کد خبر: 6004

تاریخ انتشار: 1395-11-22 - 13:58

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگی / اخبار ومسائل کتاب / نقد و معرفی کتاب / چهره ها / سیاسی اجتماعی / مطالب دیگران- سیاسی / مطالب دیگران- انقلاب اسلامی
+1
بازدیدها: 2 023

ويرايش جديد كتاب زندگي و زمانه ايت الله هاشمي رفسنجاني

ايت الله براي مجوزكتاب به وزير ارشاد نامه نوشت […]

چند روزي است ويرايش جديد كتاب زندگي و زمانه ايت الله هاشمي رفسنجاني به بازار كتاب امده است. در اين كتاب به نكته جالبي درباره صدور مجوز كتاب اشاره شده است و دستخطي از ايت الله هاشمي رفسنجاني براي اولين بار منتشر شده است. 
به گزارش انتخاب، در توضیح آن از زبان جعفر شيرعلي نيا نويسنده كتاب آمده است: «حدس می‌زدیم مرحله‌ی بررسی و صدور مجوز خیلی طولانی شود و کتاب به نمایشگاه کتاب تهران نرسد، 8 فروردین نامه‌ای برای آیت‌الله نوشتم و خواستم در گرفتن مجوز کتاب یاریمان دهد. دستخط را همان روز در حاشیه‌ی نامه‌ی نگارنده برای وزیر ارشاد نوشتند: «جناب دکتر علی جنتی، زحمت زیادی کشیده‌اند که به نمایشگاه کتاب برسد لطفا دستور بدهید با اولویت و سرعت مجوز صادر شود.»

ويرايش جديد كتاب زندگي و زمانه ايت الله هاشمي رفسنجاني

 

اين كتاب اردیبهشت‌ماه امسال با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از مقامات، اندیشمندان و اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد. در آن جلسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سخنانش این کتاب را به دلیل استفاده از منابع متعدد و همچنین استفاده از اسناد و تصاویر، جامع‌تر از خاطرات منتشر‌شده خودش معرفی کرد و تاکید کرد: «نویسنده با قلم و ادبیات مستقل خود اقدام به نوشتن این کتاب کرده است.»
کتابی که در هفته‌های اخیر در ایران و خارج از ایران خبرهای زیادی درباره آن شنیده شده است و یک روز پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «امروز باید قدر کتاب ارزشمند آقای شیرعلی‌نیا درمورد آقای هاشمی شناخته شود.» 

ويرايش جديد كتاب زندگي و زمانه ايت الله هاشمي رفسنجاني

 

این کتاب زندگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تولد تا پایان سال 1394 را روایت می‌کرد و هم‌اکنون با اضافه‌شدن 36 صفحه، زندگی و زمانه‌ی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ولادت تا ارتحال را روایت می‌کند. کتابی که به جز 36 صفحه‌ی انتهایی و جدید آن، توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خوانده شده است. مصاحبه مولف با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جزییات بسیاری در کتاب قرار داده است که برای اولین‌بار منتشر شده‌اند و از كتاب فروشي ها و نشر سايان قابل تهيه است.
منبع: انتخاب
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود