کد خبر: 173

تاریخ انتشار: 1394-07-22 - 18:43

نسخه چاپی | دسته بندی: دانشگاه / مطالب دیگران- سازمان های فرهنگی / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 3 819

انتصاب روسای جدید دانشکده های علوم قرآن قم و آمل

حجت الاسلام محمود ابوترابی رئیس دانشکده تفسیر و معارف قرآن قم شد       به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از قم ، حجت الاسلام دکتر محمود ابوترابی از سوی رئیس دانشگاه علوم و معارف […]

حجت الاسلام محمود ابوترابی رئیس دانشکده تفسیر و معارف قرآن قم شد

 

 
 
به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از قم ، حجت الاسلام دکتر محمود ابوترابی از سوی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به سمت رئیس دانشکده تفسیر و معارف قرآن قم منصوب شد.
بنا بر این گزارش در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده تفسیر و معارف قرآن که با حضور آیت الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، کارکنان ، اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار گردید ، از زحمات حجت الاسلام نقیب رئیس پیشین دانشکده تفسیر و معارف قرآن قدردانی گردید .
آیت الله عابدی در این مراسم ضمن اعطای حکم رئیس جدید دانشکده برای وی از خداوند متعال پیشرفت و موفقیت روز افزون در سمت جدید را خواستار شد.

متن حکم رئیس جدید دانشکده تفسیر و معارف قرآن به شرح ذیل می باشد :

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمود ابو ترابی (زیدعزه)

سلامٌ علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد، با عنایت به بند ب از ماده ۵ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها
و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، به موجب این حکم حضرتعالی را به عنوان
« رئیس دانشکده تفسیر و معارف قرآن کریم قم» منصوب می نمایم.
ان شاء الله با همکاری اعضای محترم هیأت علمی در جهت ارتقاء جایگاه دانشکده و ایجاد شور و نشاط معنوی وعلمی میان دانشجویان عزیز موفق باشید.

احمد عابدی
رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
 
منبع: ایحا
 
با حضور آیت الله احمد عابدی ؛
رئیس جدید دانشکده علوم قرآنی آمل منصوب شد

 
 
به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از آمل ، دکتر سید معصوم حسینی طی حکمی از سوی آیت الله عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به سمت رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل منصوب شد.
دکتر عابدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران بزرگوارشان ، به بیان فضایل و برکات عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) پرداخت.
وی در ادامه یکی از افتخارات دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم را وجود دانشجویان وارسته و با تقوا در دانشکده های علوم قرآنی عنوان کرد و ضمن درک نگرانی های آنان نسبت به اشتغال در بازار کار پس از فراغت از تحصیل ، اظهار کرد : خوشبختانه و با عنایت پروردگار متعال و همچنین تلاش و پشتکار فراوان دانشجویان عزیز قرآنی ، در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری هیچ دانشجوی فارغ التحصیلی نداریم که وارد بازار کار نشده باشد . طبق آمار ۷۲ درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه نیز مشغول به کار هستند.
آیت الله عابدی همچنین با تقدیر از زحمات دکتر ابوترابی رئیس پیشین دانشکده علوم قرآنی آمل ، دانشکده علوم قرآنی آمل را یکی از موفق ترین و پرکاربردترین دانشکده های علوم قرآنی در زمینه تبلیغ و ترویج و همچنین آموزش معارف ناب قرآنی و تربیت دانشجویان نخبه قرآنی معرفی نمود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت ها و خدمات پیشین دکتر حسینی در دانشگاه ، از وی به عنوان یکی از دلسوزان و تلاشگران عرصه علوم و معارف قرآن کریم و ترویج معارف قرآن در میان جوانان جامعه قدردانی و برای وی موفقیت و پیشرفت در سمت جدید را از جانب پروردگار متعال خواستار شد.
در ادامه دکتر سید معصوم حسینی ضمن تشکر و قدردانی از حضور رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این دانشکده ، همدلی و همیاری همه مسئولین استانی و شهرستانی به خصوص اساتید و کارکنان و دانشجویان را جهت اعتلای دانشکده خواستار شد.
در پایان این مراسم حکم انتصاب رئیس جدید دانشکده علوم قرآنی آمل از سوی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به وی اعطا گردید.
 
منبع: ایحا
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود