کد خبر: 103

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: آسیب ها / اخبار کتاب / مطالب دیگران- سیاسی / مطالب دیگران- فرهنگ و هنر / رسانه مطبوعات / هنر
0
بازدیدها: 3 206

رسانه ملی یا نماینده یک درصد از افکار؟!/محسن رحمتی

این روزها، رسانه ملی در تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی‌اش، برای برخی دلواپسان و کاسبان تحریم سنگ تمام گذاشته و تریبونی 24 ساعته در اختیار این دسته حداقلی از افکار عمومی قرار داده است     بحث […]

این روزها، رسانه ملی در تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی‌اش، برای برخی دلواپسان و کاسبان تحریم سنگ تمام گذاشته و تریبونی 24 ساعته در اختیار این دسته حداقلی از افکار عمومی قرار داده است

 

نمایشگاه snn

 

بحث تحریم و انصراف چند رسانه از نمایشگاه مطبوعات، سوژه جدید رسانه ملی است؛ در حالی که بی توجهی به دغدغه ها و مطالبات گسترده مردم، در دوران دولت قبل به راحتی از صدر اخبار رسانه ملی حذف می شد.

حالا اما عملیات جدید تخریب دولت، در قالب حمایت از رسانه هایی است که در صحنه سیاسی، قافیه را باخته اند و دنبال مظلوم نمایی و بازیابی مخاطبان از دست رفته هستند، رسانه هایی که در مخالفت با برجام سنگ تمام گذاشتند و بعد از تایید رهبری نیز این مسیر را ادامه دادند.

رسانه ملی حالا طرفدار 8 رسانه از مجموع 8 هزار رسانه کشور شده است، آن هم رسانه هایی وابسته به یک جریان خاص! یعنی طرفدار سینه چاک یک هزارم رسانه ها!

دو روزنامه، دو خبرگزاری و 4 سایت خبری، چنان فکر و ذکر اتاق عملیات تخریب دولت در رسانه ملی را مشغول کرده که گویی نمایشگاه مطبوعات، رخداد دیگری ندارد!

و گویی رسانه ملی رسانه ای متعلق به این چند رسانه انصرافی و تحریمی است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور بالغ بر 700 رسانه در حال برگزاری است و امسال دو روزنامه، دو خبرگزاری و 4 سایت خبری از حضور در نمایشگاه مطبوعات انصراف دادند. یعنی کمتر از یک درصد رسانه های حاضر در نمایشگاه و به نوعی یک درصد افکار عمومی!

آیا رسانه ملی برای سایر رسانه ها نیز چنین مایه خواهد گذاشت؟ آیا رسانه ملی که گفته می شود مدیریت آن از سوی برخی چهره های شکست خورده در انتخابات 92 انجام می شود، همچنان به این جانبداری افراطی ادامه می دهد؟

شاید بیراه نباشد اگر بگوییم رسانه ملی، در اختیار همین یک درصد و نماینده همین یک درصد از افکار عمومی است؛ آن هم وقتی در برنامه زنده، مجری نگران صحبت های مدیر یکی از همین رسانه هاست و به شیوه مجری مناظرات 88، دائم برای او وقت اضافه می خرد و حتی تذکر می دهد که باید به او وقت بیشتری بدهیم و...

انا

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود