کد خبر: 542

تاریخ انتشار: 1393-03-09 - 23:26

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 235

یحیی آل اسحاق:کاسبان تحریم ۲۵ میلیارد دلار سود کردند

رئیس اتاق بازرگانی تهران اعتقاد دارد عده ای مخالف به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران به شمار می آیند چراکه منافع کاسبان تحریم با خطر مواجه می شود. - کاسبان تحریم نمی خواهند مذاکرات ایران با ۱+۵ […]

رئیس اتاق بازرگانی تهران اعتقاد دارد عده ای مخالف به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران به شمار می آیند چراکه منافع کاسبان تحریم با خطر مواجه می شود.
- کاسبان تحریم نمی خواهند مذاکرات ایران با ۱+۵ مسیر درست و منطقی خود را طی کند، زیرا منافعشان با عدم موفقیت این مذاکرات گره خورده است.

یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی تهران اعتقاد دارد عده ای مخالف به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران به شمار می آیند چراکه منافع کاسبان تحریم با خطر مواجه می شود.

یحیی ال اسحاق در این مورد به خبرآنلاین گفت: تحریم ها هزینه های زندگی مردم را به مراتب افزایش داده است و از کنار آن درآمدی بیش از ۲۵ میلیارد دلار را در برهه های زمانی مشخصی به جیب سوء استفاده کنندگان وارد کرد.
وی با اشاره به این مصرعی از شعر مولانا که "هر کسی از ظن خود شد یار من"، به تلاش سوء استفاده کنندگان از شرایط تحریم برای منافع خود اشاره کرد و گفت: عده ای چه در داخل و چه در خارج به واسطه منافع خود سعی در عدم موفقیت مذاکرات هسته ای ایران دارند. اما اینها بدانند که دیگر زمان دلالیشان به پایان رسیده و باوجود برخی مسائل، مذاکرات در نهایت برای ایران موفقیت آمیز خواهد بود.
آل اسحاق با اذعان به اینکه امروز اروپا و آمریکا با آگاهی نسبت به کم تاثیر شدن تحریم ها به پای میز مذاکره می آیند، متذکر شد که به رغم برخی افت وخیزها، مذاکرات مسیر طبیعی خود را طی میکند و من به آینده این مذاکرات امیدوارم.
 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود