کد خبر: 1278

تاریخ انتشار: 1392-04-03 - 23:34

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 779

روحانی:اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل دولت یازدهم را از خود بدانند

    رییس جمهوری منتخب در خصوص تبیین گفتمان اعتدال در جامعه گفت: در این زمینه باید از تفاسیر متفاوت و غیرصحیح و افراط و تفریط‌ها جلوگیری شود./ روحانی افزود: باید بدانیم انتخاب صحیح مسیر از ویژگی‌های […]

 

 
رییس جمهوری منتخب در خصوص تبیین گفتمان اعتدال در جامعه گفت: در این زمینه باید از تفاسیر متفاوت و غیرصحیح و افراط و تفریط‌ها جلوگیری شود./ روحانی افزود: باید بدانیم انتخاب صحیح مسیر از ویژگی‌های مهم گفتمان عدالت است و البته هدف هم اهمیت دارد و باید برای افکار عمومی در داخل و بویژه خارج از کشور تبیین گردد.


رئیس‌جمهور منتخب در دیدار جمعی از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه همگان برای اصل نظام و مردم به میدان آمدند، گفت: فراجناحی به این معنی است که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل، دولت یازدهم را از خود بدانند و به آن کمک کنند.

10 نفر از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان صبح روز یکشنبه با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

اصلاح‌طلبان حاضر در دیدار امروز با حسن روحانی از وی تشکر کردند و با بیان اینکه ‌انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور، دستاوردهای مختلفی داشته که بازگشت عاطفه به جامعه و نزدیک شدن دل‌ها از جمله این دستاوردهاست، تأکید کردند: حضور و رای مردم به روحانی تا قلب روستاهای کشور بسیار پرمعنی است و ارتباط مناسب قشرهای مختلف مردم با رییس‌جمهور منتخب می‌تواند تقلیل دهنده مشکلات کشور باشد.

حاضران در این دیدار تاکید کردند که مردم ایران بخوبی می‌دانند در شرایط موجود کشور نباید انتظار رفع مشکلاتی را که دیگران پدید آورده‌اند، در زمان کوتاه داشته و رسانه‌ها و نخبگان نیز توجه لازم را داشته باشند که سطح انتظارها از دولت یازدهم بالا نرود.

فعالان اصلاح طلب، همبستگی ملی و پایان بداخلاقی‌هایی که مردم از آن رنج برده‌اند را از دیگر دستاوردهای انتخابات ریاست جمهوری اخیر دانسته و گفتند که قدردان شرایط پیش آمده هستند.

شرکت‌کنندگان در این دیدار، پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تحولی اجتماعی خواندند که مردم و رهبری آن را آفریده‌اند و گفتند که رییس‌جمهوری منتخب و دولت یازدهم از پشتوانه عقلانیت، ادب، اخلاق، علم و تجربه برخوردار است.

حاضران در این دیدار همچنین با اشاره به اینکه شعار دولت فراجناحی برای روحانی، بهره‌گیری از نیروهای معتدل است، افزودند: ما می‌دانیم ‌اعضای دولت باید همفکر و همراه رییس جمهوری منتخب باشند و نباید در این زمینه انتظارهای بی‌جا پدید آید.

ایجاد شرایط نقد در کشور و اینکه دولت یازدهم در چه شرایط سختی مسئولیت امور اجرایی کشور را برعهده می‌گیرد، از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

رییس جمهوری منتخب نیز در این دیدار با تشکر از حضور گسترده مردم و نقش بی بدیل رهبری در پدید آمدن حماسه سیاسی، گفت: از ابتدا که پا در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم، در طول مسیر و تا روز رای‌گیری‌، بیانات و راهنمایی‌های ایشان برای تحقق این حماسه حقیقتاً راهگشا و بی‌نظیر بود.

روحانی همچنین از تلاش‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید‌محمد خاتمی برای تحقق مشارکت و پدید آمدن این حماسه بزرگ تشکر کرد و افزود: همگان برای اصل نظام و مردم به میدان آمدند.

رییس جمهوری منتخب در خصوص تبیین گفتمان اعتدال در جامعه گفت: در این زمینه باید از تفاسیر متفاوت و غیرصحیح و افراط و تفریط‌ها جلوگیری شود.

روحانی افزود: باید بدانیم انتخاب صحیح مسیر از ویژگی‌های مهم گفتمان عدالت است و البته هدف هم اهمیت دارد و باید برای افکار عمومی در داخل و بویژه خارج از کشور تبیین گردد.

رییس جمهوری منتخب همچنین خواستار کمک همه دلسوزان کشور برای تحقق دولت تدبیر و امید شد و گفت: فراجناحی به این معنی است که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل، دولت یازدهم را از خود بدانند و به آن کمک کنند.

از سوی دیگر، حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام خبر دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با حسن روحانی اظهار داشت: در این دیدار آقای عسگراولادی، میرسلیم، حبیبی، بادامچیان، فاطمه رهبر و حاجی حیدری حضور داشتند.
 
منبع:19دی
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود