کد خبر: 1650

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 831

جزئیات نخستین میتینگ انتخاباتی مشایی در استادیوم ١٠٠ هزار نفری آزادی!

طی هفته های اخیر، تلاش های بی سابقه ای برای پرکردن استادیوم 100 هزار نفری آزادی آغاز شده است و حتی شنیده شده که به هر یک از افرادی که در این مراسم حضور یابد، «کمک مالی» می شود!..احمدی نژاد و مشایی در […]

طی هفته های اخیر، تلاش های بی سابقه ای برای پرکردن استادیوم 100 هزار نفری آزادی آغاز شده است و حتی شنیده شده که به هر یک از افرادی که در این مراسم حضور یابد، «کمک مالی» می شود!..احمدی نژاد و مشایی در این سخنرانی، مانند گذشته ضمن تکرار شعار «زنده با بهار» به تمجیدهای اغراق آمیز از یکدیگر و بیان سخنان تکراری در مورد «هویت ایرانی» خواهند پرداخت،

محمود احمدی‌نژاد، علی‌رغم اعتراضات طیف های مختلف، جشنی را به بهانه «سفرهای نوروزی» در استادیوم صدهزار نفری آزادی برگزار می کند که بسیاری از ناظران، این اتفاق را نخستین میتینگ رسمی انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی می دانند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛  در حالی این جشن در مکانی نمادین همچون ورزشگاه آزادی برگزاری میشود که تنها حدود دو ماه پس از آن، انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. از این رو به نظر میرسد این برنامه با هدفی انتخاباتی برگزار می شود.

موضوع این میتینگ انتخاباتی، گو آنکه به بهانه ی عجیب «سفرهای نوروزی» ترتیب داده شده، اما طبعاً در مورد «ملی گرایی» که برای برخی از مردم ایران جذابیت دارد، خواهد بود.

جشن تقدیر از «اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» یا مشایی؟!

محمد شریف ملک‌زاده، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری «جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» با حضور «مقام‌های عالی» ایران در استادیوم 100 هزار نفری آزادی خبر داده است.

وی تأکید کرده که این جشن «با شکوهی افزون‌تر» نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

معاون احمدی نژاد همچنین از حضور گروه های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی در این مراسم خبر داد و افزود که این گروه ها در این مراسم به ارایه «اصیل ترین جلوه های موسیقی ایران زمین» خواهند پرداخت.

میتینگ 100 هزار نفری، اما غیررسمی!

شنیده های خبرنگار «انتخاب» از سخنرانی محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در استادیوم آزادی حکایت دارد.

همچنین شنیده شده، احمدی نژاد و مشایی در این سخنرانی، مانند گذشته ضمن تکرار شعار «زنده با بهار» به تمجیدهای اغراق آمیز از یکدیگر و بیان سخنان تکراری در مورد «هویت ایرانی» خواهند پرداخت، سخنانی که طی هفته های اخیر، باعث افزایش حساسیست میان جبهه های مختلف سیاسی شده است.

احمدی نژاد و مشایی در این میتینگ انتخاباتی، به صورت شفاف از حضور در انتخابات سخن نمی گویند، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که «احمدی نژاد در این مراسم، برای دوست و یار غار خود، سنگ تمام خواهد گذاشت»

خبرنگار «انتخاب» می افزاید: طی هفته های اخیر، تلاش های بی سابقه ای برای پرکردن استادیوم 100 هزار نفری آزادی آغاز  شده است و حتی شنیده شده که به هر یک از افرادی که در این مراسم حضور یابد، «کمک مالی» می شود!

این اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته که استفاده از امکانات دولتی برای برجسته سازی و تبلیغ کاندیدای مورد حمایت دولت، طی هفته های اخیر با اعتراض نمایندگان و شخصیت های سیاسی مواجه شده است.

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود