کد خبر: 472

تاریخ انتشار: 1393-04-21 - 23:21

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 3 740

منتجب نیا خطاب به آیت الله مصباح: بگویم چندباربه انگلیس رفته اید وباچه کسانی دیدار کرده اید؟

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین منتجب‌نیا در جمع برخی از اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه "بزرگان ما همواره گفته‌اند جامعه ما جامعه سیاسی است"، اظهار کرد: مردم ما مردم رشدیافته سیاسی هستند و می‌خواهند […]

ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین منتجب‌نیا در جمع برخی از اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه "بزرگان ما همواره گفته‌اند جامعه ما جامعه سیاسی است"، اظهار کرد: مردم ما مردم رشدیافته سیاسی هستند و می‌خواهند فعالیت سیاسی کنند.

 

وی با بیان اینکه "فعالیت سیاسی باید قانون‌مند باشد و قانون‌مندی فعالیت‌های سیاسی، کار حزبی است"، افزود: چرا برخی نگران و دلواپس کار و فعالیت حزبی هستند؟ آنهایی که از حزب می‌ترسند می‌خواستند در غیاب احزاب اختلاس‌های سه هزار میلیاردی کنند و اموال مردم را به تاراج ببرند وگرنه حزب یعنی چشم و گوش مردم.

 

 

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "اتحاد، عامل پیروزی ما در انتخابات سال 1392 بود"، خطاب به دلواپسان گفت: رقبای ما با ایجاد احزاب ساختگی قصد دارند بین ما تفرقه بیاندازند. در کجای دنیا یک اقلیت می‌تواند گستاخی کند و جلوی رأی مردم بایستند و منتخب مردم را تحت فشار قرار دهد؟ شما از کجا آمدید؟ چه کسی به شما حق داده به منتخب مردم توهین کنید؟ خطاب به شما می‌گویم که وجدان این ملت از افراطیون منزجر است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در واکنش به اظهارنظر یکی از روحانیون مبنی بر اینکه آیا رئیس‌جمهور دین خود را از انگلیس آموخته است یا از قم؟ اظهار کرد: سوابق انقلابی رئیس‌جمهور منتخب که مشخص است، اما می‌خواهید من بگویم که شما چند سفر انگلیس و آمریکا رفته‌اید و با چه افرادی جلسه داشته‌اید؟ می‌خواهید پرونده‌تان را بگویم چیست؟

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "این افراد به جای آنکه کفاره دهن‌کجی به امام(ره) و مردم را بدهند، اکنون دلواپس شده‌اند"، تصریح کرد: برخی افراد، دلواپس پول و رانت‌های چند هزار میلیاردی هستند که از دست داده‌اند.

 

+

تگ های مطلب:
دیدگاه کاربران

کل نظرات : 6

ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود