کد خبر: 335

تاریخ انتشار: 1393-08-29 - 21:28

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 2 287

اقدام قابل تقدیر امام جمعه کرج برای کتاب

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌ نماز جمعه هفته گذشته، شرکت در مسابقه کتاب و زندگی را که با محوریت «من زنده ام» در حال برگزاری است، به نمازگزاران توصیه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع […]

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌ نماز جمعه هفته گذشته، شرکت در مسابقه کتاب و زندگی را که با محوریت «من زنده ام» در حال برگزاری است، به نمازگزاران توصیه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منانشر»، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌ نماز جمعه هفته گذشته، با اشاره به کتاب «من زنده‌ام» گفت: «کتاب فرهیختگی می‌آورد. یک کتابی هم توصیه می‌کنیم دوستان بخوانند تا با فرهنگ جنگ و جهاد آشنا بشوند. چهار خانم در زندان‌های عراق اسیر بودند که یکی از آنها زندگی خودش را بصورت کتابی به نام «من زنده‌ام» چاپ کرده بسیار کتاب زیبایی است. یک دختر هفده ساله اسیر دشمن بعثی شده  و آن چهار سالی که در اسارت بوده چگونه از کیان دین، ناموس و عفت اسلامی و با غیرت دینی که داشته خودش را و اسلام را و دین را حفظ کرده، دشمن را مستأصل کرده است.»

 

وی ادامه داد: «حضرت آقا این کتاب را وقتی که خواندند خیلی تقریظ قشنگی هم برایش نوشته اند که: من این کتاب را با احساسی دوگانه از پشت پرده ای از اشک در بعضی از مواقع خواندم. این کتاب «من زنده ام» نوشته خانم معصومه آباد را تهیه کنید. یک مسابقه ای در این ایام از این کتاب در حال برگزاری است... به نظرم در روحیه افراد جامعه بسیار مؤثر خواهد بود، خواندن این و کتابها  و دیدن فیلم‌هایی که بر اساس این کتاب‌ها نوشته می‌شود برای تربیت روح حماسی و انقلابی و آرمان گرایی ما بسیار مفید خواهد بود.

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود