کد خبر: 1645

تاریخ انتشار: 1392-01-15 - 19:43

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 890

پزشکیان: بداخلاقی نباشد، شانس هاشمی برای پیروزی در انتخابات خیلی بالاست

اینکه ما سلیقه‌های مختلف سیاسی را کنار بگذاریم و فقط یک سلیقه حق حرف زدن داشته باشد، مشارکت حداکثری در انتخابات نخواهیم داشت و اگر این مشارکت حداکثری نباشد در مقابل این فشارهای خارجی ضربه پذیر خواهیم […]

اینکه ما سلیقه‌های مختلف سیاسی را کنار بگذاریم و فقط یک سلیقه حق حرف زدن داشته باشد، مشارکت حداکثری در انتخابات نخواهیم داشت و اگر این مشارکت حداکثری نباشد در مقابل این فشارهای خارجی ضربه پذیر خواهیم بود و رفته رفته ضعیف‌تر هم می‌شویم.
وزیر بهداشت دولت اصلاحات معتقد است اگر بداخلاقی نباشد، شانس آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز بالا خواهد بود.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: من تصور می‌کنم که ما هر چه فضای انتخابات را برای مشارکت حداکثری آماده کنیم، مملکت، کشور و نظاممان را در مقابل فتنه‌های خارجی بیمه کرده‌ایم که این امر مهم تنها با حضور همه سلایق و فکرهای سیاسی در رقابت‌های انتخابات اتفاق می‌افتد.

وی افزود: اما اگر حلقه حضور سلایق سیاسی در انتخابات آتی را تنگ کرده و سلایق و تفکرات مختلف سیاسی را در آن کمتر دخالت دهیم، فتنه‌ها قادر خواهند بود ما را شکسته داده و به ما ضربه بزنند و اینجایی است که دشمن سود می‌برد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با انتقاد از اظهار نظرهای برخی از افراد اصولگرا که با فتنه گر خواندن برخی اصلاح طلبان، اصرار دارند که آن‌ها نمی‌توانند در انتخابات کاندیدا داشته باشند، گفت: به این آقایان باید گفت که برای مثال یک وقتی خود بنده در یک چیزی با شما مشکل دارم، اما کلیت نظام‏، ولایت فقیه، قانون اساسی، استقلال کشور و ثبات آن را قبول دارم و از طرفی آمریکا و اسرائیل را قبول ندارم اما با هم اختلاف نظر داریم و این دلیلی نیست که بتواند مانع حضور جریانی در انتخابات شود.

پزشکیان گفت: اینکه ما سلیقه‌های مختلف سیاسی را کنار بگذاریم و فقط یک سلیقه حق حرف زدن داشته باشد، مشارکت حداکثری در انتخابات نخواهیم داشت و اگر این مشارکت حداکثری نباشد در مقابل این فشارهای خارجی ضربه پذیر خواهیم بود و رفته رفته ضعیف‌تر هم می‌شویم.

وی در ادامه در خصوص شانس پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با کاندیداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: بحث آقای هاشمی نیز، تنها بحث اصلاح طلبان نیست، بلکه ایشان جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد، که اگر اخلاق در انتخابات مراعات شود و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم اتهام زنی و... عمل شود، آقای هاشمی هم شانس بالایی دارد.

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود