کد خبر: 77

تاریخ انتشار: 1394-09-08 - 14:02

نسخه چاپی | دسته بندی: آسیب ها / اقتصاد / بین الملل
0
بازدیدها: 2 047

وزیر نفت: کسانی که کرسنت را با ترکمانچای مقایسه می کنند، به میلیاردها دلار ضرری که برخی به اسم خدمت به مردم زده اند توجهی ندارند / زنجانی پول مردم را خورده است و نمی دهد

زنگنه با اشاره به ادعای بابک زنجانی مبنی بر اینکه در دوره تحریم به کشور خدمت کرد،گفت: این در حالی است که تحریم ها را به نفع خود دور زد و 2.7 میلیارد دلار پول مردم را خورده است و نمی دهد.   بیژن نگنه […]

زنگنه با اشاره به ادعای بابک زنجانی مبنی بر اینکه در دوره تحریم به کشور خدمت کرد،گفت: این در حالی است که تحریم ها را به نفع خود دور زد و 2.7 میلیارد دلار پول مردم را خورده است و نمی دهد.

 

کسانی که کرسنت را با ترکمانچای مقایسه می کنند، به میلیاردها دلار ضرری که برخی به اسم خدمت به مردم زده اند توجهی ندارند / زنجانی پول مردم را خورده است و نمی دهد

بیژن نگنه وزیر نفت گفت که طبق قانون نمی تواند در مورد کرسنت سخن بگوید.

به گزارش «انتخاب»، وزیر نفت در پاسخ به سئوالی در مورد ماجرای کرسنت گفت: به این مساله نمی توان در یک دقیقه پرداخت، کسانی که کرسنت را با ترکمانچای مقایسه می کنند، توجهی به میلیاردها دلار ضرری که برخی به اسم خدمت به مردم زده اند ندارند.

 

 

وزیر نفت افزود: دیگران در این باره حرف می زنند اما من طبق قانون نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم هر چند پرداختن به این موضوع نیازمند زمان طولانی تری است.

 

زنگنه همچنین با اشاره به ادعای بابک زنجانی مبنی بر اینکه در دوره تحریم به کشور خدمت کرد،گفت: این در حالی است که تحریم ها را به نفع خود دور زد و 2.7 میلیارد دلار پول مردم را خورده است و نمی دهد.

 

 

زنگنه افزود: علاقه ندارم درباره پولهای بابک زنجانی صحبت کنم چرا که هر زمانی در این باره سخن گفتم مورد هجمه یک هفته ای همکاران شما قرار گرفتم. زنجانی دروغ زیاد می گوید البته در میان سخنانش کمی هم راست می گوید.

 

 

وزیر نفت در ادامه افزود: تا سال 93 مبلغ 5.3 میلیارد دلار میعانات گازی به برخی کشورها فروخته شد که پولش به علت تحریم ها نیامده است اما نگرانی از پول نداریم چرا که در حساب دولتی کشورهای هدف قرار دارد که با لغو تحریمها آنان را دریافت خواهیم کرد.

 

وی افزود: البته این مهم تجربه ای شد که بعد از سال 93 دیگر این کار را نکنیم بلکه ابتدا پول می گیریم و سپس میعانات گازی ارائه می کنیم.

انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود