کد خبر: 30

تاریخ انتشار: 1394-10-02 - 23:17

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / دانشگاه
0
بازدیدها: 4 098

تغییری دیگر در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم،مدیر جدید امورمالی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، مهدی مهتابی به سمت مدیر امور مالی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.         در جلسه ای که با حضور حمیدرضا […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، مهدی مهتابی به سمت مدیر امور مالی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.
 
 
 
 

در جلسه ای که با حضور حمیدرضا ابراهیمی معاون ارشد ، توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد ، مهدی مهتابی به عنوان مدیر جدید امور مالی دانشگاه منصوب گردید .

در ابتدای این مراسم ابراهیمی ضمن محکوم نمودن کشتار شیعیان در نیجریه ، بر اهتمام ورزیدن همکاران سازمان مرکزی دانشگاه و همچنین دانشکده های علوم قرآنی در خصوص نشر و توسعه تعالیم و معارف ناب قرآن کریم تأکید نمود و این امر را مهمترین وظیفه و تکلیف کارکنان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم عنوان کرد.

وی در ادامه مهدی مهتابی را که از همکاران با سابقه مجموعه می باشد به عنوان مدیر جدید امور مالی دانشگاه معرفی کرد و از زحمات یحیی صابر در طی تصدی دوران مدیریت مالی مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه مدیر جدید مالی دانشگاه ضمن اعلام برنامه های خود ، حضور در جمع خانواده بزرگ قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم را از توفیقات الهی برشمرد و بر لزوم همکاری و همفکری کارکنان با وی جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود در این سمت تأکید کرد.

همچنین یحیی صابر نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه ، از کلیه همکارانی که در این مدت با وی تعامل سازنده داشتند تشکر کرد.

 

 

 

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود