کد خبر: 1613

تاریخ انتشار: 1392-01-21 - 20:44

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 263

مفاتیح‌الحیاه آیت‌الله جوادی آملی از چاپ صدم گذشت

    مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء از چاپ 101 کتاب مفاتیح‌الحیاه خبر داد و گفت: 50 هزار نسخه از این اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال ارائه می‌شود. مصطفی […]

 

 
مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء از چاپ 101 کتاب مفاتیح‌الحیاه خبر داد و گفت: 50 هزار نسخه از این اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال ارائه می‌شود.

مصطفی امرایی، مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار چاپ 101 از کتاب مفاتیح‌الحیاه اظهار داشت: با توجه به استقبال مناسبی که از این کتاب در نمایشگاه کتاب سال گذشته صورت گرفت، امسال 50 هزار جلد از این اثر در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

وی افزود: چاپ 92 این کتاب همزمان با روزهای نخست سال جاری چاپ شد و الان این کتاب در چاپ 101 است. پیش بینی ما نیز این است که 6 تا 7 چاپ از این اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ارائه شود.

امرایی ادامه داد: تمام چاپ‌های این کتاب از سال گذشته تا به امروز در شمارگان 5 هزار نسخه منتشر شده است و با وجود تمام مشکلاتی که درباره قیمت کاغذ وجود داشته است، این کتاب کماکان با قیمت 14500 تومان و با 10 درصد تخفیف‌ در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

به گفته وی نمایشگاه کتاب امسال در مجموع میزبان نزدیک به هفت چاپ از این اثر خواهد بود.

امرایی افزود: امکان خرید اینترنتی این کتاب نیز کماکان پابرجاست و این اثر در صورت خرید اینترنتی با پست و در فاصله کوتاهی به دست خریدار خواهد رسید.

مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در ادامه با اشاره به تازه‌ترین آثار آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه کتاب امسال افزود: نشر اسراء امسال با 153 عنوان اثر در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد بود که در میان آنها تازه‌ترین آثار آیت‌الله جوادی آملی شامل مجلدات 26 تا 29 تفسیر تسنیم و مجلدات 17 و 18 تفسیر موضوعی قرآن کریم وجود دارد.

منبع:مهر

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود