کد خبر: 904

تاریخ انتشار: 1392-06-30 - 11:45

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 614

آيت‌الله موسوي‌اردبيلي در ديدار وزير اطلاعات: وزارت اطلاعات كاري كند كه مردم آن را خادم و دلسوز خود بدانند نه محل مچ‌گيري و ايجاد مزاحمت

حجت‌الاسلام‌ علوي، وزير اطلاعات روز پنجشنبه در قم با سه تن ازمراجع معظم تقليد ديدار و گفتگو كرد. به گزارش خبر گزاري حوزه، حضرت آيت‌الله موسوي اردبيلي در ديدار وزير اطلاعات كه در دفتر معظم له […]

حجت‌الاسلام‌ علوي، وزير اطلاعات روز پنجشنبه در قم با سه تن ازمراجع معظم تقليد ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبر گزاري حوزه، حضرت آيت‌الله موسوي اردبيلي در ديدار وزير اطلاعات كه در دفتر معظم له برگزارشد،با مهم توصيف كردن جايگاه وزارت اطلاعات اظهار داشتند: اكثر نيروهاي اين وزارتخانه انسان‌هاي خوب و متعهدي هستند، كه اين امر از مزيت‎هاي دستگاه است. ايشان خطاب به وزير اطلاعات افزودند: به همان اندازه‌اي كه وزارت اطلاعات مهم و قابل توجه است، مسئوليت شما نيز سنگين و كار شما حساس است و بايد با كمال دقت اين مسئوليت را انجام دهيد و در كنار انجام مسئوليت خود مراقب باشيد كه موجبات تضييع حق افراد فراهم نشود، چون ممكن است با يك گزارش چند كلمه‎اي شما، كه دقت كافي در آن نشده، فرد يا افرادي تا سال‎ها دچار خسران و زيان شوند.ايشان در ادامه بيان داشتند: تلاش شما بر اين باشد كه مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند، نه محل مچ‎گيري و ايجاد مزاحمت.
حضرت آيت‌الله موسوي اردبيلي گفتند: افرادي كه به عنوان مسئول و همكار انتخاب مي‎كنيد، افراد صالح و فهيم باشند كه در خدمت مردم بوده و به فكر سوء استفاده از قدرت و جايگاه خود نباشند.معظم‎له تصريح كردند: البته وزارت اطلاعات، وقتي مي‎تواند به وظيفه خود به نحو احسن عمل كند كه مستقل تصميم بگيرد و از موازي كاري ديگر دستگاه‎ها مصون بماند.ايشان در پايان يادآورشدند: وزارتخانه شما و دولت فعلي، وارث مشكلات فراواني است كه اميدوارم با تكيه بر خدا و با تدبير لازم، كارها را اصلاح كرده وبه پيش ببريد.
تاكيد كردند: نظام اسلامي نعمتي است كه با ايثارگري‌ها، تلاش‌ها و زحمات فراوان، پايه‌گذاري شده و وزارت اطلاعات بايد با تمام قدرت از آن حفاظت كند.
بنابر اين گزارش حضرت آيت‌الله نوري همداني نيز در ديدار حجت‌الاسلام‌ علوي، وزير اطلاعات، خدمت به نظام مقدس اسلامي را از بالاترين عبادت‌ها دانسته و اظهار داشتند: نظام اسلامي نعمتي است كه با ايثارگري‌ها، تلاش‌ها و زحمات فراواني، پايه‌گذاري شده و وزارت اطلاعات مي‌بايست با تمام قدرت از آن حفاظت كند.حضرت آيت‌الله نوري همداني با اشاره به سخنان وزير اطلاعات در هنگام راي اعتماد در مجلس شوراي اسلامي، خطاب به حجت الاسلام علوي خاطرنشان كردند: مطالبي كه در مجلس بيان كرديد، بسيار اميدبخش بود و اميدواريم كه انشاءالله اين مطالب در عمل هم محقق شود.معظم له با اشاره به نامه 33 نهج‌البلاغه، افزودند: براساس فرمايش امام علي‌(ع)، وزارت اطلاعات چشم بيدار نظام اسلامي است و بايد در حراست از آن، به همه جهات توجه و دقت داشته باشد. علوي، وزير اطلاعات نيز در ابتداي اين ديدار، گزارشي از مهمترين فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين وزارتخانه را ارائه داد.
حجت‌الاسلام‌ علوي در ادامه سفر به قم با آيت‌الله شبيري زنجاني ديدار كرد. شايان ذكر است پيش از اين وزير اطلاعات در سفرهاي قبلي با حضرات آيات صافي گلپايگاني، مكارم شيرازي و وحيد خراساني ديدار كرده بود.

 

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود