کد خبر: 6097

تاریخ انتشار: 1397-06-06 - 18:56

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / اخبار ومسائل کتاب / سازمان های فرهنگی / اخبار نمایشگاه
+1
بازدیدها: 733

اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین هفته کتاب منصوب شدند

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی دبیر، دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و اعضای این شورا را منصوب کرد. […]

 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس احکام صادر شده نیکنام حسینی‌پور به عنوان «دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب شد. 
 
در متن این حکم آمده است: 
 
«با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌گردید.
امید است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تعامل و همکاری صمیمانه همه صاحب‌نظران، نهادها و سازمان‌های تاثیرگذار، شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر این رویداد فرهنگی در سطح کشور باشیم.» 
 
معاون امور فرهنگی با صدور حکمی جداگانه نیز داریوش رضوانی را به عنوان «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.
 

اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین هفته کتاب منصوب شدند

 


در متن این حکم نیز آمده است: 
 
با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند فرهنگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌گردید.

امید است با همراهی و مشارکت صاحب‌نظران و فرهیختگان حوزه کتاب و کتابخوانی، به منظور تدوین سیاست‌ها و راهبردها، در چارچوب اهداف و برنامه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد برگزاری، موید و موفق باشید.»
 
همچنین محسن جوادی در احکامی جداگانه آقایان محمدجواد مرادی‌نیا، محمدجواد حق‌شناس، احمد مسجد جامعی، همایون امیرزاده، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا ارزانی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد، داریوش رضوانی، عیسی علیزاده، محسن رضایی، مهدی اسماعیلی‌راد، علی غیاثی ندوشن، علی اصغر سیدآبادی، محمود آموزگار، فریدون عموزاده خلیلی، مهدی فیروزان، علیرضا کاظمی، داود آبادی فراهانی، نیکنام حسینی‌پور، محمدحسین رنجبران، برزین ضرغامی، غلامرضا امیرخانی، علیرضا مختارپور، سعید اوحدی و غلامرضا غفاری به عنوان «اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد. 
 
در متن ابلاغ هر یک از این اعضا آمده است: 
 
«نظر به اهمیت کتاب و کتابخوانی تلاش همگانی در جهت توسعه و ترویج این مهم، ضرورت دارد با همراهی همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، و تشکل‌های صنفی و تبادل با اصحاب اندیشه، در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه تلاش نمائیم. اینک برآنیم با بهره‌گیری از تجارب گذشته و دیدگاه‌های کارشناسانه، بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را با شکوه هر چه بیشتر برگزار نمائیم.
لذا با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌گردید.
امید است در سایه همدلی و همکاری و بهره‌مندی از نظرات حضرتعالی شاهد برپایی هر چه بهتر این رویداد فرهنگی در سطح کشور باشیم.»
 
هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همه ساله در آبان ماه برگزار می‌شود.
منبع ایبنا
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود