کد خبر: 6122

تاریخ انتشار: 1396-08-30 - 20:48

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / سازمان های فرهنگی / بایسته های فرهنگ
+1
بازدیدها: 811

محسن جوادی معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، محسن جوادی را به عنوان معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد. […]

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی کتاب ناب" به نقل از  خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محسن جوادی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امورفرهنگی این وزارتخانه معرفی شد. این حکم در شرایطی صادر شده است که بعد از انتصاب سیدعباس صالحی؛ معاون امورفرهنگی سابق این وزارتخانه به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلگی؛ مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی سرپرستی این معاونت را عهده‌دار بود.

محسن جوادی فارغ‌التحصیل مقطع دکترای فلسفه است، سابقه تحصیل در دانشگاه‌های منچستر و وارویک را در کارنامه تحصیلی خود دارد و عمده فعالیت‌های پژوهشی و تالیفات او در حوزه فلسفه اسلامی، فلسفه اخلاق و کلام اسلامی بوده است.
محسن جوادی معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد
دبیری جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، معاونت پژوهشی دانشگاه قم، سردبیری فصلنامه پژوهش‌های فلسفی، سردبیری فصلنامه انجمن معارف و پژوهش‌های اخلاقی ، عضویت در مراکز علمی و پژوهشی مانند انجمن معارف اسلامی،  انجمن فلسفه دین و واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد از جمله سوابق کاری معاون جدید امورفرهنگی وزارت فرهنگ به شمار می‌آید.

«مساله باید و هست»، « در آمدی بر خداشناسی فلسفی» و «نظریه ایمان» از جمله کتاب‌های منتشر شده به قلم محسن جوادی است. او همچنین در سال 89 به عنوان استاد نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفته است.

منبع ایبنا

 

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

جوادی سکان معاونت فرهنگی را در دست گرفت

نشست تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ برگزار شد.
 
به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی کتاب ناب" به نقل از  خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) نشست تودیع و معارفه معاونان قدیم  جدید معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروزدوشنبه (8 آبان‌ماه) با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ برگزار شد.

 سید عباس صالحی در این نشست ضمن تجلیل از تلاش‌های محمد سلگی، سرپرست قبلی معاون امور فرهنگی درباره ایشان گفت: حسن خلق و مواجهه منطقی ایشان چه در دوره سه ساله مدیریت در دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و چه در دوره سه ماهه‌ای که مسئولیت اداره معاوت امور فرهنگی را به عهده داشت شایسته تجلیل و سپاسگذاری دارد.

وی ر بخش دیگری از سخنانش درباره محسن جوادی، معاون جدید خود در معاونت امور فرهنگی او را شخصیتی دانشمند توصیف کرد و اظهار داشت: روابطی که ایشان با نواندیشان دینی حوزه علمیه دارد می‌‌توانیم شاهد افزایش ظرفیت‌های تازه‌ای در معاونت امور فرهنگی باشیم.
منبع ایبنا
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود