کد خبر: 315

تاریخ انتشار: 1393-09-04 - 23:11

نسخه چاپی | دسته بندی: اخبار کتاب / / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / مطالب دیگران- سازمان های فرهنگی / اخبار ومسائل کتاب / یادداشت مدیرمسئول / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 3 183

مجوز انتشارات دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اخذ گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از اخذ مجوز انتشارات دانشگاه علوم و معارف […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از اخذ مجوز انتشارات دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خبر داد.

 

 
 

دکتر اکبری در تشریح این خبر افزود : با عنایت خداوند و پیگیری های مکرر حجت الاسلام شمس و دکتر عبداللهی پور مدیر انتشارات دانشگاه و به ویژه حسن توجه مقام ریاست ، مجوز انتشارات دانشگاه با نام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم صادر گردید.
وی همچنین ضمن قدردانی از رئیس دانشکده علوم و فنون قرائت قرآن تهران اظهار کرد : قبل از اخذ مجوز با نام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، کلیه منشورات دانشگاه با نام دانشکده علوم و فنون قرائت قرآن تهران به چاپ می رسید.
اکبری در ادامه در خصوص کتب چاپ شده این دانشگاه ، گفت : دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تا کنون توانسته ۱۵ عنوان کتاب را به زینت طبع بیاراید و افزون بر این چندین عنوان دیگر نیز مراحل پایانی انتشار را می گذارند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بخش دیگری از سخنان خود از انتشار ۷ جلد مقاله مربوط به همایش های دانشگاه در روزهای آینده خبر داد.
وی تصریح کرد : مجموعه مقالات برگزیده مربوط به ششمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با محوریت بیداری اسلامی در ۶ جلد و همچنین مقالات برگزیده همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی در یک جلد آماده انتشار می باشند و به یاری خداوند در آیین گرامیداشت هفته پژوهش از این تولیدات رونمایی خواهد شد.

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود