کد خبر: 518

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / چهره ها / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 139

با حضور کارشناسان قرآنی برگزار شد: جلسه کمیته انتخاب فعالان و خادمان قرآنی برتر استان قم

          کمیته شناسایی و معرفی فعالان و خادمان قرآنی استان قم امروز جلسه خود را با حضور مسئولان و کارشناسان قرآنی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار کرد. به گزارش […]

         
کمیته شناسایی و معرفی فعالان و خادمان قرآنی استان قم امروز جلسه خود را با حضور مسئولان و کارشناسان قرآنی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و کارشناسان قرآنی که از خادمان انتخاب شده سال گذشته بودند پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد تا در این جلسه با بررسی افراد معرفی شده و چهره های شاخص قرآنی در هر یک از حوزه های مختلف آموزش عمومی قرآنی، پژوهشگران قرآنی، مدیریت امور قرآنی، امور هنری، چاپ و نشر قرآنی، خدمات دیجیتال و همچنین مبلغ قرآنی یک نفر مورد تایید و تصویب کمیته استانی قرار گرفته و این افراد جهت تصویب و تایید به کمیته قرآنی مرکز در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این جلسه ضمن تبریک ایام پر برکت ماه شعبان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)، مسئولیت این کمیته را در انتخاب خادمان نمونه قرآنی استان، بسیار سنگین برشمرد و اظهار داشت: برای شناخت و معرفی دقیق تر فعالان و خادمان قرآنی، نیاز به تهیه بانک اطلاعات جامع قرآنیان استان است.
حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه ضمن تاکید بر رعایت عدالت و انصاف در انتخاب خادمان قرآنی، ابراز داشت: برای انتخاب صحیح، لازم است آیین نامه دقیقی برای تعیین شرایط خادم نمونه قرآنی تدوین شود.
وی، هفت موضوع فعالیت خادمان قرآنی را مورد توجه قرار داد و گفت: در ترویج معارف و فعالیت های قرآنی، استفاده از هنر همواره از تاثیر فراوانی برخوردار بوده است.
گفتنی است، فعالان و خادمان قرآنی برتر استان قم پس از انتخاب توسط کمیته استانی به کمیته مرکزی در تهران معرفی می شوند که در صورت تایید در کمیته مرکزی، به عنوان خادمان قرآنی برتر کشور در نمایشگاه قرآن کریم که در ماه مبارک رمضان برپا می شود، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود