کد خبر: 6126

تاریخ انتشار: 1397-07-04 - 16:56

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / سازمان های فرهنگی / هنر / سیاسی اجتماعی / اجتماعی
+1
بازدیدها: 1 116

ساماندهی صدور مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سید سعید سرابی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: پروژه استقرار نهایی مجوزها از ابتدای آذر ماه امسال آغاز می‌شود، البته فازهایی از این پروژه در حال حاضر انجام شده است. […]

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی کتاب ناب" به نقل از  خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید سعید سرابی درباره آخرین وضعیت ساماندهی مجوزها گفت: پس از دستور وزیر محترم، از حدود چهار ماه پیش این موضوع در دستور کار دفتر نوسازی و تحول اداری با عنوان «ساماندهی صدور مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» قرار گرفته است.

وی ادامه داد: براساس این پروژه شورایی در بالاترین سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ریاست دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت و بخش‌ها و حوزه‌های تخصصی در این شورا حضور دارند.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری تاکید کرد: تلاش ما بر این است که ساماندهی در جهت صدور مجوزها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشیم و از این رو تلاش شد مجوزهایی که صدور آن ها ضرورتی برای ارائه خدمت به جامعه فرهنگی و هنری ندارد، از جدول مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حذف شود.

سرابی یادآور شد: بر روند اجرا و صدور مجوزهایی که مکلف به ارائه آن ها هستیم نیز براساس ضوابط و قوانین و اسناد بالادستی در شرایط، ضوابط، قواعد و دستورالعمل‌ها، نظارت و بازنگری جدی صورت می‌گیرد.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری بیان کرد: به منظور تسریع در روند این اقدام روز گذشته (یک‌شنبه اول مهر) نیز جلسه‌ای برای هماهنگی میان بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت صدور مجوزها را بر عهده دارند، برگزار شد.

سرابی در مورد شیوه جدید مجوزدهی خاطرنشان کرد: در فرآیند جدید مجوزها ادغام و در مجوزهایی به اسم «مجوزهای پذیرنده» تجمیع می‌شوند.

وی ابراز داشت: امیدواریم در پایان این فرآیند به جدولی با تعدادی محدود از مجوزها براساس تکالیف و ضوابط قانونی که مکلف به صدور آن ها هستیم برسد، در واقع تلاش می کنیم با یک فرآیند و روند اصلاح شده براساس دستورالعمل‌ها و ضوابط دقیق در بستر فضای مجازی و پنجره واحد و با ایجاد تعامل با دستگاه‌هایی که با ما همکار هستند بتوانیم اتفاق مثبتی را رقم بزنیم.

ایبنا

ساماندهی صدور مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای آذر ماه

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود