کد خبر: 551

تاریخ انتشار: 1393-03-09 - 20:01

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب / رسانه مطبوعات
0
بازدیدها: 2 554

کتاب بیستمین جشنواره مطبوعات را آنلاین بخوانید

کتاب بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دو شکل چاپی و الکترونیک منتشر شد. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های […]

کتاب بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دو شکل چاپی و الکترونیک منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی،‌ در هفته پایانی اردیبهشت ماه منتشر شد.

در این کتاب که در دو نسخه الکترونیکی و چاپی تهیه و منتشر شده است، شیوه‌نامه،‌ معرفی داورها و نامزدهای جشنواره، آثار برگزیدگان، بررسی نموداری و جداول آثار ارسالی، نقد و بررسی جشنواره از نگاه صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه رسانه و مطبوعات و همچنین گزارش تصویری و مشروح برگزاری اختتامیه دیده می‌شود.

در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «جشنواره‌ها می‌توانند در کیفی‌سازی تولیدات و ارایه معیار، مؤثر باشند... امسال اگرچه دو شاخص تعداد شرکت‌کننده و تعداد اثر، تحولی چشم‌گیر داشته‌اند اما نباید در سیطره کمیت بود. اگر همه نحله‌ها آثار خود را ارسال کنند به معنای آن است که نشاط دارند و به روند داوری اعتماد کرده‌اند. در این صورت آمار یاد شده صرف نظر از کمیّت، کیفیت را هم نمایندگی می‌کند، ‌اما نماگر واقعی کیفیت، حضور روزنامه‌نگاران به‌نام در رقابت‌هاست. در آن صورت می‌توان امید داشت که آثار نهایی، تراز روزنامه‌نگاری امروز کشور هستند و می‌توان آن را نقطه عزیمت ارتقای کیفی دانست.»

این کتاب به همت دبیرخانه بیستمین جشنواره مطبوعات،‌ در 320 صفحه تهیه و تدوین شده است و علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به نسخه الکترونیکی آن اینجـــــا کلیک کنند.
+
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود