کد خبر: 239

تاریخ انتشار: 1394-03-09 - 21:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار نمایشگاه / اخبار کتاب / بین الملل
0
بازدیدها: 1 702

ضوابط حضور در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2015 اعلام شد

  ضوابط حضور در غرفه‌ی ملی جمهوری اسلامی ایران در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2015 توسط مؤسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب […]

 

ضوابط حضور در غرفه‌ی ملی جمهوری اسلامی ایران در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2015 توسط مؤسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ به اطلاع کلیه‌ی ناشران، مؤسسات، نهادها، تشکل‌های مختلف نشر، اهالی قلم و آژانس‌های ادبی سراسر کشور می‌رساند غرفه‌ی ملی جمهوری اسلامی ایران در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2015 توسط مؤسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برپاخواهدشد. بدین منظور از کلیه‌ی علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام برای حضور در غرفه و یا عرضه‌ی کتاب‌های خود در این نمایشگاه اقدام نمایند.

 

یک- درخواست فضای مستقل در غرفه‌ی ملی ایران

ناشرانی که علاقه‌مند به دریافت فضای مستقل در غرفه‌ی ایران هستند، می‌توانند از طریق مراجعه به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مراحل ثبت نام را انجام دهند. ثبت‌نام صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی (http://www.icfi.ir) صورت‌خواهدپذیرفت.

 

فضای اختصاص‌داده‌شده برای هر ناشر 4 مترمربع و با ظرفیت تقریبی نمایش پنجاه عنوان کتاب است. علاقه مندان جهت اختصاص فضای بیشتر می‌توانند درخواست خود جهت بررسی را به این موسسه ارائه نمایند. به علت محدودیت جا، پذیرش این درخواست‌ها نیز محدود و در ازای دریافت بخشی از هزینه‌های غرفه از ناشران محترم است. تفاهم نامه همکاری میان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و ناشر/موسسه/ آژانس/.../ منعقد و مبنای همکاری خواهدبود و بر این اساس مبالغ پس از هماهنگی با موسسه، به شماره حساب قرض‌الحسنه 0310666978005 نزد بانک صادرات شعبه کالج کد 266 به نام موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران واریز و اصل فیش به بخش مالی موسسه تحویل داده شود.

 

بدین منظور افرادی که مایل به حضور به شکل مستقیم هستند لازم است حداکثر تا اول تیرماه با ثبت نام در سایت و سپس مراجعه به موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران واقع در تهران، خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، شماره 1080، طبقه چهارم، بخش نمایشگاه های خارجی و یا تماس با شماره تلفن 66415540 هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

 

امکانات فراهم شده توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

 

ارسال کتب منتخب و  بار ناشران  به فرانکفورت و حمل رایگان حداکثر تا پانزده کیلوگرم؛

حضور در غرفه ملی ایران شامل طراحی، غرفه آرایی و واگذاری امکانات؛

همکاری در اخذ ویزا از سفارت آلمان در ایران؛

در اختیار قراردادن فضای برگزاری جلسات با هماهنگی قبلی؛

امکان استفاده از مترجم مستقر در غرفه با هماهنگی قبلی؛

درج مشخصات فارسی و چکیده‌ی انگلیسی عناوین منتخب درکاتالوگ کتاب‌های ایرانی عرضه شده در فرانکفورت 2015 به صورت رایگان در صورت ارائه تمامی مشخصات به زبان انگلیسی حداکثر تا تاریخ 20/5/94؛

یک عدد بلیط ورودی نمایشگاه فرانکفورت به مدت 7 روز حاوی حمل و نقل رایگان در ایام نمایشگاه در شهر فرانکفورت.

 

تعهدات ناشر/ موسسه/ آژانس/ .../

انتخاب کتب مناسب و قابل عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران؛

مسئولیت معرفی و مذاکره برای آثار خود در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران؛

معرفی یک نفر به عنوان فرد حاضر در غرفه ناشر  به صورت ثابت (contact person) حداکثر تا تاریخ 1/5/94 به موسسه؛

تقبل کلیه هزینه‌ها و انجام اقدام‌های مربوط به امور ویزا، تهیه بلیط، اقامت و رفت وآمد نماینده اعزامی ناشر به نمایشگاه فرانکفورت.

 

دو. ارسال کتاب:

از هر ناشر حداکثر 7 عنوان کتاب انتخاب خواهد شد. ناشرانی که مایل به عرضه‌ی کتاب‌های خود بدون حضور در نمایشگاه و یا غرفه هستند، می‌توانند یک نمونه از هفت کتاب منتخب خود را با رعایت شرایط زمانی (حداکثر تا پایان وقت اداری 1/5/94) و ضوابط زیر، ابتدا در سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ثبت و پس از تأیید ارسال نمایند.

کتب ارسالی می‌بایست دارای مجوز وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی بوده و به شکل قانونی در ایران منتشر شده باشند.

اولویت با کتب تألیفی و یا دوزبانه به یکی از زبان‌های دیگر نظیر انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه و ... و همچنین برگزیدگان در یکی از جوایز/ جشنواره‌های ملی و یا بین المللی است.

از لحاظ زمان چاپ اولویت با کتبی است که آخرین ویرایش و یا تجدید چاپ آن مربوط به 5 سال اخیر باشد.

 

کتب ارسالی با درنظر گرفتن دیگر آثار ارزشمند حوزه‌های دیگر، از لحاظ اولویت بندی بهتر است در یکی از حوزه‌های موضوعی نظیر ادبیات (شامل ادبیات داستانی، ادبیات پایداری و ...)، مذهبی، علمی، ایران شناسی، هنر (شامل هنرهای ایرانی ـ اسلامی و ...)، تاریخ، دفاع مقدس و ... به موسسه ارسال نمایند.

 

با توجه به موارد فوق‌الذکر، از ناشران محترم خواهشمند است بر اساس اولویت بندی در میان کتاب‌ها و با توجه به شرایط و مقررات کتب نسبت به ارسال آن‌ها در سایت اقدام نمایند. کتب ارسالی عودت داده نمی‌شود و موسسه هیچگونه مسوولیتی در خصوص تاخیرهای احتمالی شرکت پست ندارد. به هرگونه درخواستی خارج از روال ثبت نام آنلاین و ناقص، بدون چکیده انگلیسی 150 کلمه همراه با کتب و موارد مقرر در تفاهم نامه فیمابین، ترتیب اثر داده نخواهدشد.

منبع:+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود