کد خبر: 196

تاریخ انتشار: 1394-07-11 - 14:05

نسخه چاپی | دسته بندی: / حوزه علمیه / مطالب دیگران- سیاسی
-1
بازدیدها: 1 704

دلواپسی‌های نمایشی را تمام کنید/ملت می‌داند شما دلواپس چه هستید

    نماز عید سعید قربان کاشان به امامت آیت الله یثربی در مسجد جامع حبیب بن موسی (ع) این شهرستان برگزار شد.    به مخالفان افراطی دولت می گویم دست از زیاده خواهی بردارید و این اغواگری ها و […]

 
 
دلواپسی‌های نمایشی را تمام کنید/ملت می‌داند شما دلواپس چه هستید نماز عید سعید قربان کاشان به امامت آیت الله یثربی در مسجد جامع حبیب بن موسی (ع) این شهرستان برگزار شد.
  

به مخالفان افراطی دولت می گویم دست از زیاده خواهی بردارید و این اغواگری ها و ابراز دلواپسی های نمایشی را تمام کنید، ملت می داند که شما دلواپس ثروت و مکنتی هستید که در آن هشت سال به دست آوردید و کشور را به این روز انداختید!

انسان هایی که رو به درگاه خداوند می آورند در نوع خواسته و خواهش خود متفاوتند، اما در این که خداوند کریم و جواد و غنی بالذات است اختلافی ندارند. ایشان با بیان این که برای غنی مطلق، فرقی میان خواسته ها و افراد نیست، بلکه این انسان است که باید توانایی و ظرف گیرندگی خود را بالا ببرد، افزود: البته ما که از خدا غفران و خیر و خوبی طلب می کنیم باید در اعمال و رفتارمان تامل کنیم و ببینیم آیا کردار ما با آن چه طلب می کنیم تطابق دارد؟

این چه حرفی است که برخی صرفا جهت مخالفت با دولت، می گویند هشت سال جنگ چه ضرری داشت؟ آیا این همه شهید ضرر نبود؟ این همه جانباز و خانواده های پریشان و حجم عظیم ویرانی ها در جنوب و غرب کشور ضرر نبود؟ بنا بر محاسبه سازمان ملل، صدها میلیارد دلار خسارت به کشور در هشت سال جنگ، ضرر نبود؟ استاد برجسته دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم رمز موفقیت و پیروزی در جنگ را صفا و یکرنگی و همدلی تمامی مردم در آن دوران دانست و بیان داشت: در آن زمان انواع گرایش های سیاسی وجود داشت اما در برابر تعرض به مملکت، همه بر سر اصل دفاع از آب و خاک و اعتقادات همدل بودند؛ افراد دارای ایده ها و اندیشه های مختلف در کنار هم بودند و اصل دفاع از هویت انسانی و غیرت دینی و عزت ملی همه را در کنار هم جمع کرده بود.

ما جوانانی داشتیم که در پاکسازی میدان های مین پوتین شان را باز می کردند که به بیت المال لطمه ای وارد نکنند اما چه شد که عده ای بر سر این سفره نشستند و میلیاردها ثروت ملت را به یغما بردند و مملکت را به این روز انداختند؟ کسانی که پای شان را به جبهه ها نگذاشته اند و در پشت جبهه ها نیز اقدامی انجام ندادند امروز در همه چیز از ملت طلبکار شده اند.

ملت با رای حداکثری جریانی را روی کار آورده اند تا به اوضاع نابسامان سامان دهند، به مخالفان افراطی دولت می گویم دست از زیاده خواهی بردارید و این اغواگری ها و ابراز دلواپسی های نمایشی را تمام کنید، ملت می داند که شما دلواپس ثروت و مکنتی هستید که در آن هشت سال به دست آوردید و کشور را به این روز انداختید. ایشان افزود: بگذارید کشور به سمت پیشرفت حرکت کند، بگذارید امنیت اداری، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جامعه حاکم شود، بگذارید اهل فکر و نظر حرف شان را بزنند، همه به انقلاب و نظام علاقمندند، نیاییم همه را به بهانه های مختلف حذف کنیم برای این که فقط حزب خودمان بماند، اگر بخواهیم از زاویه تنگ یک حزب به جامعه نگاه کنیم جز یک تعداد معدود کسی باقی نمی ماند.

منبع:سایت ایت الله هاشمی به نقل از نشان آنلاین

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود