کد خبر: 1344

تاریخ انتشار: 1392-03-22 - 12:50

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 992

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به سخنان آیت الله هاشمی درباره رد صلاحیت ایشان

  «روز گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت که یک مقام ارشد امنیتی با حضور در جلسه شورای نگهبان سبب عدم احراز صلاحیتش شده و بر نظر اعضای شورا اثر گذاشته است». عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز خود در […]

 

«روز گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت که یک مقام ارشد امنیتی با حضور در جلسه شورای نگهبان سبب عدم احراز صلاحیتش شده و بر نظر اعضای شورا اثر گذاشته است». عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز خود در هتل لاله تهران در پاسخ به سؤالی درباره ادعای هاشمی رفسنجانی در خصوص علت رد صلاحیتش گفت که ملاک شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌‌ها نظر اعضای شوراست و نظرات کارشناسی مراجع قانونی در حد نظر کارشناسی است.

عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز خود در هتل لاله تهران در پاسخ به سؤالی درباره ادعای هاشمی رفسنجانی در خصوص علت رد صلاحیتش گفت که ملاک شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌‌ها نظر اعضای شوراست و نظرات کارشناسی مراجع قانونی در حد نظر کارشناسی است.


 «روز گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت که یک مقام ارشد امنیتی با حضور در جلسه شورای نگهبان سبب عدم احراز صلاحیتش شده و بر نظر اعضای شورا اثر گذاشته است».

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان طبق قانون برای بررسی صلاحیت‌ها مجاز است از دستگاه‌ها و مقامات مختلف درباره سوابق و عملکرد افراد استعلام کند.

کدخدایی افزود: این امر طبق روال عادی صورت می‌گیرد و این کار نسبت به بسیاری از کاندیداها و داوطلبان اتفاق افتاده و مطلب جدیدی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ‌ملاک شورای نگهبان نظر اعضا است که در قالب رأی ارائه می‌شود و تعیین‌کننده است و نظرات کارشناسی در حد کارشناسی است.

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود