کد خبر: 889

تاریخ انتشار: 1392-06-30 - 22:40

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 861

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال لغو شد

به‌دلیل مشکلات مالی، هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مهرماه برگزار نمی‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرکز توسعه‌ی فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده […]

به‌دلیل مشکلات مالی، هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مهرماه برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرکز توسعه‌ی فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در زمان دیگری برگزار می‌شود.

 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ضرورت تجهیز مالی مناسب برای برگزاری شایسته و مطلوب «هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­‌المللی رسانه­‌های دیجیتال» با وجود رایزنی­‌های مختلف برای جذب حامیان مالی و بنگاه­‌های اقتصادی به‌منظور بهره­‌گیری از ظرفیت­‌های حمایتی آن‌ها، از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و با وجود انجام مراحل مقدماتی برگزاری نمایشگاه از قبیل تهیه، تولید و تدوین محتواهای فرهنگ­‌سازی حوزه‌ی رسانه­‌های دیجیتال، ثبت­ نام از متقاضیان، جانمایی بخش­‌های نمایشگاهی، هماهنگی مکان برگزاری نمایشگاه (مصلای امام خمینی (ره) تهران)، تهیه‌ی سازه­‌های نمایشگاهی و ... به آگاهی می­‌رساند به‌دلیل عدم تأمین کامل منابع مالی مورد نیاز و پس از مشورت با سطوح عالی مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­‌المللی رسانه­‌های دیجیتال به ماه­‌های آینده موکول شد.

 

امید است با بهره­‌گیری از توانمندی­‌ها و پتانسیل­‌های فعالان و تولیدکنندگان عرصه‌ی رسانه­‌های دیجیتال و یاری دیگر بخش­‌ها و سازمان­‌های ذی­‌ربط شاهد برگزاری باشکوه نمایشگاه هفتم در آینده‌ی نزدیک باشیم.

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود