کد خبر: 777

تاریخ انتشار: 1392-08-13 - 20:46

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 232

رئیس جمهور:بگذارید دولت یک سال یا 6 ماه کار کند، بعد انتقاد کنید

مجمع نمایندگان استان فارس پیش از ظهر امروز با رئیس‌جمهور دیدار کردند. در این دیدار رئیس‌جمهور گفته که اراده دولت کم‌کردن تحریم‌ها و بعد لغو همه تحریم‌هاست. حجت‌الاسلام روحانی از مقام معظم رهبری بابت […]

مجمع نمایندگان استان فارس پیش از ظهر امروز با رئیس‌جمهور دیدار کردند. در این دیدار رئیس‌جمهور گفته که اراده دولت کم‌کردن تحریم‌ها و بعد لغو همه تحریم‌هاست.

حجت‌الاسلام روحانی از مقام معظم رهبری بابت حمایت‌های ایشان از تیم مذاکره کننده تشکر کرد و نسبت به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری ابراز رضایت و خوشحالی کرد و از مجلس هم خواست که در موضوع مذاکرات بیشتر حمایت کند و همان‌طور که رهبری حمایت و پشتیبانی می‌کنند، مجلس هم بیشتر حمایت کند.

 

رئیس جمهور همچنین در این جلسه خطاب به نمایندگان گفت که دولت دو ماه و نیم است که کار خود را آغاز کرده و هنوز فرصتی نیست که به نقد کشیده شود و بهتر است اجازه دهند تا 6 ماه یا یک سال کار کند و آن موقع دولت را نقد کنند.

رئیس جمهور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در زمان تحویل دولت نیز گفت:

"زمانی که دولت را تحویل گرفتیم رشد اقتصادی منفی 5.8 درصد بود و حالا در تلاش هستیم که این رقم را در امسال به منفی 3 و تا سال آینده به صفر برسانیم و پس از آن زمان رشد اقتصادی مثبت شود. همچنین رئیس جمهور اعلام کرد که زمانی که دولت را تحویل گرفتم، نرخ تورم 40 درصد بود که دولت تلاش دارد این نرخ تورم را تا پایان سال جاری به 34 تا 35 درصد برساند.

 رئیس‌جمهور افزود 40 درصد از این نرخ تورم 40 درصدی، ناشی از پروژه‌های مسکن مهر بوده که دولت قصد دارد با جایگزین کردن طرح‌های دیگری به‌جای طرح مسکن مهر، تورم ناشی از این پروژه‌ها را کاهش دهد.

تسنیم

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود