کد خبر: 317

تاریخ انتشار: 1393-08-22 - 22:58

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / علمی آموزشی / یادداشت مدیرمسئول
+1
بازدیدها: 2 938

معارفه معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد کاظم شمس به سمت معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد       به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم […]

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد کاظم شمس به سمت معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد

 

 
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد کاظم شمس از سوی آیت الله دکتر احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به سمت معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب گردید.
دکتر عابدی در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، جابجایی و تغییر مسئولیت را یک امر طبیعی و موجب به وجود آمدن تحول و نشاط در محیط دانشگاه عنوان کرد .
وی در ادامه دکتر شمس را یک عامل مؤثر در پیشرفت دانشگاه عنوان نمود و افزود : حجت الاسلام شمس در پست های پیشین خود در حوزه علمیه ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ، کارهای اساسی و بنیادی بسیاری را انجام داده و کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است و یقینأ حضور وی در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم پیشرفت های بسیاری را برای دانشگاه به همراه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم همچنین با اشاره به فعالیت های بی دریغ و مخلصانه دکتر مهدی صلاح معاون پیشین پشتیبانی و توسعه دانشگاه ، از وی تشکر قدردانی به عمل آورد.
در پایان این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام دکتر شمس از سوی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به ایشان اهدا گردید.
لازم به ذکر است در این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین حق جو به سمت رئیس مرکز مشاوره و درمان دانشگاه و همچنین حسین موسوی به عنوان رئیس اداره تغذیه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به ایشان اهدا گردید.

 
 

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم قرآنی زاهدان برگزار شد

 
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم قرآنی زاهدان برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، دکتر مهدی صلاح از سوی آیت الله دکتر احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان رئیس دانشکده علوم قرآنی زاهدان منصوب گردید و از زحمات دکتر عبدالرضا زاهدی رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.
در این مراسم دکتر عابدی ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر ، دانشکده علوم قرآنی زاهدان را یکی از مهمترین دانشکده های علوم قرآنی به جهت دارا بودن حساسیت بالا ، عنوان کرد وافزود : دکتر مهدی صلاح به دلیل فعالیت های بی دریغ در حوزه های علمی ، چاپ کتاب و مقالات متعدد ، قطعا میتواند به راحتی این دانشکده را اداره و تقویت نماید.
وی همچنین دکتر زاهدی را برکتی برای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم عنوان کرد و از زحمات وی در دوران ریاست دانشکده علوم قرآنی زاهدان تشکر و قدردانی نمود.
در پایان این مراسم حکم ریاست دانشکده علوم قرآنی زاهدان از سوی آیت الله عابدی به دکتر مهدی صلاح اهدا گردید.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود