کد خبر: 619

تاریخ انتشار: 1392-11-20 - 00:29

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 112

زیباکلام: صداوسیما نماینده 4میلیون هوادار سعید جلیلی است!

18میلیون آراء دکتر روحانی، 7میلیون رای آقای قالیباف، 4میلیون هوادار آقای رضایی، جدود 3 میلیون آرای آقای ولایتی و جدود پانصدهزار آرای آقای غرضی متاسفانه جایی در این رسانه ندارند و صدا و سیما فقط در […]


18میلیون آراء دکتر روحانی، 7میلیون رای آقای قالیباف، 4میلیون هوادار آقای رضایی، جدود 3 میلیون آرای آقای ولایتی و جدود پانصدهزار آرای آقای غرضی متاسفانه جایی در این رسانه ندارند و صدا و سیما فقط در اختیار یاران سعید جلیلی است.

صادق زیباکلام در گفت و گو با خبرنگار گفت و گو نیوز گفت: متاسفانه صدا وسیما نمایندگی 4میلیون رای آقای جلیلی را دارد و باقی گروهها و جریانهای سیاسی در صدا و سیما نمایندگی ندارند.

وی افزود: 18میلیون آراء دکتر روحانی، 7میلیون رای آقای قالیباف، 4میلیون هوادار آقای رضایی، جدود 3 میلیون آرای آقای ولایتی و جدود پانصدهزار آرای آقای غرضی متاسفانه جایی در این رسانه ندارند و صدا و سیما فقط در اختیار یاران سعید جلیلی است.

زیباکلام ادامه داد: من اگر به جای آقای روحانی بودم قطعا تلویزیون اصولگرایان را انتخاب نمی کردم و برای بیان برنامه ها و دیدگاههای خود از رسانه هایی دعوت میکردم که در بین مردم احترام و جایگاه آنها بسیار بیشتر از صدا و سیما است که دیگر بحثی نباشد که مجریان را دولت تعیین کند یا آقای ضرغامی.

این استاد دانشگاه افزود: از آقای روحانی می خواهم که اگر  می خواهند مانند برخی روسای جمهور در دنیا مواضع خود را به مردم منتقل کنند مصاجبه ای جدی ترتیب بدهند و از رسانه هایی مانند روزنامه شرق، اعتماد، آرمان و سایتهایی مانند فرارو، عصر ایران، انتخاب که متاسفانه فیلتر شد و رسانه هایی مستقل و همچنین شبکه ها و سایتهای خارجی برای این نشست خبری دعوت کنند تا مصاحبه ای جدی با سوالات جدی مطرح شود.

زیباکلام تصریح کرد: برگزاری نشستی جدی با سوالات جدی از صدا و سیما بر نمی آید چرا که صدا و سیما فقط سوالات کلیشه ای طرح می کند و شأن روزنامه هایی چون شرق، آرمان و اعتماد بسیار بالاتر از صدا و سیما نزد مردم است.

به گفته این استاد دانشگاه؛ انعکاس اظهارات رییس جمهور از طریق این رسانه ها بیشتر خواهد بود چرا که موضوعات مهم در یک محیط جدی و باز مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید نخبگان و فرهیختگان و افراد کتابخوان جامعه ما دیگر کاری به صدا و سیما ندارند و افرادی هم که فقط سریالهای تلویزیونی را نگاه میکنند آن اندازه پیگیر مسائل سیاسی نیستند.

زیباکلام با اشاره به اهمیت مطرح شدن موضوع شبکه تلویزیونی خصوصی گفت: هر چند این موضوع بارها مطرح شده است و موضوع بلند مدتی است ولی باید این موضوع را جدی مطرح و پیگیری کرد.

وی افزود: حال که اصولگرایان دو دستی به صدا و سیما چسبیده اند و آن را رها نمی کنند لااقل امکان ایجاد شبکه های خصوصی در ایران فراهم شود.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود