم درجوار رحمت حق وعنایات اجداد طاهرین متنعم وبهرمند باشند

سعیدروستاازاد

.....

جناب آقای شمس

 

درگذشت والد معظم‌تان را تسلیت گفته و برای جنابعالی و خانواده اهل علم‌شان صبر و برای ایشان علو درجات را مسئلت داریم.

فریدمدرسی

منظومه روحانیت

.....

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت والد ارجمند، حضرت آیت الله آقای حاج سیدحسین شمس را تسلیت می گویم و از درگاه پروردگار سبحان، برای آن فقیه اصولی و انسان الهی، علو درجات و همنشینی با ائمه هدی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می نمایم.

قادر باستانی

.....

برادر ارجمند جناب آقای سید کاظم شمس زید غزه

درگذشت والد ماجد مرحوم آیت الله سید حسین شمس را به حضرتعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض میکنم

خداوند آن فقید سعید را با اجداد طاهرینش محشور فرماید و به شما و دیگر بستگان و علاقمندان صبر و اجر کرامت فرماید

مسعود ادیب

.....

صدیق گرامی و عزیز

مصيبت رحلت والد مکرم و ماجدتان حضرت آية الله شمس را  به حضرتعالى و ساير بازماندگان تسليت عرض می کنم.

خداوند روح آن فقید سعید را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و به شما و همه باز ماندگان صبر عطا فرماید ارادتمند

محمدحسین قدوسی

.....

برادر مکرم جناب حجت الاسلام آقای شمس دام عزه

رحلت والد ماجد و استاد معظم حضرت آیت الله شمس را که از شاگردان مبرز آیت الله العظمی میلانی قده بودند و حق استادی بر گردن این حقیر نیز دارند، به جناب عالی و بیت شریف آن عالم وارسته تسلیت می گویم و از خداوند مهربان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان بویژه جناب عالی که از خدمتگذاران علم و فرهنگ بوده و هستید سلامتی و صبر درخواست می کنم. اللهم اغفر له و لجمیع المومنین و المومنات.

سیدضیاءمرتضوی

.....

با سلام و عرض تسلیت به جناب اقا کاظم شمس و برادران و خانواده محترم از خداوند متعال علو درجه و غفران الهی را خواهانم

سیدمحمدعلی ایازی

.....

برادر گرامی جناب آقای سیدمحمدکاظم شمس!

رحلت پدر فرزانه و دانشمندتان را تسلیت عرض می‌کنم. ان‌شاءالله با اجداد طاهرینس محشور باشد. برای سما و خانوادهٔ گرامی صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند آرزومندم.

قاسم کاکایی

.....

حضرت اقای شمس

درگذشت والد مکرم را تسلیت میگویم

به اخوان و خواهران وخانواده گرامی هم عرض تسلیت دارم

سید محمدعلی ابطحی

.....

سلام علیکم و رحمةالله و برکاته

خداوند والد مکرم و استاد معظم را با اجداد طاهرین در اعلا علیین محشور فرماید و بر درجاتشان بیفزاید،

ان‌شاءالله امیدوارم توفیق حضور و عرض ادب داشته باشم،

با ارادت.

محمدحسن مهدوی مهر

......

سلام عليكم ورحمة الله

إنا لله و إنا إليه راجعون

درگذشت والد معظمتان مرحوم آية الله شمس را تسليت عرض مي كنم

حشر الله السيد الفقيد مع مواليه الطاهرين صلوات الله عليهم

 

در نجف دعاگو و نائب الزيارة هستم

محمدجواد فالي

.....

برادر ارجمند جناب آقای شمس

مصیبت وارده را تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را از درگاه حضرت احدیت درخواست می‌نمایم. ‏‪+7 925 899-04-43‏:

....

جناب حجة الاسلام و المسلمين آقاي شمس

ارتحال غمبار والد معظم و فقيهتان فقيد سعيد حضرت آية الله شمس را محضرتان تسليت عرض نموده ، صبر و شكيب توأم با بقاي عمر شريف را مسألت دارم.

ناصر نقویان

...

سلام علیکم

تسلیت عرض می‌کنم رحلت پدر بزرگوارتان را، و برای آن عالم راحل علو‌درجات و برای شما و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر از بارگاه الهی مسألت دارم.

هادی مفتح

.....

با سلام و ارادت

ارتحال پدر گرامیتان را که از علمای ربانی بودند تسلیت گفته برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر  و اجر و سلامتی را خواستارم.

رضابرنجکار

....

برادر گرامی حجت‌الاسلام والمسلمین آسید کاظم شمس درگذشت والد گرامی را که مدتی افتخار شاگردی ایشان را داشتم به جنابعالی و سایران بازماندگان تسلیت عرض میکنم.

از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر طلب میکنم.

حسن پویا

......

جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای شمس

سلام علیکم:ارتحال والد گرامیتان رابه حضرتعالی وبیت معزز تسلیت و دوام عمر وعزت برای مستطاب عالی از خداوند آرزومندم.ارادتمند

 محمدذبیحی

....

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای شمس دام عزه. رحلت پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض میکنم و برای ایشان غفران و رضوان الهی و برای شما برادر عزیز و دیگر بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم. مرا شریک غم خود بدانید.

محسن الویری

......

انالله واناالیه راجعون

من مات علی حب آل محمدمات شهیدا

اذامات العالم(المومن الفقیه)ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدهاشیئ

ارتحال اندوهبارعالم ربانی آیت الله حاج سیدحسین شمس والدعالیقدرحجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم شمس وابوالزوجه حجت الاسلام والمسلمین شیخ ولی قربانی راازطرف خود،طلاب وفضلای قوچان وخراسان ومجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان تسلیت عرض میکنم

برای آن فقیدسعیدغفران ورحمت الهی وبرای شماوسایربازماندگان صبرجمیل واجرجزیل آرزومندم

 

صادق گلزاده

نماینده طلاب وفضلای قوچان ودرگز

رئیس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ(رضوی،شمالی،جنوبی)

.....

برادر عزیز جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای شمس

سلام علیکم

خبر رحلت عالم بزرگ و والد بزرگوار حضرتعالی موجب تالم و تاسر گردید. برای آن بزرگ جایگاه متعالی و برای حضرتعالی ودیگر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت دارم.

عسگری یزدی

.....

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تالم درگذشت ابوی گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای جنابعالی و سایر بازماندگان از خداوند منان مسئلت دارم

محمد جواد نجفی

......

انا لله وانا اليه راجعون

فوت والد معظم را به حضرتعالی تسلیت عرض می نمایم امیدوارم که خدای متعال ایشان را غریق رحمت خود گرداند و مهمان حضرت رضا علیه السلام باشند و به خانواده و فرزندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند

سید احمد میرلوحی

....

با سلام و تحیت

رحلت والد گرامی، که از عالمان ربانی، و منشاخدمات و برکات فراوان در حوزه بود، را خدمت جناب عالی و سایر بستگان تسلیت عرض می کنم. خداوند ایشان را مشمول رحمت و مغفرت و به شما و سایر بازماندگان صبر و اجر کرامت فرماید.

ارادتمند، سیدجوادورعی

.....

سلام علیکم

رحلت این عالم بزرگ و تیزبین و روشن ضمیر ثلمه ای بزرگ بر حوزه های علمیه بود. این حقیر افتخار تلمذ در محضرشان را داشته ام و از افکار بلند ایشان بهره برده ام و بر خود فرض می دانم در بزرگداشت این عالم وارسته قدمی هر چند ناچیز بردارم. لذا اگر لطف بفرمایید فرصتی تعیین بفرمایید متشکرم

سیدابوالفضل موسویان

.....

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین شمس

ارتحال والد گرامیتان حضرت آیه الله شمس را خدمت حضرتعالی و بیت شریف آن عالم وارسته تسلیت عرض میکنم و از

باری تعالی عزوجل برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر جزیل میطلبم.

حسن غروی

.....

ازرحلت استاد عزیزم ٱیت الله سید حسین شمس بسیار متاثر شدم. رحلت ٱن حکیم بزرگوار و فقیه و محقق با اخلاص را به خدمت دوست ارجمندم حضرت آقای شمس ودیگربازماندگان تسلیت عرض می کنم. از در گاه خدای متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با انبیا و اوصیا و برای همه بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

عبدالرضا ایزدپناه

......

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله وانا اليه راجعون

ارتحال عالم ربانى،  فقيه و اصولى وارسته،  حضرت آية الله حاج حسين شمس خراسانى مايه تأسف شد اين سانحه سنگين را به حضرت بقية الله( ارواح من سواه فداه) و حوزه هاى علميّه و شاگردان آن رحيل عزيز تسليت و علوّ درجه و اجر صابران براى بيت مكرم ايشان از خداى سبحان مسئلت مى شود.

سعیدجوادی

.....

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 ارتحال والد مکرم را محضر حضرت عالی تسلیت عرض میکنم.

 خدایش غریق رحمت فرماید و به جنابعالی و بستگان اجر و صبر عنایت فرماید.

نجف لک زایی

....

 برادر گرامی حجة الاسلام و المسلمين جناب آقاي شمس

رحلت والد مکرم حضرت آية الله شمس را  تسليت عرض می کنم.از خداوند برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای شما و همه باز ماندگان صبر و شكيب مسألت دارم.

رفیعی

سلام علیکم‌. خداوند منان حضرت والد را با مادر گرامیشان حضرت زهرا سلام الله علیها قرین فرماید و به حضرت عالی صبر و اجر عنایت فرماید . انجام وظیفه بود . ممنون‌.

رفیعی

...

سلام علیکم

رحلت استاد آیت الله سید حسین شمس ره اسوه علم وتقوی را به فرزند ارجمند ومحقق گرامی جناب حجه الاسلام سید کاظم شمس تسلیت عرض مینمایم، خداوند آن عالم بزرگوار را مشمول رحمت خود  قرار دهد و به جنابعالی و بازماندگان محترم شمس صبر واجر عطا نماید .

سید مجتبی میردامادی

قم مقدسه

.....

با سلام.

برای عرض تسلیت تماس گرفتم.خداوند روح آن عزیز را در جوار اهل بیت عصمت علیهم السلام غریق رحمت واسعه خویش گردانده و به حضرتعالی صبر و اجر عنایت فرماید.

ارادتمند نقی ایازی

....

برادر دانشور حضرت حجة‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم شمس زیدعزه

خبر رحلت والد مکرم موجب تأثر و تأسف گردید.

ضمن عرض تسلیت، از خداوند منان برای آن عالم فقید، رحمت بی‌کران الهی و برای جناب عالی و دیگر بازماندگان، شكيب و اجر مسئلت دارم.

مجتبی الهی

.....

ضایعه فقدان فیلسوف الفقهاء آیت الله شمس رحمت الله علیه را به مخدومان معزز حجتی الاسلام سید کاظم شمس و سید علی موسوی نژاد تسلیت عرض می کنم. حشره الله مع اجداده المعصومین.

حسن حکیم باشی

.....

بسم الله الرحمن الرحيم

 الَّذِينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

نهيب بأصحاب السماحة والفضيلة وكافة طلبة الحوزة العلمية في النجف الأشرف، سيشيع جثمان فقيد العلم والتقى سماحة آية الله المعظم السيد حسين الشمس الخراساني (رحمه الله) يوم الثلاثاء الموافق ٤/جمادى الأولى/١٤٤١ هـ، الساعة الـ ٣:٠٠ عصرا من مسجد الشيخ الطوسي 'قده' باتجاه الحرم العلوي الشريف، ويوارى الثرى في مقبرة العلماء بوادي السلام ان شاء الله تعالى...

وإنا لله وإنا إليه راجعون

موسی جواهری

....

سلام علیکم

عظم الله اجورکم

تسلیت عرض می کنم

خداوند ایشان را با اولیاء الله محشور نماید

و در جوار اجداد طاهرین ش قرار دهد

و به شما و خانواده صبر و اجر جمیل مرحمت نماید

عباس ساویز

....

انا لله و انا الیه راجعون

 برادر ارجمند جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای سید کاظم شمس ‌

رحلت  والد مکرم ، استاد  ٱیت الله سید حسین شمس موجب تاَلم  وتاَثر بسیار شد.

مصیبت فقدان  ٱن عالم  حکیم و فقیه و محقق با اخلاص را به حضرتعالی  ودیگربازماندگان تسلیت عرض می کنم.

 از در گاه خدای متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با انبیا و اوصیا و برای همه بازماندگان صبر و اجر خواستارم.   

آیت  پیمان

.....

انا للله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله شمس دار فانی را وداع کردن

به فرزند گرامی‌اشان تسلیت عرض می‌کنم

هادی زاهد

.....

بسمه تعالی.

غروب ستاره ای از ستارگان آسمان دانش و دیانت را یعنی والد معظم و فقید، حضرت آیت الله معظم شمس خراسانی، هم نام حضرت اباعبدالله الحسین ع را خدمت آقازاده مکرم ایشان و استاد ارجمند، حاج آقا کاظم شمس خراسانی قمی، تسلیت عرض می نماییم.

 

و تبریک به مرحوم آیت الله شمس خراسانی، دیدار و زیارت معصومین علیهم السلام و آغاز برگی نو از دفتر زندگی را.

 

یا علی

محمدعلی نجفی

......

 

سلام بر صابران! هم اکنون از رحلت پدر بزرگوارتان باخبر شدم. البته دریغ و اندوه، عذر تقصیر بنده نیست و تنها باید از خداوند برای داغداران، صبر و اجر صبر آرزو کنم. امید که کارهای بازماندگان، باقیات نیکوی آن مرحوم باشد.                                        بنده صیت نیکوی ایشان را از اوان طلبگی و پس از مصاحبه ی مجلّه ی « حوزه » با آن بزرگ، شنیده بودم و در تیرماه ۱۳۶۵، و حین برگزاری دومین کنگره ی جهانی حضرت رضا(ع) توانستم ایشان را در مجلس علمای مشهد زیارت نمایم. از همان زمان، تفاوت منظر اجتماعی- سیاسی ایشان زبانزد بود ... زیاده تصدیع نمی دهم.                                                                 سرتان سلامت

 سیّدحسین موسوی خوئینی

.....

سلام و عرض ادب و احترام

انشاالله روح حضرت آیت الله شمس خراسانی قرين رحمت الهی وهمنشین جدشان باشد

وخداوند به شما صحت و سلامتی و طول عمر با عزت عطا بفرماید

عاقبت شما و همه عزیزانتان ختم به خیر و سعادت

انشاالله

التماس دعا

دعاگوی شما

روح الله محمدی

.....

مصیبت وارده را به حضرتعالی تسلیت عرض مینمایم//                

جعفرصافی اصفهانی

......

سلام علیکم

عرض تسلیت دارم خدمتتون

امیدوارم با اولیا و اوصیای الهی همنشین و محشور باشن.

احمدموتمنی

....

دوست دیرین جناب آقای کاظم شمس

درگذشت مرحوم شمس را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و به اعتبار دوستی ها بنده را هم در غم و اندوه تان شریک بدانید

فرهاد طالبی

.....

سلام علیکم و رحمه الله

خدای متعال حضرت والد گرامی ومکرم شما را مشمول عالی ترین درجات رحمتش بنماید. ان شاءالله خدمت خواهیم بود.

محمدعلی میرزایی

.....

سلام جناب شمس

ارتحال آن عالم ربانی را به حضرتعالی و بیت معظم ایشان تسلیت گفته و  از درگاه باری تعالی برای روح آن مرحوم، غفران الهی و مجالست با اولیاء و اوصیاء و برای بازماندگان، صبر و اجر   مسئلت دارم.

سیدهادی رمضانی

.....

سلام علیکم

ارتحال والد را تسلیت عرض میکنم

بهنام روضاتی – اصفهان

.....

سلام عليكم و رحمت الله

عظم الله أجوركم...

خداوند روح اين عالم متقي و فرهيخته را با اولياي الهي قرين فرمايد و به جنابعالي و خاندان مكرم أجر و صبر و سلامتي عطا فرمايد...

با احترام؛ سعيد الله بداشتي

....

ضمن عرض سلام و ارادت خدمت سرورگرامی

رحلت ابوی گرامی که از علمای وارسته و برجسته بود تسلیت عرض می کنم خداوند رحمان غریق رحمت بیکرانش فرماید وبا محمد وآل محمدعلیهم السلام محشورش نماید وبه شما بزرگوار وخانواده محترم شکیبایی فراوان ارزانی فرماید

ارادتمندم صادق حسن زاده

.....

رحلت آیت الله سید حسین شمس خراسانی از شاگردان برجسته ی مرحوم آیت الله العظمی میلانی را به  عضو محترم گروه جناب حجه الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم شمس تسلیت می گوئیم

از طرف خود و اعضای محترم گروه برای آن راحل عظیم القدر رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم

کاظم قاضی زاده

......

 

رحمه الله علیه رحمه واسعه....به جناب استاد شمس و حوزه های علمیه این مصیبت بزرگ را تسلیت و تعزیت عرض میکنم.

البقاء لله تعالی

الفاتحه مع الاخلاص و الصلوات

مهدی عباسی

.....

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

رضوان الله تعالی علیه و حشره مع اولیائه الصالحین

 

استاد بزرگوار

جناب آقای شمس

تسلیت ما را هم پذیرا باشید .

خدای متعال،  به شما و سایر بازماندگان،  در این غم جانکاه،  صبر و اجر صابران عطا فرماید ، به حق محمد و آل محمد

اللهم آمین

 

اشرف جناتی

.....

بسم الله الرحمن الرحيم

عزیز گرامی حضرت آقای حجة الاسلام والمسلمين سيد كاظم شمس

در گذشت پدر عالیقدر شما فقیه اصولی حضرت آیت الله سید حسین شمس را به شما وسایر اعضای خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

حسین حلبیان

....

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

رضوان الله تعالی علیه و حشره مع اولیائه الصالحین

استاد بزرگوار

جناب آقای شمس

تسلیت ما را هم پذیرا باشید .

خدای متعال،  به شما و سایر بازماندگان،  در این غم جانکاه،  صبر و اجر صابران عطا فرماید ، به حق محمد و آل محمد

اللهم آمین

علم الهدی دکترسیدمحمدحسین علم الهدی

.....

انا لله و انا الیه راجعون

 

جناب حجه الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم شمس

 

ارتحال والد معظمتان فقیه گرانقدر مرحوم آیت الله حاج سید حسین شمس خراسانی را محضر شما و سایر وابستگان تسلیت و تعزیت عرض میکنم. خداوند متعال آن فقیه فرزانه را غریق رحمت کند و به شما و سایر بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

 

سید حسین کشفی

....
سلام علیکم
ارتحال حضرت آیت الله والد را خدمت حضرتعالی تسلیت عرض می کنم ، حقیر  بسیار محدود و به واسطه آقای خباز با مقامات معنوی و علمی ایشان آشنا شده بودم
ان شاء الله که شفاعت کنند و واسطه باشند  ما را در پیشگاه اهلبیت علیهم السلام
سید محمود خسروشاهی

....

 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدکاظم شمس دام عزه

 

سلام علیکم

خبر ارتحال عالم جلیل القدر و استاد حوزه‌های علمیه، مرحوم آیت الله آقای حاج سیدحسین شمس خراسانی موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

اینجانب از طرف خویش و به نیابت از همکاران مرکز نشر هاجر، فقدان این فقیه را به بیت شریف آن مرحوم به خصوص جنابعالی صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه مسئلت می‌نمایم و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

احمدشایانفر.مدیرنشرهاجر

......

سلام الله علیکم.

شب بخیر حاج آقا

تماس گرفتم تا تسلیت بگم رحلتِ پدرِ بزرگوارتون رو.

دورادو می شناختم، اما بعد از رحلت دیدم بعضی از دوستانِ فاضلِ من از فضل و مطالعه ی وسیع و حضورِ ذهنِ این بزرگوار صحبت کردند.

فقدانِ چنین قله هایی، بی تعارف ثلمه محسوب میشه.

خداوند بر علوِ مقامِ ایشون و بر پاداشِ صبوریِ شما بیفزایه انشالله

حسین سیدی

.......

 بقا مختص ذات اوست
درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم
سید مهدی شمس
.....

سلام علیکم.

انالله واناالیه راجعون.

آقاسیدکاظم .پسرعموی عزیز.فوت عموجان رابشما وخاندان محترمتان تسلیت عرض میکنم.

غفران ورحمت الهی را برای عموجان وصبروشکیبایی واجرجزیل رابرای شما مسئلت دارم.

سیدجوادوخاندان مرحوم حاج سیدحسین موسوی نژد

....

سرور ارجمند؛
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید کاظم شمس

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ابوی گرامی تان، فقیه و مفسر اندیشمند، عالم پارسا و پرهیزگار حضرت آیت الله حاج سید حسین شمس را به جنابعالی، بازماندگان و شاگردان آن  فقید سعید تسلیت عرض می کنم. از خدای منان برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اهل بیت علیهم السلام و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
محمد باقر خراسانی
۱۱ دی ۱۳۹۸

 ....

سلام
جناب آقای شمس درگذشت پدر بزرگوارتان را خدمت شما و خانواده معززتان تسلیت عرض کرده و علو‌ درجات برای آن مرحوم از درگاه حق تعالی آرزومندم.

ناصر افشارپور

.....
سلام

برادر بزگوار جناب اقاي شمس درگذشت پدر وعالم جليل القدرتان را تسليت عرض كرده وعلو درجات براي ان مرحوم وصبر برايتان از درگاه الهي ارزومندم

سیدبهرام فرج

....
جناب آقای شمس سلام.
این مصیبت بزرگ را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
مرا در غم خود شریک بدانید.
سعیدی راد

....
حضرت جچت الاسلام شمس ارتحال این عالم  روحانی را تسلیت عرض می نمایم.. امیدوارم با انبیا و اولیا محشور شوند. خدا به تمامی بازماندگان صبر عنایت فرماید.

علی اوجبی علی

.....
 سلام جناب آقای شمس
این مصیبت بزرگ را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.

مهدی بابانیا

....
 سلام
خدا ایشان را بر صدر بنشاند و به بازماندگان صبر عطا بفرماید.

هادی خورشاهیان

.....
حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس
با سلام و احترام ، مصیبت درگذشت پدر عالم و گرانقدرتان را صمیمانه تسلیت گفته، برای روح آن مرحوم آرامش و مغفرت الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل از درگاه الهی خواستارم

محمدجواد مرادی نیا

....
 جناب آقای شمس
مصیبت  سنگین درگذشت پدر بزرگوارتان را تسليت مي گويم و از درگاه خداوند متعال  برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی و برای شما و خاندان مکرم، اجر و صبر مسالت دارم.

مرجان نوذری

......
 حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای شمس
ضایعه درگذشت والد گرامی را تسلیت گفته برای آن مرحوم اجر و ثواب الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و تحمل آرزو میکنم.
محمدسلگی

.....
جناب آقای شمس بزرگوار
با سلام و احترام.
مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم. خداوند به جناب عالی صبر و آن مرحوم آرامش عطا فرماید.

سیدامید میرعظیمی

......
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا شمس
با سلام و احترام،  رحلت عالم ربانی والد گرامی را به شما و خاندان محترم شمس تسلیت عرض می کنم . از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی و برای شما و خانواده گرامی صبر و اجر مسالت دارم .

 غلامحسین هادویان

......
 جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا شمس
با سلام و عرض ادب
 رحلت عالم ربانی و والد گرامی را به شما و خانوادۀ گرامی تسلیت عرض می کند. از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی و برای شما و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارد .
علی اکبر کیوانفر

.....
 جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شمس
درگذشت پدر گرامی را صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز سفر کرده آرامش و غفران و رحمت الهی و برای شما و خانواده محترمتان شکیبایی و سلامتی خواهانم.

علی مرادی نیا

......

سلام علیکم

ارتحال پدربزرگواتان را تسلیت عرض کرده و آرزوی غفران الهی برای آن مرحوم وبقای عمر بازماندگان رادارم

مجیدفلاح پور

.....

سلام و عرض تسلیت و تعزیت خدمت شما

خداوند متعال پدر محترم تان را رحمت کند و به بازماندگان صبر جزیل عنایت و با ائمه معصومین علیهم السلام محشور فرماید.

فایزه طالبی

....

سلام عليكم

تسليت عرض ميكنم

ان شاء الله با ائمه معصومين محشور باشند

حاج اقا هم عرض تسليت داشتند

محمدحسین انصاریان

.....

سلام

حاج آقای شمس خدا حضرت آیت الله شمس ابوی معظم رو رحمت کنه تسلیت عرض می کنیم

فرزین

....

سلام علیکم و رحمة الله

رحلت والد معظم را به حضرت عالی وخاندان محترم تسلیت عرض می نمایم با اجداد طاهرینش محشور باد

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا إنا لله و إنا إلیه راجعون

مسعود تقدمی

.....

 سلام علیکم

خداوند جمیع رفتگان  خصوصا مرحوم والد را غریق رحمت فرماید،وبه بازماندگان صبر و اجر عنایت ،از پذیرایی وابراز لطف شما و خانواده محترم کمال تشکر را دارم،

محسن تقدمی

مشهدالرضا علیه السلام

.....

سلام علیکم.

رحلت والا معزز را خدمت شما و خاندان محترم تسلیت عرض میکنم.

ان شاءالله با مادر سادات محشور باشند.

حجت تقدمی

.....

سلام علیکم و رحمه الله .

انا لله و انا الیه الراجعون .

هم اکنون متوجه ضایعه فوت ابوی گرام شدم . متعمدا تماس نگرفتم چرا که گفتم ممکنه یحتمل الان شرایط پاسخ نداشته باشین و از جهت وظیفه خواستم زودتر عرض تسلیت داشته باشم .

اتفاقا دو‌ سه روز پیش به مناسبتی ذکر خیر این بزرگوار شد . خداوند ان شاء الله رحمتشون کنه و به شما صبر بده .

توفیق و امکان حضور و انجام وظیفه ندارم ، لذا حمل بر کوتاهی نفرمایید

علی هرمززاده

....

سلام علیکم

درگذشت پدر بزرگوارتان، آن عالِم ارجمند و والامقام را خدمت شما و خانوده‌ی محترمتان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برایتان صبر جمیل خواستارم.

ان‌شاءالله که آن مرحوم در جوار ائمه‌ی اطهار علیهم السلام محشورند.

 

کمترین؛ محمدمهدی تقدمی

.....

 

 

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود