کد خبر: 1629

تاریخ انتشار: 1392-01-12 - 21:34

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 3 073

جشن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان "سیزده بدر" روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم

از جشن پوریم چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل […]

از جشن پوریم چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید.
مشرق-- به مناسبت روز سیزدهم فرودین و فرا رسیدن روز طبیعت و با توجه به استقبال مخاطبان از گزارش ویژه مشرق با عنوان  "جشن پوریم" که به زمینه های وقوع تاریخی این روز و چگونگی نحسی این روز برای ایرانیان پرداخته بود، نگاهی دوباره به این رویداد تاریخی مهم می اندازیم.

جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.





نتانیاهو در جشن پوریم - 1999

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌كند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌كردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر كند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.

 

استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد

 

 

فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال ۲۰۱۰ یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد.
 این مورد یکی از موفق ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشورهای دیگر به شمار می رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت های جنسی، توطئه های قوم یهود را اجرا کردند و می کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا برادرزاده «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌كند و به همراه ۱۰ پسرش به مرگ محکوم می‌کند.

 

ضیافت شام استر برای هامان در حضور خشایارشاه

در این ضیافت استر خواستار مجازات هامان بدلیل دشمنی با یهودیان شد

نقاش: ژان ویکتور (قرن 17)

 

یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته آنان در برخی کتب خود آورده‌اند که ‌هامان در نزد مردخای توبه كرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند. یهودیان چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از 77  هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا 500 هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان در این روز مراسم مختلفی از قبیل روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و ... گرامی می دارند.

 

 


عید پوریم 2012

تل آویو  - بیت المقدس

اما در سرزمین های اشغالی، پوریم رنگ و بوی دیگری دارد که در ادامه و به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست یهودیان

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و  از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می کند.



 مردخای و استر

نقاش: آرنت دی گلدر (قرن 17)


با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.




وشتی، شهبانوی ایرانی
وشتی از دستور خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی هایش برای مهمانان شاه خودداری کرد و به دست جلاد شاه کشته شد

نقاش: ادوین لانگ (قرن 19)


توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و  آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.

هامان به جز این 10 پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می کند.

کشتار نیمی از جمعیت ایران

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند.



حمله به منازل فلسطینیان و غارت اموال آن ها

کشتار و غارت اموال از آموزه های استر بوده و ریشه در تاریخ یهود دارد


 یهودیان با حمله به خانه های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و بنا بر برخی از متون موجود اموال آن ها را نیز غارت می کنند. اما یهودیان در متون خود تنها به قتل عام ایرانیان اعتراف کرده و هرگونه غارت اموال آنان را تکذیب می کنند و آن را از افتخارات خود می دانند...!!

آیا پوریم با سیزده فروردین ایرانیان ارتباط دارد؟

گفته می شود این کشتار در روزهای 13 و 14 ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز 13 فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

* (در تقویم یهودیان دو ماه آدار اول و دوم در تقویم عبری وجود دارد که ماه آدار دوم آن مصادف با اسفند ماه و فروردین ماه خورشیدی است.)

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر - دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود - نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می شوند. استر پس از آن کتابی می نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.





مقبره استر و مردخای یهودی در همدان

پوریم به معنای قرعه بوده و به اعتقاد یهودیان، این سرنوشت و تقدیر الهی بوده است و "قرعه" ای از جانب پروردگار برای لطف به قوم برگزیده یهود و نابودی دشمنان آن ها.


پوریم؛ عید یهودیان سراسر جهان

متاسفانه برخی از این تصاویر که در ادامه نیز آمده است مربوط به جشن ایرانیان یهودی در آمریکا می باشد.




پوریم از جمله اعیاد مهم یهودیان در سراسر جهان است. از سرزمین های اشغالی تا آمریکا و حتی یهودیان داخل ایران، به شیوه های مختلفی در این دو روز جشن می گیرند.




اوج این جشن ها در اسرائیل است. جایی که صهیونیست سرمست از کشتار ایرانیان، تا حد جنون شراب نوشیده و بد مستی یکی از سنت های مرسوم آنان در این روز است.




خاخام های یهودی نیز در این جشن ها مراسم ویژه ای برگزار می کنند. خاخام های صهیونیست با برگزاری جشنی، در نوشیدن شراب و رقص و پایکوبی با یکدیگر رقابت می کنند. معمولا  افراط در نوشیدن شراب در این روز به حدی است که قادر به راه رفتن نبوده و در خیابان های تل آویو و دیگر اراضی اشغالی، بیهوش و بی رمق به زمین می خورند.




در آموزه های تلمود یهودیان در یکی از بخش ها به صراحت به نوشیدن شراب تا حد سرمستی توصیه شده است:

"در روز پوریم هر فرد - یهودی - مکلف است به حدی - شراب - بنوشد که تفاوت میان "نفرین بر هامان" و "درود بر مردخای" را تشخیص ندهد."

 Megillah (7b): Rava said: A person is obligated to drink on Purim until he does not know the difference between "cursed be Haman" and "blessed be Mordechai"



 کودکان اسرائیلی در جشن پوریم 2012 - بیت المقدس

خط و نشان صهیونیست های آدم خوار برای ایرانیان





از دیگر مراسمی که در عید پوریم اجرا می شود، رژه زامبی ها در اسرائیل است. در این رژه صهیونیست ها با گریم خود به شکل زامبی ها - آدم خوارها - اعضای مصنوعی از بدن انسان را به نشان خونخواهی و کشتار ایرانیان بر دهان می گیرند.

برخی از تصاویر این مراسم که قابل انتشار است در ادامه است.

 نوشیدن خون یا نوشیدنی به رنگ خون به عنوان نمادی از خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیان از جمله رسوم یهودیان در این روز است.




پوریم در لس آنجلس؛ پایکوبی ایرانیان به افتخار هولوکاست هموطنانشان

متاسفانه ایرانیان پیرو دین یهود نیز بدون توجه به ریشه تاریخی این واقعه و کشتار ایرانیان و اینکه زنده نگاه داشتن آن تا کنون بیش از هرچیز توهین به ایرانیان بوده، این روز را در نقاط مختلف جهان جشن می گیرند.

کنیسه "نصح"، کنیسه ایرانیان یهودی مقیم آمریکاست که جمعیتی حدود 20 هزار نفری در لس آنجلس را تشکیل می دهند. کنیسه نصح از جمله مکان هاییست که در عید پوریم، جشن برپا کرده و ایرانیان با جمع شدن در این کنیسه، با پختن شیرینی، غذا، تهیه شراب و هدیه دادن به هم، کشتار ایرانیان باستان را به شادی می نشینند.



ایرانیان یهودی در کنیسه نصح لس آنجلس نیز پوریم و کشتار ایرانیان را جشن می گیرند

لینک اعلام برگزاری جشن پوریم 2012 در کنیسه نصح

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884


"هامان سوزان" و شیرینی "گوش هامان"؛ نمادهای درنده خویی قوم یهود

از دیگر مراسمی که یهودیان در این روز برگزار می کنند، مراسم "هامان سوزان" است. آن ها هامان - و ده پسرش - را نماد دشمنان قوم یهود دانسته و بطور سمبلیک در مراسمی، نمادی و یادبودی از هامان، وزیر الوزاری خشایارشاه را در آتش می سوزانند.

همچنین یهودیان با پختن شیرینی به نام "گوش هامان"، بر دار کردن وزیر ایرانی را جشن می گیرند.



خمیر این شرینی سه گوش از بذر خشخاش است و میان این شیرینی با آلو یا مربا پر شده است. این شیرینی بیشتر توسط یهودیان اشکنازی درست می شود، البته تعدادی از کلیمیان ایران هم به این شرینی علاقه مند هستند. اسم این شرینی گوش هامان است. یهودیان در جشن قتل عام ایرانیان، این شرینی ها را می خورند و همراه خوردن این شرینی شعری اهانت آمیز نسبت به ایرانیان و وزیرالوزاری ایرانی خوانده می شود.




شیرینی معروف به "گوش هامان"


پوریم در ایران

در داخل ایران نیز، اقلیت های یهودی که همواره مورد لطف و میزبانی ایران بوده اند، در این روز روزه گرفته و با پختن غذا و خیرات و برگزاری محدود جشن، عید پوریم را جشن می گیرند.

مقبره استر و مردخای در همدان از جمله مکان هاییست که یهودیان آن را عبادتگاه و زیارتگاه خوانده و مدت ها جشن های خود را در آن برگزار می کردند که با اعتراض مردم به اهانت آمیز بودن این جشن ها برای ایرانیان و برگزاری تجمعاتی در برابر مقبره استر و مردخای، همراه بوده است.


مقبره استر و مردخای دومین مکان مقدس یهودیان جهان که پس از اعتراض مردم همدان، نام "زیارتگاه" آن حذف شد

مقبره استر و مردخای، به ادعای یهودیان، پس از غصب مسجد الاقصی، دومین مکان مقدس این قوم به شمار می رود.

نتانیاهو مردم ایران را به پوریمی دوباره وعده داد

اما به جز مقدس بودن این روز برای یهودیان، با ظهور پدیده منحوس صهیونیسم، پوریم وجهی سیاسی نیز به خود گرفته و سران رژیم صهیونیستی گاه با اشاراتی به آن واقعه، تلویحا ایران و ایرانیان را به تکرار کشتاری مشابه تهدید می کنند.




در روزهای پایانی سال 1390 اتفاقی جالب در عرصه سیاست رخ داد. در 7 مارس، نتانیاهو در دیدار با اوباما نسخه‌ای از کتاب اِستِر (Esther) را به او هدیه داد.  کتاب استر (מגילת אסתר) یکی از بخش‌های عهد عتیق یا همان تورات است و از دیدگاه تاریخی این هدیه بسیار پرمعناست.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اسرائیلی نقل می‌کند: نتانیاهو به باراک اوباما گفته است: «آن‌ها (ایرانی‌ها)، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.» یکی از قسمت‌های این کتاب می‌گوید: «... و یهودیان تمام دشمنان را با تیغ شمشیر و کشتار و نابودی درهم کوبیدند و آنچه را انجام دادند که دشمنان‌شان با آنان می‌کردند.» به گزارش رویترز، نتانیاهو با این هدیه، تلویحاً ایران را به نازی ها تشبیه نموده که طی مدعی هستند در جنگ جهانی دوم 6 میلیون یهودی را کشته اند.
 
2500 سال تهدید و کشتار؛ رمز پوریم

بسیاری از اعمال و سیاست های صهیونیست ها پس از 2500 سال از واقعه پوریم، همچنان حاوی نمادهایی از این کشتار بوده و یادآور روزی است که از هر 11 ایرانی، یک نفر به دست قوم یهود کشته می شود.



ایهود اولمرت در جمع کودکانی که پوریم را جشن گرفته اند


تهدیدهای مقامات اسرائیل، اهدای کتاب استر به اوباما در هنگام مذاکره در مورد ایران، تهدید به حمله به ایران به بهانه اینکه ایران قصد دستیابی به سلاح کشتار جمعی و نابودی اسرائیل را دارد و این توهم که کشورهای اسلامی تلاش می کنند با دستیابی به سلاح کشتار جمعی یهودیان را نابود کنند...اینها همگی یادآور توطئه های مردخای و زمزمه های استر با خشایارشاه در مورد ایرانیان و دشمنان آن زمان یهودیان بود که در نهایت به هولوکاست ده ها هزار نفری تبدیل شد.

مقایسه رفتار یهودیان با هولوکاستی که خود رقم زده اند و استفاده از هولوکاستی جعلی که مدعی هستند 6 میلیون یهودی طی دو سال کشته شده اند، نمایانگر اوج فتنه گری و پلیدی صهیونیست ها در رسیدن به اهداف شومشان در تسلط بر جهان است. آن جا که اجازه سخن گفتن درباره یکی داده نمی شود و دیگری به عنوان عیدی مقدس بزرگ داشته می شود؛ و هر دو در راستای هدفی بزرگتر است.


رمز پوریم

یکی از رمزهای پوریم، پس از پایان جنگ جهانی دوم نمایان شد.


فیلم رمزگشایی از پوریم

لینک دانلود

و همچنان سکوت ایرانیان و مقامات ایرانی، برگزاری جشن های پوریم - حتی در ایران - و رقص و پایکوبی صهیونیست ها بر خون ایرانیان ادامه دارد. هولوکاستی حقیقی که در سایه هیاهوی هولوکاست ساختگی صهیونیست ها نه تنها نادیده گرفته شده، بلکه به شکرانه این کشتار، هرساله جشن برپا می شود و تهدید ها تکرار می شوند.




منابع و مآخذ:

http://www.nessah.org/index.shtml

http://www.iranjewish.com/Essay/Essay_37_poorim.htm

http://www.herealittletherealittle.net/index.cfm?page_name=Bible-Code-Ten-Sons-Haman

http://hezare3.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?blog_id=1&tag=esther&limit=20

http://www.csmonitor.com/World/Backchannels/2012/0307/Netanyahu-gives-Obama-the-Book-of-Esther.-Biblical-parable-for-nuclear-Iran

http://www.reuters.com/article/2012/03/06/us-usa-israel-gift-idUSTRE82500O20120306

http://www.haaretz.com/jewish-world/israeli-rabbi-honey-pot-sex-is-kosher-for-female-mossad-agents-1.317288

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=120385

http://www.tabletmag.com/jewish-news-and-politics/63673/persian-gulf

http://www.iranjewish.com/essay/Essay82.htm

http://yahadut.persianblog.ir/post/51

http://www.chabad.org/holidays/purim/article_cdo/aid/2814/jewish/The-Purim-Drunk.htm

http://www.britannica.com/EBchecked/topic/483999/Purim

http://photoblog.nbcnews.com/_news/2011/03/18/6293692-jewish-holiday-of-purim-is-celebrated-in-israel?lite

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+8&version=NASB

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+9&version=NASB

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884
http://www.fardanews.com/fa/news/48142/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98%D8%AF%DB%8C-%D8%BA%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86

http://www.upi.com/News_Photos/gallery/Purim_Celebrations_in_Jerusalem/1646
http://sultanknish.blogspot.de/2012/03/ages-of-purim.html
 
 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
انتشار یافته: ۵۸۴
behnam
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
964
118
برو بینیم بابا همین سیزده ملت میخوان تفریح کنن اونم شما طالبان صفت ها حذفش کنید به جاش .... ملتو بگریونید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
حرف حساب جواب نداره.....همینه دیگه
حزب الله پیروز است
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
مشرق یه چیزی میگم حذف نکن:خطاب به بهنام که جونش در میره برا امریکا: از تو امثال تو که هدفش شکم و زیر شکمشه توقعی بیش از نیس!
سعيدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
كسي قصد نداره تفريح رو از شما بگيره
انشالله هميشه شاد و سرزنده باشيد......
منتهي آقا بهنام فقط يك درصد احتمال بده اين جشن يهوديا براي كشتار ايراني ها بازم تاكيد ميكنم ايراني....... ها باشه.( چون اسلام فراتر از ايران است)
تو كه ايراني هستي چقدر از يهود متنفر ميشي.
به جاي يك لعن بر يهود و صهيونيسم عادت كرديم بد و بيراه بگيم!!!!!!!!!!!
جاي تاسف داره
دشمنان ما بيدارن و قصد نابودي بهنام ها رو دارن كه البته تا حدودي موفق بودن با اين طرز تفكر شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولي انشالله با ظهور آقا امام زمان (عج) به فرماندهي سيد خراساني به دست سربازهاي ايراني حضرت آقا همشون نابودن
انشاالله...........................
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
عزیزم تو حالتو بکن کسی با شما نبود...
تو که مستی کسی رو تو حساب نکرده ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
چه ربطی داره نادان
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
احمق جان برو تفریحت بکن ولی گوشی هم دستت باشه دور و ورت چه خبره!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اولاً: کجای مطلب بالا نوشته بود که شما سیزده تشریف نبرین تفریح !!
دوماً: تا حالا که این همه تفریح کردی به کدوم شعور، درک ومعرفت رسیدی که اگه یه روز نری از بقیش جا بمونی؟!!
سوما: لذت و آرامشی که بعضی ها با یک ساعت گریه کردن به دست میارن تو و امسال تو اگر 365 روز سال رو هم تفریح کنن باز نمیتونن یک اپسیلون از اون ودرک کنن
به قول معروف و ما ادراک...؟
ارمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خود فروخته
طالبان صفت کشوری هست که از پروکسیش داری استفاده میکنی بدبخت.
دین که نداری ازاده بودن هم شرف میخواد که اونم نداری خودفروخته
سریر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
برو داداش تفریحتو بکن کسی باهات کاری نداره .گریه نکن
حميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اقايوني كه بعد نود و بوقي ياد اجداد ايرونيشون افتادن و وطنم وطنم ميكنن گند نزنن به آثار تاريخي مملكت با ترقه و اسپري تلاش جهت زنده كردن نام و خاطر اون عزيزان كشته شده توسط قوم يهود پيشكش!
behnam
| UNITED STATES |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مشرق اینو منتشر کن من دارم از حقم دفاع میکنم
شما هایی که توهین کردین بهتر دهنتون ببندید چون اینجوری کسی به اسلام من درآوردی شما نگاهم نمیکنه شما که دم از اسلام شیعه و اینجور چیزا میزنید یه بار برین نهج البلاغه بخونید حرف زدن یاد بگیرید من حداقل تکلیفم مشخص میگم میخوام به علم تفریح فکر کنم به جای چرندیات تاریخی که از همه چیز عقب گذاشته مارو شما ها یه مشت معاویه صفت هستید که فقط اسم اسلام رو یدک میکشید همین و بس
محمودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
من با بهنام مخالفم و تا حدی اون رو ساده لوح می دونم چون منظور اصلی مقاله رو نگرفته
ولی با توهین به بهنام هم مخالفم. به نظرم اگر مقصود اصلی مقاله رو بهش توضیح بدیم بعیده که همراهی نکنه

آخه اون کدوم ایرانیه که از ایرانی کشی خوشش بیاد.

بهنام عزیز
من از خوانندگان قدیمی مشرق هستم
هدف از این گزارش تخطئه 13 بدر نیست
داره ریشه های تاریخی بوجود اومدنش رو توضیح میده
کسی هم با شادی مخالف نیست
ان شا الله همراه با خانواده بهتون خوش بگذره
یه توصیه برادرانه هم بهت دارم و اون اینکه زود قضاوت نکن و مقالات را کامل مطالعه کن

یا علی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بهنام جان اول مطلب رو خوب بخون بعد اینقدر تند و آتیشی نظر بده!!!
اصفهانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
به یارو گفتن خوابیده آب نخور عقلت کم میشه.طرف گفت: عقل دیگه چیه!!!
شوما راحت باش کسی باهات کار نداره.آره دادا
یزدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
واقعا برات متاسفم!

بلاخره دنیا بدون انسان کودن و خود به خواب زده که دنیا نیست !
اون دنیاست!

تو که فقط خواستی یه چیزی زرت و پرت کنی ولی خواهشا یه بار مطلب را کامل بخوان!
مقداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
روزش مهم نیست چه روزی بوده
مهم اینه که در کتب مقدس یهود اومده و این جنایت در حق ایرانیان صورت گرفته و اونا روز کشتار پدران مارو جشن میگیرن
مهم درک این مطلبه که یهود هنوز هم مارو دشمنش میدونه ودنبال تکرار تاریخه
مهمتر از همم اینه که نباید از یه سوراخ دوبار نیش خورد
یا حق
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نابغه قرن بهونه دیگری نبود بگیری؟؟

مشرق داره از نظر صهیونیست ها جشنی که در اسرائیل در این روز می گیرن رو توضیح می ده

چه ربطی به روز طبیعت بودن و گشت و گزار ما ایرانی ها داره.......
نصیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
متاسفانه روی دیگر سکه تندروهای طالبان القاعده وهابیون سلفی ها و منافقین "غرب گرایان تندرو" هستن

یکی تندروهای متحجر اسلام نما...یکی تندروهای غرب نما!

هر دو به شدت خطرناکن........
محراب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
حضرات ما هيچ موقع نبايد مثل بهنام كه نظر داد نظر بدهيم و سعي كنيم يه كم مودب تر باشيم خواهشا...
ممكنه ايشون اشتباه كرده باشند من و شما چرا بايد اشتباه ايشون رو مرتكب بشيم يه سري به قران بزنيد...
سلیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
هر وقت حرفی علیه بیهودی ها و صهیونیست ها زده بشه بهائی ها تمام قد از او دفاع می کنند چون ریشه خودشون با یهودی ها یکی است
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
یهودی زاده خودت را لو دادی اما نمی گم از کجا تاکور بمانی
اسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
داداش فکر کنم شما کامل نخوندی ....................خوشگل من نوشته این نانمردا میخوان ایرانی رو بکشن ............ بهنام جان شما در امریکا بیشتر از ما در خطری بیا پیش ما ...............
البته اگر میخوای بیای تیشه به ریشمون بزنی بمونی بهتره ...............عمر نهایتش 60 ساله زود میگزره ...............
حمزه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بهنام؛ مرده شورتو ببرن. خر پیش تو پروفسوره.
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خدا ریشه صهیونیست از زمین برداره
سگهای حروم زاده
behnam
| UNITED STATES |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
شماهایی که هی توهین میکنید من توهینی به شما نکردم هرچند از طلبان هم پست ترین شما حداقل حرف پیامبر و امامان و رهبریتونو گوش نمیدید چون یه مشت مزدورین من یه سوال کردم مشرق منتشر نکرد کلا همتون دسته جمعی تشریف بیارین تو یا جای بی طرف جوابتونو بدم یه مشت بی سوادین که مخ ندارین شما هرجایی مه شادی باشه هرجایی که میبینید اسلام جایی نداره به نحوی زیر سوال میبرید البته اسلام خودتون چون هیج جای اسلام نگفته شادی حرام فعلا شما گناه کارین نه من
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بهنام شوتی دادا شوتی
یزدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بهنام جان من معذرت میخوام ولی معلوم بود که متن بالا را نخواندی!

ببخشید اگه توهینی کردیم ولی این حرف شما در اذهان عمومی دفاع از باستان و ناسیونالیسم حساب نمیشه و بیشتر به دفاع از یهودیت به چشم میاد.

ایراد شما و همفکران شما اینه که فکر میکنید جمهوری اسلامی و هوادارانش و مشرق نیوز و... هرچی میگن من دراوردی و از روی هواست! و در راستای تخریب باستانه!
ولی با خواندن متن متوجه میشی که قصد مشرق از متن بالا 80 درصد اطلاع رسانی! 15 درصد دشمنی با یهود! 4 درصد به خاطر روشنگری و خوردن نان حلال! و 1 درصد برای تخریب حس ناسونالیست بود!

البته حق دارید چون برای ما مردم دشمنی با باستان یه کم غیر قابل هضمه!

در کل ببخشید.
آریا هستم. موسس روح آریایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
فرزندان من خودتان را کنترل کنید. اینقدر بی نزاکتی و بی ادبی تا کی؟ چاره ای جز معرفی خودم ندارم. من آریا هستم همونی که یک عمر به روح من ... کردید و به اون قسم خوردید. چقدر واسه نژاد من جوش زدید. دمتون گرم. جاتون حسابی اینجا خالیه محمد رضا و باباش رضا قلدر خودم و برو بچه های قاجار و نادر جون بهتون سلام میرسونن. امروز با هم دسته جمی رفته بودیم زیارت پسرم کوروش، خیلی خوشحال بود میگفت از وقتی اون نارنجک رو سر قبرم ترکوندن مارو عقربها کمی هواسشون پرت شده.خلاصه حسابی ازتون التماس دعا داشت.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
درد فقط درک نکردن آقا بهنام نیست
درد اینکه تو این خاک مقدس هایپر استار می سازان و مردم کشور عزیزم نمی دونن که با خرید از هایپر استار جیب یهود و پر می کنن و تولید داخل و نابود و دلال پروری ادامه پیدا می کنه - نمونه دیگش محصولات نستله در ایران و خیلی چیزای دیگه که اصلا بهشون دقت نمی کنیم
درد اینکه چطور با حماقت برخی مسئولین اجازه فعالیت به جنایتکاران ملت ما داده می شه !!!؟
درد اینکه اگه اینار و دونستیم ساکت بشینیم و به بقیه هموطنامون اطلاع ندیم
حسن زاده
| COLOMBIA |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خطاب به مشرق،
من نمیدانم شما چرا دیدگاه توهین آمیز و بیادبانه همچون بهنام و دیگران را منتشر میکنید ولی گاهی دیدگاهایی مودبانه و انتقادآمیز ملایم همچون خود من را درگذشته منتشر نکردید ،
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اقا فیلم جشنشونو بی بی سی هم با توضیح کامل نشون داده حتی بی بی سی که از اوناست به این قضیه اعتراف کرده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نمیدونم چرا بعضیا مثل سیبز مینی ن
کردستان ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بهنام عزیز، نمیگه نرو توی طبیعت، نمیگه بزن توی سر و ورته خودت میگه که 13 فروردین این اتفاق افتاده. صدای ظبت ماشینت رو اونقدر زیاد نکن که تا 2 کیلومتر اونطرفتر بره. حالا فهمیدی؟ به والله اگه فهمیده باشی نفهم. خاک تو سرت احمق نخود مغز. جلبک
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
این همه نظر دری وری میدین ولی حرف حساب نمی زنید !
این عاقلانه است که در روز 13 فروردین [هلوکاست مخالفان یهودیت] ؛ هر سال مردم همه ی کشور بزنن بیرون ، نه !
دلیلش چیز دیگه ای باید باشه .
کار یهودی ها که این روز رو جشن میگیرن و دلیلشون اینه ، زشته .
اگر همه به خاطر کشتار ایرانی ها بوده ، لابد هر ساله باید گریه می کردن که بعد از 2500 سال از خاطره ها رفته ؛ چون برای گریه کردن آدم دلیل می خواد ولی برای شادی نه .
حالا فکر کن جد من کشته شده و من باید برای جد کشته شده ی خودم بعد از فلان قدر سال که خودتون میدونید گریه کنم .
نهایت اقوام یک نسل تا 2 نسل این کار رو می کردند و بعدش هم که گذر زمان و عجایبش پیش میاد .
فقط مردم باید این موضوع [هلوکاست] رو بدونن ؛ چرا که این خودش خیلی درس ها همراهش هست ؛ عبرته برای ملت سرزمین ایران دیگه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مثل اینکه بهنام خیلی صهیونیزم صفته .
**قاصدک**
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آقا بهنام تحقیق کردن اشکالی نداره خوب نیست انسان با نادانی از این دنیا بره
میدونی استاد رائفی پور کیه یه تحقیق کن بد نیست ببین چی میگه بعد نظر بده موفق باشی
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
روزقتل عام 75هزارایرانی بیگناه بدست یهودروزجشن وتفریح شماهست؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
بهنام الکي ميگه...
yaser
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
خاک بر سرت بیسواد
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
با سلام خدمت بهنامهای ایران عزیز و مخالفین عزیز بهنامها :
1 - فرهنگ ایران زمین و آیین اسلام نه تنها با تفریح و رفتن به دامن طبیعت مخالف نیست بلکه هزاران سند بر تایید آن دارد .
2 - اتفاقا همین رفتن ایرانیان به دامن طبیعت تایید ضمنی هولوکاست ایرانیان توسط استر و مردخای یهودی است که به نوعی تشان میدهد ایرانیان در 13 فروردین 2500 سال پیش برای فرار از دست مهاجمان خانه های خود را ترک کرده و به کوهها و دشتها پناه بردند و لذا این روز را نحس دانسته و همه ساله این روز را در طبیعت میگذرانند .
3 - من بعنوان یک استاد دانشگاه همیشه از دانشجویانم میخواهم در مقابل آنچه که با آن موافق نیستند جبهه گیری نکنند بلکه طبق فرمایش امام سجاد (ع) در مورد آن خوب تحقیق کنند و سپس نظر بدهند .
4 - آنچه که در این تحقیق آمده تنها به اثبات یکی از نظریه های پیدایش 13به در بوده و نظریه هایی دیگر همراه با اسناد تایید کننده انها نیز در این خصوص وجود دارد که عزیزان را به تحقیق درباره آنها و انتخاب نظریه برتر توصیه می نمایم .
5 - صرف نظر از دیدگاه های غلط و فردی برخی از مسلمانان ،اسلام عزیز اساس و پایه زندگی را آرامش و شاد زیستن و خنداندن دیگران دانسته تا جایی که پوشیدن لباس سیاه و گریه برای غیر امام حسین (ع) را مکروه میداند .
6 - هزاران سند تایید شده و قطعی و غیر قابل خدشه برای اثبات دشمنی و کینه توزی صهیونیسم و یهود با اسلام و ایرانیان در کتب تاریخی موجود است
شما را به مطالعه ی انها بویژه (تلمود)و(پروتکل های یهود) و . . . دلالت میدهم
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چرا مطلب منو نمايش نميد
ماه ادار آخرين ماه از ماه هاي يهودي است و در اسفند ماه (18 اسفند) قرار دارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
در هر صورت به یک کار خوب اجتماعی تبدیل شده ، این که دیگه بحث نداره !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آقا بهنام تعطیل عزیز...همه ما سیزده بدر رفتیم و شادی کردیم...دونستن این مسئله هم هیچ اشکال و منافاتی نداره با سیزده بدر...کسی حرف از حذف سیزده بدر هم نزده...اما اینکه یک روز برای ایرانیان نحس شده و هیچ کس حاضر نیست توی خونه بمونه و - جدای از اینکه خیلی خوش میگذره و همه دور هم هستن - یک ریشه تاریخی باید داشته باشه که دونستن اون کمک میکنه جاهل از دنیا نری...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
شما مگه وکیل مات هستید خواهشن از کلمات فارسی استفاده نکنید عبری برا شما بهتره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
برو بمیر!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آقا بهنام
من خودم روز 13بدر رفته بودم تفریح
هیچ کسی هم نگفته تفریح نکن
طالبان صفت هم کسیه که بدون این که از چیزی کاملا آگاهی داشته باشه اظهار نظر تند می کنه.
نظر جنابعالی هیچ ارتباطی بانوشته های بالا
نداره .
من فکر می کنم بیش تر اون کسایی از خوندن این مطلب ناراحت می شن که ...
رامین فیروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
هموطن آمریکایی عزیز !
مردم ایران خوبه برن بیرون اما به نام روز طبیعت و نه 13 به در ! و خوبه که توی روز طبیعت فاتحه طبیعت و.... رو نخونن
بله برادر من...
علی
| NETHERLANDS |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
نگفته که 13 بده :| گفته چرا 13 میرن بیرون .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
http://www.iranjewish.com/Essay/Essay_37_poorim.htm

مطالعه همین منبع که از طرف مشرق معرفی شده است ، سندی است بر مزخرف نویسی مشرق در ارتباط دادن سیزده بدر و جشن پوریم یهودی !!! و همچنین اصراری بیهوده بر ضد ایرانی بودن این جشن .
یاد اون مطلبی از مشرق افتادم که شعار گفتار نیک و پندار نیک و کردار نیک را مخالف اسلام میدانست !!!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
408
68
مشرق زر نزن :))
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
تو بی غرت زر نزن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
تو بزن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
زر نزن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
چرا بهت برخورد؟ جواب منطقی بده
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بی ادب یهودی صفت اینجا جای فحاشی نیست. اگر دلیل منطقی برای رد کردن این گزارش داری بیان کن اگر هم نداری که جمله زشتت به خودت برمیگرده
نوید ملک راه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
زر زره دیگه . تو اگر میتونی ثابت کن نیست. شدیدا کذبه
سریر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خاک بر دهانت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
توی کل ایران فقط شما منگل ها حق زر زدن دارید :))
راحت باش عزیزم زرتو بزن
اصفهانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
تو چرا میزنی؟!!!
یزدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نخور اخوی!
نخور!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خودت زر نزن مفت خور
00
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اونا از کاتیوشا های ساده ارتقا یافته مثل فجر می ترسن چه برسه به شهاب قیام ...... اینا یه مشت حرفا.ترسو بی جربزن. رسانه های غربی مجلات که کلا دست غربیاست 4 تا اشغال اونرو طوری بزرگ و قوی نشون میدن ادم میترسه فجر 5 یه کاتیوشا ساده که تو هر پادگانی بری 6.7 ازش هست و خودم به چشم دیدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
shoma narahati nakhon ina hamash harfe haghe yebar gir in esraeelihaye haroomzadeh biofti mifahmi che zeri zadi
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
متاسفم برات
ناظر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
خوب احمق تاریخ است با زرو مر که از بین نمی رود مشرق که ننویسد صورت مسئله پاک نمی شود . بدان تاریخ ماندگار است و ماهیت یهود بر ملا.
mostafa
| UNITED KINGDOM |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
سلام
لعنت بر هر چی یهودی صهیونیست
به امید ظهور آقا امام زمان (ع)
اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ
فرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
خاك بر سر بي فرهنگ
ali
| NETHERLANDS |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
وایی نمکدون ! الان خیلی مزه ریختی دیگه بسه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
13
340
زنده باد ایران و ایرانی. وغلط میکنن که چپ بهمون نگاه کنن .یهودای کثیف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
کتابهای تاریخی قوم یهود دروغ و اغراق زیاد داره . بنابراین زیاد نمیشه بهش اتکا کرد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس۱۳۹۲/۰۱/۱۳
این یکی معتبره سعی نکن که این موشهای کثیف رو تطهیر کنی!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
من مسلمان و شیعه ی 12 امامی هستم.
اینا رو نوشتم که نگن یهودی هستم.
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مرگ بر صهیونیست ها
نويد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
152
23
بابا يه خورده مطالعه كن
سيزده بدر روزي هست كه حضرت داود انگشترش رو از شكم يه ماهي پيدا كرد
انگشتري كه يه ديو ازش دزديده بودو ميخواستپنهونش كنه انداخت تو رودخونه بعد يه ماهي انو خورد بعدشم حضرت داود رو كه از كاخ انداخته بودند بيرون داشت ماهي گيري ميكرد كه انگشتر رو از شكم يه ماهي بيرون اورد و بعد به كاخش برگشت و ديو رو بيرون انداخت
بخاطر همينه كه اول سال ماهي ميخوريم و سيزده بدر هم جشن ميگيريم روزي ديو رو بيرون انداختند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
من اینو قبول ندارم این عکس ها و شواهد حرف مشرق را تصدیق میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
الان این دیو واقعیت داره عایا؟

افسانه است عموجون واقعی که نیس
یزدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
فکر نکنم بالای 24 سال سن داشته باشی!
حیف......................
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
این که ماجرای اسمیگل بود توی فیلم ارباب حلقه ها
غیر دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آقا همه ایران ماهی نمی خورند هر شهر شام خودش رو داره
بعد این حرف چه ربطی به سیزده بدر داره
حالا با بی ربطی هم حضرت داود (ع) چه ربطی به ایرانیان باستان داره
حتما این ماهی خوری و نحسی روز 13 و رفت مردم از خونه هاشون میزان یهود دوستی ما رو نشان میده
اصلا حرف رو از کدام مطالعه پیدا کردی محقق دانشمند دیدی آدم بی سواد از عقل محروم هستی
حالا به این نکته رفتارشناسی توجه کن بعد دسته به کیبورد بزن :
ایرانیان در سیزده فروردین علاقه به رفتن به خانه هایشان ندارند و دوست ندارند در این روز در خانه نباشند و کسی رو در این روز به خانه خود نمی برند (این نکته مهم است ایراینان از باستان تا کنون مهمان نواز هستند حال چه موردی هست که این حسن جدا نشندی رو ترک میکنند!!!!!؟) پس عقل آدم سالم می گوید که این روز روز جشن نیست اگر بود ایرانیان جشن های خود را در خانه و محله خود برگزار میکنند نه دور از شهر (که به اصطلاح نحسی از خانه بیرون بیاید) و خانه.
پس ای دوست جاهل من حرف ابزاری برای گفتند نیست حرف زدن ابزرای برای بیان تفکر آدمی است که شما دوست جاهل من میزان تفکر خودت و هم قطار های خودت رو نشان ددادی که در بالا نوشته بودند که شما طالبانی ها می خواهید جشن رو از مردم بگیرید کاملا نمایان شد که شما به قول آن دستمون فقط به شکم و پایین تر توجه داری کاری به بالاترین قسمت توجه ندارید(چون احتمال میدم که دوست عزیز من نوید دوباره مطالعه کند و نفهمد که بالاترین قسمت مغز هست نه موی سر این قسمت رو نوشتم)
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
ایرانی ها برا چی میرن بیرون از خونه؟ایرانی ها زرتشتی بودن نه یهودی که برا شون مهم باشه حضرت داوود انگشترش پیدا بشه یا نه
حمزه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خب این ماجرای حضرت داوود چه ربطی به ایرانیا داره؟
لطفاً توضیح بدید
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آی نوید باکلاه با کلاس
یکم مطالعتو بیشتر کن و یا هنگام مطالعه حواستو جمع کن
اونی که انگشترش رو دزدیدند و بردند و دست دیو افتاد و از شکم ماهی گرفتن داستان حضرت سلیمانه
نه داوود
حضرت سلیمانم پسر حضرت داوود
00
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خود بی بی سی هم که تلوزیو ن اونست فیلم کامل همراه با توضیحشو نشون داده دیگه سند از این محکم تر حتی عکس هایی هست که به فارسی و ابری نوشتن مرگ بر هامان مرگ بر ایران عکس هامان و ایران اتیش میزنن که مشرق نذاشته
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بروتاریخ هخامنشی مطالعه کن بعدش ازخودت تاریخ تحریف کن
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
دروغ نگو دروغ نگو دیگه از این حرفها نزن. نوید دهانت را اب بکش.
آزادمرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
دوست عزیزم بهتر بود قبل از اظهار نظر از عقلت هم کمک میگرفتی
اگرفقط یه کم خوب نگاه میکردی متوجه میشده مشرق سند و مدرک ارایه کرده
تو چی ؟
تو برای حرفی که زدی سند و مدرکی داری که ارایه کنی؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مجید جان اون انگشتر حضرت سلیمانه
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
8
101
به لقمان گفتند ادب از کی آموخته ای گفت از بی ادبان.جناب آقای محمد حاضرم قسم بخورم جنابعالی موسادی هستی و به اسم محمد نظر میدهی وگرنه تمام عالم میدانند کورش قوم یهود را از بندگی آزاد کرد شما اول ادب یاد بگیر بعد برو تاریخ را مطالعه کن چطور است خیلیها نظر میدهند هولوکاست دروغیی بیش نیست کشورهای غربی صریح عکس العمل نشان میدهند اما یک واقع تاریخی که بیان میشود اینقدر آنجای تو و آن دوست امریکایی ات را میسوزاند واقعن که یک بدبخت به تمام معنا هستی.
صرفا جهت اطلاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
68
20
گزارش تکراری !
در ارشیو موجوده!
پاسخ ها
فاضلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
کور بشه چشم دشمنای مشرق

آقای بی سواد
خود مشرق اول گزارش نوشته که داره تکرارش می کنه
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
تشکر مشرق جان . 2600 سال از ما پنهانش کردند و جشن کشتار ما را گرفتند دو بار تکرار که کافی نیست هر سال سیزده بدر برای 2600 سال باید تکرار شود این تازه اول کاره کجای کاری ؟؟ بیخ گوش ما کشتار ما را جشن گرفته هامان تاشن عبری گوش هامان پختند و خوردند میخواستی تکرار نشه . هر سال مشرق قسم ات میدهم هر سال تکرار بفرمائید . تشکر تشکر دستتان درد نکند . مرگ بر دشمنان ایران و ایرانی .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چقدر سوختی از گزارششون؟ راستشو بگو تا کجات؟!





؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
خودت کور بشی فاضلی
بهرام م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
9
55
خوب و جالب بود مشرق جونم.راستی گزارشای دفاعی امنیتی بومی کم میذاری.راستی ما که هنوز تو کف مشخصات قاهر 313هستیم.خبرنگاری ندارین بفرستین یه مصاحبه بگیره با هاشون.نشه یه وقت 29فروردین بگذره و حواستون به قاهر 313 نباشه
ایمام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
14
135
مرگ بر سگ نجس منطق به زودی تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان میکنیم به امید خدا با غرش موشک های سجیل و عاشورا و قیام و شهاب
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آخ جون یه جنگ افتادیم :)))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آخ تفکرو ببین!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
کلا باحالی:دی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آره ؛ زندگی داشت یک نواخت میشد .
مگه میشه ایرانی جماعت تو فکر گرفتن سرزمین های دیگه نباشه !
ایشالله 13 مون تل آویو و حیفا به در می کنیم .
شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس ..........برو گنبد حلبیت را ترمیم کن.
نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ای بابا!!! مثل اینکه شما جنگ قبلی خیلی بهت خوش گذشته که باز هوس جنگ به سرت زده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چی گفتی که چحودای ایرانی رو انقدر سوزوندی! از پاسخاشون معلومه که از صحبتت وحشت کردن اساسی
گل گفتی داداش
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
به زودی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم نه
اگر اسرائیل غلطی بکند اسرائیل و حیفا را با خاک یکسان می کنیم .
من که پایم
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
6
43
جشن پوریم و واقعه تاریخی ذکر شده همه مستند هستند و منظور مشرق هم این نیست که ما ایرانی ها داریم اون رو جشن می گیریم. از طرفی من فکر نمی کنم که خروج ایرانی ها از منزل و رفتن به دامان طبیعت به خاطر یک ترس تاریخی باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
احمد اقا ترس تاریخی نیست یاد اوری تاریخی است و هم دردی گردن با هم وطنان قتل عام شده ما منتهی دستانی در کار بوده تا انرا مخدوش کند و ما ندانیم حقیقت چیست از الان تا هزاران سال دیگر ما بزرگداشت شهدای جنگ تحمیلی را نخواهیم گرفت ؟؟چرا خواهیم گرفت اینهم همانگونه است ولی در طول سالهای سعی شده تا توسط ما گم شود و ما امروز خوشبختانه پیداش کردیم و گرنه ترس تاریخی نیست ابدا .
سياوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
من هم با شما موافقم ترس تاريخي بهترين عبارت رو بكار بردين ؛ همانطور كه وقتي انسان از زلزله ميترسه ترجيح ميده بيرون از خانه و در طبيعت باز باشه حتي اگه بيخود هم باشه اينكارو اكثرا ميكنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آره ، با ناشناس اولی موافقم .
صد درصد در تاریخ گم شده بوده .
دلیلی نداره کنارش بزاریم ، بهر حال یه عرف اجتماعی خوبه .
باید داستان رو در جمع هامون که 13 میگیریم ، بگیم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
یاد اوری تاریخی است
یاد اوری تاریخی
seyed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
8
117
مرگ بر اسرائیل
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
76
20
خوب است در مورد اینچنین مواردی از داستان سرایی پرهیز شده و تخیلات نویسنده جای حقیقت را نگیرد. نوشته های شما با توجه به اینکه سندی ندارد قابل استناد نیست
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مهدی جان اگه این داستان واقعی نبود هالیوود هم فیلمشو نمیساخت البته به روایت صهیونیسم به نام One Night With the King
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
این همه رفرنس در اخر مقاله سند نیست؟
عقل بعضیا واقعا پاره سنگ بر می داره
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اقای مهدی مراجعه کن به کناب عهد عقیق ( تورات ) دنبال قسمت استر که به ان کتاب یا فصل استر بگرد و به مراجعه کن خودت ان سند را بخوان و در روزهای 14 فروزدین مراسم جشن و کارنوال پوریم را دنبال کن دیگه این حرف را نخواهی زد . اینکه نشد در ایران هر حقیقتی را بشما میگویند بگوئید دروغ است سند ندارد من منبع سند را بشما دادم .
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اول اینکه سعی کنید به همین به قول خودتان رفرنسها سر بزنید. خوب است خودتان هم مطالعه داشته باشید و ریشه تاریخی پیدایش این جشن را از زوایای دیگرو از نگاه دیگری هم بررسی کنید.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
ضمنا فراموش کردم یک چیزی به این مطلب اضافه کنم. بنده به شخصه از یهود، اسراییل و هرچیز مرتبط با این جماعت متنفرم. اما این نباید دلیلی بر این باشد که هر مطلبی از هر شخصی را به سرعت قبول کنم. پس لطفا بصیرتتان را افزایش بدهید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اگر از نظر جنابعالو، کتاب مقدس ساختگي يهود و رفرنس هاي مقاله و عکس و فيلم و سخنراني نتانياهو سند نيست پس چی سند حساب ميشه؟
نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آقا مهدی، این کاری بود که از دست نگارنده این مقاله برمیومده. شما اگه منابعش رو قبول نداری بسم الله. گزارش خودت رو با منابع مورد قبول خودت تهیه و منتشر کن. انتقاد خشک و خالی که میشه غرغر. اگه واقعا دغدغه داری دست به عمل بزن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کوری یا کور شدی؟!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مطمئنی اسمت مهدیه
خوب فکر کن شاید شیمونی چیزی باشه
اگه واقعا مهدی هستی برو یه کم مطالعه کن
سردار منوجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
30
مرگ بر اسرائیل و افکار اسراویلی باد
نجیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
10
69
اونهایی که منفی دادن
اول برن اطلاعاتشون رو در تاریخ زیاد کنن
البته اول باید ادبیات یاد بگیرن بعد نظر بدن....
این یک هولوکاست برای ایرانی ها توسط قوم نفرین شده یهود بود....
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نجیب جان انهائی که منفی دادند فرزندان استر ملعون هستند .
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
41
"مشهٔ" نجس و بی‌ادب خودت را به نام مقدس "محمد" جا نزن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
37
سلام
واقعا بعضی ها ظاهر بین خستند جنگ نرم آرام وبی صدا می آید.
بیدار شوید غافلانبیدار شوید غافلانبیدار شوید غافلان
سردار منوجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
70
مرگ بر اسرائیل و افکار اسراویلی باد
سریر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
9
92
به امید نابودی این غده سرطانی از پیکره اسلام عزیز و برای تعجیل در ظهور منجی بشریت صلوات .
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
می خوام بدونم اون دوتا احمقی که به این نظر رای منفی دادن کدوم یهودی صفتایی بودن؟؟
حمزه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خاک تو سر کسایی که منفی دادن
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اونایی که منفی دادن یا بهایی بودن یا صهیونیست ساکن ایران
مراد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
من بودم خب اشتباه زدم.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
7
51
عزيزاني که مطالب مشرق را قبول ندارند به خودشان زحمت بدهند واندکي تحقيق کنند تا بدانند روز سيزده بدر درميان يهوديان به روز هامان کشان نيز معروف است.وبه طبيعت رفتن ما ايرانيان در روز سيزده که اکنون يک سنت شده هم به اين دليل بوده که دران زمان مردم براي درامان ماندن از کشته شدن به بيرون از خانه وشهرها بطرف کوه ودشت فرار ميکردند تا شايد زنده بمانند. 
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
هامان خر كيه!؟اصلا شما محقق اين اسم كجاي تاريخ ايران اومده بيشتر شبيه نامي ساميست تا پارسي!
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خر تو هستی و استر و مردخای پسر عموی استر که جای هامان را گرفت و شد وزیر خسو خار شاه ملعون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
حرف دهنتو نمیفهمی.
هنوز نمیدونی هامان کیه؟! حرف نزن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس۱۳۹۲/۰۱/۱۳
وقتی اسرایلو رو سرتون خراب کردیم و با خاک یکسان شدید میفهمی هامان مال کدوم کشور بوده!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
نوادگان استر نفرت از هامان رو ازش به ارث بردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
40
ممنون از شما که حوادث تاریخی رو برای مردم ناآگاه میگید تا همه بدوند کینه دشمن ما از چه زمانی هست و چی بوده.
انشاالله روزی میرسه که بتونیم با ریختن خون تمام یهودیان خونخوار این واقعه ی تلخ رو جبران کنیم.
حسین
|
GERMANY
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
6
23
بسیار مقاله جالبی است. منابع و ماخذ مطالب ارائه شده متاسفانه درج نشده اند. برای تکمیل این مطالب می توانید به دایرة المارف "بریتانیکا" و تاریخ یهودیت در آثار معاصر و دست کم به منابع و ماخذ در صفحه "ویکیپدیا" راجع به "پوریم"
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85
مراجعه کنید. راستی ، چه خوب بود مشرقی ها مقالات خودشان از این نوع را با ذکر منابع مشابه در اینترنت ارائه می کردند تا امثال بهنام در آمریکا حتی احتیاجی به یک جستجوی مختصر "گوگلی" هم نداشته باشند.
التماس دعا
حسین
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اقا حسین به اخر مطلب نگاه نکردی ؟؟ همه امجاست . منبع میخواهی کتاب تورات قسمت یا قصل استر که بنام کتاب استر است بروید خودتان بخوانید
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
34
مشرق عزیز من از طرف دوستان بی ادب و بی اطلاعی که به صرف شادی و شاد بودن چشم بر روی حقیقت میبندند ازت معذرت میخوام.... هیچ ایرانی نباید در مقابل این عید نحس به خاطر تفریح و شاد بودن سکوت کند ... البته پوریم امسال زودتر از 13 فروردین بود و گذشت اما این حقیقت تلخ که روز 13 بدر در ایران روزی ننگین برای ایران و ایرانی بوده است و هر ساله این روز یعنی عید پوریم و ایرانی کشی در فلسطین اشغالی توسط یهودیان جشن گرفته میشود قابل چشم پوشی نیست ... البته ایام فاطمیه هستش امیدوارم دوستانی که برای ایران و تاریخ کشورشون ارزش قائل نمیشوند حرمت و احترام این ایام را نگه دارند.
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
39
سگای کثیف
پاسخ ها
نوید ملک راه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
منظورت کدوم سگان؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
به سگ توهین نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
دادا خوب اومدی :))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
این فحش آخر متن قبلی ته گلوش مونده بود:دی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
موشهای کثیف!
از قدیم در کشورهای دیگه هم به یهودیها میگفتن موش کثیف!
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اگر راست می گی بریم همدان یک خرج پلاستیک کار آرامگاه مردخای را تمام می کند.
لبیک یا حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
8
یهودی ها همه شان نجس اند انگلی برای بشریت بیش نیستند همه انهارا در اخرازمان بایستی قتل عام کرد بخصوص ایرانیهای مقیم ایران بجز انسانهای ازاده شان که جز نجاسات نیستند
نوید ملک راه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
58
8
اخبار کذب مزخرفی بود . هر کس کمی کنجکاو شد به ویکی پدیای فارسی مراجعه کنه و پوریم رو سرچ کنه متوجه خواهد شد . میگی نه ببین
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%DB%8C%D8%AF_%D9%BE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85
پاسخ ها
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
دوست عزیز مثل اینکه خبر نداری که خود ویکیپدیا هم چه فارسی و چه انگلیسی و چه هر زبان دیگه ای برای صهیونیستهاست....؟!
يک ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
شما هنوز ندانستي ويکي پديا از طرف چه افرادي مديريت ميشه. پس زياد حرف نزن.چون مديران اصلي ويکي پديا صهيونيستها هستند بايد هم بعضي واقعيتها راپنهان کنند.
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نوبد بدبخت برو تورات قصل استر را بخوان اگر سواد داری و مغرض نیستی و یا خودت از فرزندان استر ملعون مزخرف نیستی
مهشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
ویکی پدیا یه دانشنامه آزاده که هر کسی می تونه اون رو ویرایش کنه یا تولید محتوا کنه. در منابع علمی هم اصلا قابل استناد نیست. ضمنا همونطور هم که دوستان اشاره کردند وابستگی ویکی پدیا کاملا آشکاره! بنابراین به ویکی پدیا ارجاع ندید لطفا. یه خورده از سطحی نگری و غفلت بیرون بیاید...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
دیگه اگه اینو نمیدونی برو بمیر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ویکی پدیا مال صهیونیستهاست!
لابد مزخرفات توشم خودت گذاشتی که داری ارجاع میدی!
نوید ملک راه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
تویی که فحش میدی منطق سرت نمیشه و من با تو حرفی ندارم . اگر سواد دوبله کردن یک مقاله رو داشته باشی و قبلا در ویکی پدیا . هرچند فارسی یا غیره مقاله نوشته باشی میفهمی که هیچ مزخرفی حق چاپ و تکثیر نداره مگر اینکه اثبات بشه .وقتی اینو میفهمی که سواد داشته باشی . وقتی میفهمی که 10 با پست بنویسی فقط به علت اینکه منبع موسخ ذکر نکردی پاکش کنن. حالیت نیست که. ... تو ی بی منطق دم از ویکی پدیا نزن بیا مشرق نیوز اخبار کذب بخون
علی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
33
11
تا اونجا که من می‌دونم پوریم در روزی بین 9 اسفند تا 6 فرودین اتفاق افتاده است و البته 13 به در هم سنتی است که به مشرکان اصحاب رأس بازمی‌گردد که در حاشیه رود ارس زندگی می‌کردند و البته در قرآن هم به این قوم اشاره شده است.
کاش دست کم قدری برای حرفهای خود جستجو می‌کردید تا گودرز و شقایق را به هم مرتبط نسازید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
کاملا معلومه هیچی نمیدونید ..
خیلی جالبه یه عده دارند از این موش های کثیف دفاع میکنند ...
دوستانی که طالب حق و حقیقت هستند بهترین منبع این جنایت یعنی کتاب استر ... بخشی از کتاب مقدس یهودی ها را مطالعه کنند
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
تا انجا که فهمیدیم شما علی اقا هیچی نمیدونی .شاید حق تو است با گودرز شقیه ات گرفته شود را نشان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
حرف نزنی میگن لالی؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اصحاب رسّ است نه رأس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
باز یه جهود دیگه!
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ای ملعون نابکار برو تاریخ را نمی توانی عوض کنی.
عاشق اسلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
44
به نظر من این که می ریم تو طبیعت خیلی خوبه
ولی باید منشاء تاریخی اون رو هم بدونیم
و دشمنمون رو هم بشناسیم

زنده باد ایران اسلامیییییییییی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کسی با توی طبيعت رفتن مخالف نيست با اينکه دقیقا در روز مرتبط با جشن ايراني کشي دشمنت، مثل اونا بري بيرون و جشن بگيري و برقصی و قلیون دود کنی و عرق بخوری مخالف
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
زنده باد ایران اسلامیییییییییی
آفرین
دانا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
زنده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــران اسلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
29
اقابهنام بافرهنگ که شخصیت شماازموضعگیری نسنجیده ات معلومه حال شماازدوحال خارج نیست یاایرانی هستی یانیستی اگرایر انی هستی حرف حساب اینستکه یهودیان افراطی 500هزارنفرازاجدادبیگناه شمارابه قتل رسانده اندکه ابنا انان اکنون ماوشماایرانی راتهدیدبه کشتارجمعی میکنندولی اگرایرانی نیستی انسان که هستی عقل داری میبینی که بحث وحشیگری یک قوم خرافی درمیان است اگرنگران 13به دری هیچ کس مخالف نیست تازه تمام نیروهای انتظامی اماده باش کامل میشوندتاامنیت 13راحفظ کننداگرغیرازاین باشدتویک یهودی افراطی بدترازطالبانی که امیدوارم هدایت بشی
پاسخ ها
مهر ایین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
500 هزار نفرررررررررررررررر!!
توی چند روز !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟
اسحله ی شان چه بوده ؟؟؟؟؟؟
نکنه بمب اتمی داشتند !!!!!؟؟؟؟؟


خشاریار شا فرزند داریوش کسی که کتیبه بیستون را با نام خدا اغاز کرده و برای بی احترامی که به ایرانیان در (ماراتن ) شد یک ملیون لشکر به یونان برد به همین راحتی کشته شدن 500 یا 75 هزار نفر را نادیده گرفت
تاریخ نویسانی نظیر هردوت یونانی با تمام دشمنی که با خشایارشا داشت چنین مطلب کذبی را ننوشته
مهری خانم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مهرایین تواین گفتات را از کجا اوردی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
درود بر خانم مهری - اندکی اندیشه کنید تا بتوانید داوری درستی داشته باشید----

کشتن 75 یا 500 هزار نفر کار ساده ای نیست و با امکانات امروز حداقل چند روز به طول میانجامد

جنگ خشایار با اسپارت یونان که نبرد( اگر اشتباه نکنم) ترموپیل نام داشت بخاطر حیثیت از دست رفته ایرانیان در نبرد ماراتن بوده است

ضمنا مشرق جان دیگه برام مشخص شد برخی نظرات که خلاف تیتر شماست درج نمیگردد - متاسفم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
45
8
لعنت بر دروغ گو
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
لعنت بر نادان و فرزندان استر ملعون
موشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
95
5
جنش پوریوم 2 بعد از حمله اتمی اسرائیل به ایران دیدنی خواهد بود

این است قدرت اسرائیل

منتظر باشید در حمله بزرگ اسرائیل به ایران و بمباران اتمی و 30 میلیون کشته

چه جنشی یهودیان طرفدار اسرائیل بگیرند!..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
فعلا که از ترس موشکهای حزب الله شبا جاتونو خیس میکنید
کردار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
وااااااااااااااااااااااای
دمت گرم جوک سیزدهمونم جور شد ....
مواظب باش گربه ی روی نقشه نخوردت آقا موشه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بشین تا ببینی. فقط مطمئن باش موهات رنگ دندونات می شه ابله جان!
مرگ بر اسرائیل
| UNITED STATES |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
این را نوشتی از ترس ناچار نشدی پوشک ات را عوض کنی ترسو بدبخت ملعون . پلیدترین موجودات که حتی پیامبر خودتان لعنتان کرده و برای همینه همیشه سرگردان هستید .تو و اسرائیل گه میخورید به ایران چپ نگاه کنید . غلطی بکنید حیفا و تل اویو با خاک یکسان خواهد شد این حرف را خوب شنیدی . تل اویو تل خاک خواهد شد ترا باید گرفت و مثل موش کثیفی که هستی از ایران انداخت ات بیرون کثافت ترسو بدبخت از پس بچه های نصرالله بر نیامدید حالا خوابیده برای ایران واق واق میکنی منفور ؟ این ارزو را تو و همه قوم پلیدت به گور خواهید برد شک درش نکن
بواجي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
شتر در خواب بيند پنبه دانه.
اگه شما موشه مي ترسيد از اسراييلييها به خودتون ربط داره وگرنه ايراني و ترس يكجا جمع نميشه.
سریر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
موش بخورتت موشه کوچولو . چه با نمکی
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
سگی که زیاد واق واق کنه پاچه نمیگیره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اسرائیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بلد نیستم!
اگه منظورت فلسطینه که بحثش جداست!

ما هم همینجوری وای میسیم تا شما از این غلطا بکنید؟!

بدان و آگاه باش که تا قبل از سال 2020 پیروزی به ایران خواهد رسید بچه!
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
افراطی احمق مواظب باش تو همین ایرانی که هستی نکشنت
بچه های سایبری اگه اینو پیداش نکنید من میدونم با شما
گربه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بعد از اینکه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کردیم و تو از ترس چپیدی تو سوراخ ، میام پیدات میکنم و میخورمت!
محمد امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بز دل اسرائیل جونت 8 روز در مقابل فلسطین نتونست تحمل کنه می خواد با بچه های ایران طرف بشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
چه زيبا و دل انگيز است جشن پيروزی خيبر آخرالزمان که همه صهيونيست ها با خفت نابود خواهند شد.
بنیامین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
موشی جون جشن نه جنش.احتمالادستات وقتی این مطلبو مینوشتی میلرزیده
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
فعلاشمادرترس موشکهای حزب الله وحماس باشین احمقهای بیشعور.کوچکترین اشتباه شمابرابراست باتحقق آیات الهی قرآن کریم مبنی برباخاک یکسان شدن سرزمینهای اشغالی وآزادی مسجدالاقصی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آخ که حیف منتشر نمیشه وگرنه میدونستم چطوری جوابتو بدم.
حاظرم با تک تک این اسراییلی ها تن به تن بجنگم.
lion2007
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
موشه تومیدون نبرد میبینمت موشکهاتم ....بوق
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
شماها اگه عرضه داشتین
جنگ 33 روزه
جنگ 22 روزه
جنگ 8 روزه...
موشه جون مثل موش خزیدید تو سوراخ موش
الآن هم اگه خیلی دلت بخواد جنگ آخر و یه روزه رو تجربه کنید بهتره بدونید ما هم یه عمره آماده ایم تا رژیم جعلی شما رو نابود کنیم .
اون زمانی که شما می بردید با شیعه مواجه نبودید
طرف حساب شما زرتشتیان بودن.
علی بن ابی طالب رو می شناسی ؟
یه زمانی خوب جمعتون کرده
حالا ما پیروان اون حضرت راهشو ادامه می دیم

الآن سید علی رو داریم.
سید حسن نصرا... رو داریم.
بپا خودتو خیس نکنی
امثال تو نام مقدس حضرت موسی را سپر خود کرده اید
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ایران با یک موشک دوربرد ! کا اسرائیلی که اندازه ی میکروبه را نابود میکنه ! ما را از بمب اتم میترسانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ملتی که شهادت دارد . شکست ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
7
30
خیلی گزارش خوبی بود. از شما انتظار نداشتیم بتوانید چنین گزارشی را بنویسید.آفرین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
برادر عزیز
شما ظاهرا تازه با مشرق آشنا شدی
گزارش های ویژه مشرق بی نظیره
موضوعات بکر و جذابی رو مطرح می کنه
توصیه می کنم به صفحه گزارش ویژه در بالای سایت مراجعه کنی و بقیه گزارش ها رو هم ببینی
یا می تونی عضو خبرنامه بشی تا برای ایمیلت ارسال بشه
انصافا من به شخصه خیلی استفاده کردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
38
شما فکر مکینید یهودیان ایرانی ساکن در آمریکا جاهلانه این روز رو جشن میگیرند؟ شما فکر میکنید این قوم نژاد پرست براش ایرانی و فلسطینی یا مسلمان و غیر مسلمان تفاوتی میکنه؟ شما فکر میکنید اونها بین عرب و پارس تفاوت میگذارند؟ همین یهودیان ساکن ایران اگر قدرت بگیرند و اگر بتوانند چنان بلایی بر سر مردم ایران خواهند آورد که پوریم را فراموش کنید
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آفرین. مقاله این قسمت رو اشتباه کرده. یهودی یعنی یهودی کثیف، ایرانی و آمریکایی نمیشناسه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
38
با سلام بشما عزیزان دستتون را میبوسم که این مطلب را نوشتید بیش از ده سال است که من این را فریاد میزنم اولین ایرانی را میبینم به او میگویم ولی کار من کجا کار شما کجا که بی نهایت ایرانیان از ان اطلاع پیدا میکنند بله اولین شهید تاریخ ایران هامان شهید است و ده فرزند پسر کوچک او چون هامان بسیار جوان بود زمانیکه ادمخوران شهیدش کردند

و ملت ایران اولین قربانی جنگ پیشگیرانه ادعائی این قوم نا سپاس است و سیزده فروردین اولین کشتار و قتل عام تاریخ ایرانیان است و از همان زمان عدد 13 برای ما نحس شد که بعد توسط ایرانیان به روم و به غرب برده شد

چرا سیزده بدر میرویم از خانه بیرون چون تمام کسانی که در خانه مانده بودند شهید شدند و فقط کسانی باقی ماندند که به دشت و بیابان فرار کردندو ما به دو دلیل روز سیزده فروردین از خانه بیرون میرویم اول برای گرفتار نشدن به نحسی خانه ماندن در این روز و هم ابراز همدردی کردن با ان هموطنانی که به دشت و بیابان فرار کردند ولی خودمان نمیدانیم چرا / جالبتر اینکه در سالهای اخیر نام این روز شده روز طبیعت نه سیزده بدر چرا نمیدانم حیرت اور است مگر همه روزهای خدا روز طبیعت نیست چرا این نام عوض شده من در حیرتم ولی هر کسی بخواهد این را از ما پنهان کند شکر خدا ما انرا فهمیدیم در مورد من تقصیر خودشان بود

از بس به قران ما اهانت کردند ما رفتیم تورات را خواندیم که پاسخ انها را بدهیم این فاجعه را در انجا یافتیم

بله اینها گوش هامان را درست میکنند و مربای قرمز به نیت خون ما به روی ان میگذارند و میخورند و به عبری به ان میگویند هامان تاشن یعنی گوش هامان

در ایران هم همین نان را درست میکنند و به ان میگویند نان فطیر میگویند که همان گوش هامان است در سالهای اخیر هم از اسرائیل در ان روزهای ننگین این هامان تاشن ها را در فروشگاههای اینجا میفروشند

من یک بسته از انها را خریدم همه را ریختم در سطل اشغال یکی از انها را با جعبه اش به عنوان سند نگاهداشته ام نه تنها گوش هامان میخورند بلکه ادمک هامان درست میکنند و تا بی نهایت به او فحش میدهند اب دهان می اندازند و بها انرا اتش میزنند و بسیاری کارهای شنیع دیگر که مختص این قوم است انجام میدهند

از مظلومیت هامان همینقدر بگویم که مایکل انجلو نقاش چیره دست که تمام کلیسای واتیکان را نقاشی کرده در ان قسمتی که مظومیت حضرت عیسی را به تصویر کشیده در مقابلش مظلومیت هامان را هم به تصویر کشیده و مظلومیت هامان را با مظلومیت حضرت عیسی در کنار هم قرار داده

و ما ایرانیان انرا نمیدانیم که در تورات همه چیز را به روشنی نوشته و ما میرویم به زیارت مردخای و استر که نامی است ایرانی که خسو خوار شاه به او داده و نام واقعی او هدسه بوده است و یا اجازه میدهیم که یهودیان بروند و قاتلان پدران و مادران ما زیارت کنند

انچه در مورد قبر ایندو پلید جالب است و از طرفه های انهاست که در این دو قبر را بسیار کوتاه ساخته اند که هرگاه هر ایرانی یا هر فردی داخل ان شود مجبور شود سر خم کند و در حقیقت به انها تعظیم هم بکند هنگامی که وارد میشود انهم در همدان ما در همدان ما

بله استر مونیکا لوینسکی دربار خسوخوار شاه بود / ممنون که این را به اطلاع هوموطنان رساندید ندانستن فاجعه از خود فاجعه بسیار دردناکتر است هزاران بار تشکر عزیزان
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
شیعه همیشه مظلوم بوده است از آقامون امام حسین ع و پدر بزرگوارش و اهل بیت و....
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بخدا اگه مردممون رو آگاه کنن. این قوم جعلی رو یروزه میفرستن سینه ی قبرستون
جواب بدهید چه میتوانید بکنید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
22
انها در مملکت اسلامی جشن میگیرند وتوسری میزنند وسکوت شما یعنی چه لاقل بیشتر شفاف سازی بکنید از یهودیان نجس الخلقه وشما ها بجای این کار چکاری میتوانید بکنید لااقلش عکسهای جشن انها در ایران چنین روزی در سایت بذارین که انهاجشن چطور میگیرند تامردم خودشان قضاوت کنند البته پیدا کردن چنین عکسهایی سخت نیست که انها یادگاری میگیرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
44
سوره مائده ایه 82
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُواْ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَّوَدَّةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ قَالُوَاْ إِنَّا نَصَارَى
ذَلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لاَ يَسْتَكْبِرُونَ

مسلما يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏اند دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت و قطعا كسانى را كه گفتند ما نصرانى هستيم نزديكترين مردم در دوستى با مؤمنان خواهى يافت زيرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند كه تكبر نمى‏ورزند
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
راست گفت خداوند بلند مرتبه
انقدر این مسیحی ها سادگی کردند که این وحوش سوارشون شدند
میبینم روزی رو که صاحب الزمان با کلاهاشون گردنشونو میزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
37
3
رمانش کنین فروشش خوب میشه ها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مخصوصا اگه عکس تو روی جلدش باشه!
شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
حالا دیدی چقدر ترسیدی .
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
33
7
بعضی از عکس ها از نظر اخلاقی مشکل دارند لطفا حذف کنید
یا علی
کمالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
43
این قوم یهود از ابتدای تاریخ و زمان حضرت موسی (ع) برای بشریت و جهان دردسر ساز بوده و تا الان هم ادامه داشته...انشالله مکر و حیله این قوم به خودشون بازگرده
پاسخ ها
حق گو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
ذات باری تعالی به این قوم کثیف، فرصت بی بندباری و جنایت و استکبار رو دوبار داده، فقط دو بار.
ان شاءالله این فرصت آخر این میمون صفتان است. و با ظهور حضرت بقیةالله الاعظم، نابود میشوند. ان شاءالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
35
خدا در قرآن راجع به دشمنی آنها با مسلمانان اخطار داده این هم سند برای مشخص کردن دشمن اصلی مسلمانان واقعی دنیا
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
39
وقتی داستان استر ومردخای در کتاب عهد عتیقشون نوشته شده وبعد از گذشت هزاران سال از آن زمان هنوز شیرینی یی به نام گوش هامان مرسومه و تهیه میشه وجشن این روز برای همیشه پابرجاست! نمیدونم چرا بعضیها لجوجانه اصرار در انکار آن دارند؟! من به هیچ وجه هیتلر را نمی ستایم! ولی داستان هیتلر ونازیها وکل مسیحیت که دشمن یهود بودند یک علتش جنبهء مذهبی دارد که یهودای خایءن به اعتقاد مسیحیان مکان اختفای حضرت عیسی را لو داد ! جهت دیگر دشمنی اروپاییان با یهود نژاد پرستی یهود است! یهود تنها دینی استکه غیر یهود نمیتوانند به دین یهود در آیند! فقط کسانی ارزش یهودی بودن دارند که خون یهودا یا یهوه در رگهایشان جریان داشته باشد!! نژاد پرستی از این مهمتر؟من 65سال عمردارم ووقتی بچه بودیم خونواده هامون به ما میگفتن وقتی جایی میرین مواظب جهود (یهود) باشین چون اونا وقتی یه بچه مسلمون رو گیر بیارن اونو میدزدن و بعد در مخفیگاهی اونارو نگهداری وچاق وچله میکنن ودر روز خاصی که گمونم همون روز 13فروردین بوده اینا دور هم جمع میشن وهرکدام با چاقو یا نیشتر به بدن اون پسر که اسمشو محمد یا علی میذارن فرو میکنن و خونشو میمکن! ما تو بچه گی فکر میکردیم پدر مادرا الکی مارو میتر سونن ! ولی زیاد اتفاق می افتاد بچه هایی ناپدید میشدن! وحتی وفتی مردم مشهد تصمیم به جهود کشی گرفتن! عده یی از علمای موجه مشهد مردانه جلو مردم خشمگین رو گرفتن واز کشتار یهودیان جلو گیری کردن!
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مشابه این صحبت شما تو مقالات آقای عبدالله شهبازی اومده اگه اشتباه نکنم.
ضمن اینکه یه مستندی هم چند وقت پیش دیدم که یهودیا تو امریکا کودکان رو میدزدیدن و خونشونو میخوردن. اگه شما بتونید مطالبی رو که نوشتید مستند کنید و یه محقق کنار اون مطالب بذاره فکر کنم چیز جالبی در بیاد.ضمنا من همینجا بگم که حساب خیلی از کلیمی های هموطنمون از اینج.ر افرادی که میگیم جداست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نگران نباشید.مگه ما جوونای ایرانی مردیم که اینا هر غلطی بکنند.حتی با دست خالی هم جلوشون می ایستیم.
ماهرخی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
40
پیشنهاد :
یادبودی از "هامان" در همدان ساخته شود به گونه ای که سایه اش، مقبره مردخای و استر را از آفتاب محروم کند
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
خیر باید یاد بود ان دو ملعون با خاک یکسان شود
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
برو بابا تخت جمشید رو دارند نابود میکنند که هویت ایرانی ما از بین بره حالا بیان یادبود از هامان بسازند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
جواد!
اگر هويت تو به تخت جمشيد بنده همون بهتر که خرابش کنند.
أين هادم أبنية الشرک والنفاق؟
کجاست ويران کننده بناهاي ساخته شده شرک و نفاق؟
یا مهدی عجل علی ظهورک
حسن زاده
| COLOMBIA |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
به جواد ،
هویتی که به چند تا خرابه و کاسه کوزه شکسته در موزه بستگی داشته باشد بسیار آسیب پذیر است و از بیخ پوسیده است و اصلا هویت واقعی نیست ، من هم ایران را دوست دارم اما هویت من در خرابه ها نیست بلکه در فرهنگ و آبادانی و دستاوردهای علمی و فکری اش است که هیچکسی آنرا ویران نمیتواند بکند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
28
بنظر من یک فرصت بی نظیر دیگر خدای بزرگ بما عطا کرده و آن وجود قبر این دو پلید در همدان هست که باید با توجه به اینکه خود صهیونیستها کشتار ایرانی ها را هرساله جشن می گیرند و اطلاع از این مسئله برای تمام دنیا بزرگترین افشاگری انقلابی هست باید بعنوان میراث شوم و شناسه ذات پلید صهیونیستها کاری کنیم که هولوکاست ایرانیها طی مراسمی هرساله به اطلاع مردم دنیا برسد و آن اماکن را مانند رمی شیطان در بیاوریم تا هرساله میلیونها ایرانی و مسلمان و مسیحی خارجی در آنجا به استر و مردخای بعنوان نخستین قتل عام کنندگان بشریت لعنت بفرستند این فرصت را ازدست ندهیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
پیشنهاد فوق العاده ایه.
گلستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
با سلام.اندیشه های ایرانیان در طول تاریخ صرفاً در جهت گسترش کشور و خونریزی نبود و نخواهد بود.بلکه از این اندیشه ها آثاری در قالب کتوب علمی شعری داستانی و آثاری دیگر مثل سازه های باشکوه برپا گردیده. لذا ما ایرانیان همیشه جهانی بوده ایم و خواهیم بود.من درباره قوم یهود کتاب های زیادی چه بصورت مکتوبه و چه بصورت الکترونیکی خواننده ام ولی کتابی که سال 87 از وب دان کرده بودم به نام (دنیا بازیچه یهود :از حسینی شیرازی ترجمه مدرسی) فوق العاده است حتماً دانلود کنید چون هیچ نکته ای را درباره این قوم کج اندیش از جا نینداخته است.
پیشنهاد شما هم خیلی عالیست.چون دردی که مردم ما میکشن درد همه ملل جهان است پس باید آگاهی داده شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
18
ویکی پدیا فارسی:
یهودیان ماجرای رهایی از توطئه بزرگ نسل‌کشی یهودیان در سرزمین‌های امپراتوری ایران را که در آن کتاب به آن اشاره شده را هرساله جشن می‌گیرند. جشن با صرف شیرینی سه‌گوشی را که با دانه‌های خشخاش، یا آلو پر شده ادامه می‌یابد. در برخی از کنیسه‌ها هنگام خواندن کتاب استر، سرودی با نوایی هماهنگ با حکایت کتاب نیز نواخته می‌شود، به جشن و خوشحالی پرداخته و هر باری که نام هامان برده می‌شود، فریاد کشیده و او را هو می‌کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
شاید منظور از سرزمین های امپراطور ایران یک ساتراپ نشین مثل بابل بوده باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
32
از نظر یهودیان انسانها دو دسته اند،
گروه اول و اشرف مخلوقات خودشانند،
گروه دوم کسانی که یهودی نیستند ولی مخالف انها هم نیستند که این کروه جزء اموالشانند و میتوانند مانند چهارپایانشان با انها برخورد کنند(مثلا در کتابهایشان دارند که میگوید: به انها غذا بدهید، همانگونه که به سگهایتان غذا میدهید)، گروه بعدی غیر یهودیان مخالف انهایند و باید انها را یه ارزانترین شکل کشت(میگویند:اگر میتوانید با سنگ بکشید،با سنگ بکشید، باشمشیر نکشید، چون باعث کندی شمشیرتان میشود). واگر دقت کرده باشید بسیاری از مواقع( نه فقط مسلمانها را) باچکمه و یا با خود اسلحه (نه با گلوله) انقدر میزنند تا طرف بمیرد. حالا بنظر شما، ما نباید با اینها دشمنی بورزیم، پس اگر کسی به شما گفت مگر با انها پدر کشتگی دارید بگوئید بله...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
44
یهودیا رو پادشاه بابل به بند کشیده بود.کوروش ما اونا رو آزاد کرد.
الان برای خودمون زبون در آوردن.
عوضی های کثافت.
زنده باد ایران وطنم
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
50
7
عمرا.....شایعه است......دروغه....یعنی خشایار نوه کورش نگارنده اولین منشور حقوق بشر انقد خر بوده.......... بی منطق بوده.....به خاطر نافرمانی همسرش از یه عمل زشت اونو بکشه ........بی خیال مشرق مگه ما خریم بلا نسبت......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بلانسبت خر
عزیزم هرسال دارند کشتار ایرانی هارو جشن میگیرند کتاب استر رو مطالعه کنید ...
مشرق جای تعجبه که یه عده شگفت زده شدن از این گزارش ...این مطلب سالهاست که هرساله اطلاع رسانی میشود با این حال بعضی افراد انگار خواب بودند
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
کتای استر رو از کجا میتونم گیر بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوام عقاید پلید و منحوس این شیطان صفتهایی که خداوند در قران ازشون اغلام براعت کرده رو بدونم. ممنون میشم درباره تورات تخریف شده این اراذل کسی ادرسی لینکی چیزی داره بهم بده یا جوابمو بده ممنونم.
زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چه ربطی داره؟ چون خشایارشا نوه کورورش بوده حتما باید پيغمبر ميشده؟؟ مگه آمريکايي ها که مدافع اصلی حقوق بشر هستند خودشون هر سال صدها کودک بی گناه رو با هواپیماهای بدون سرنشین شون توی پاکستان و یمن و.. نمی کشند؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
غریبه عزیز کتاب استر کتابی جداگانه نیست که شما انرا تهیه کنید و بخوانید شما باید کتاب تورات را بخرید و در ان قسمتی هست بنام کتاب استر در حقیقت قسمت استر و این جنایت را بخوانی که با افتخار انرا نوشته اند از ان گذشته اصلا همه ما باید از اول تا اخر تورات را بخوانیم نه به عنوان کتابی اسمانی که 90 در صد ان تحریف شده بلکه به عنوان کتابی که نوشته دست این قوم پلید است مثلا حتما باید قسمت ارمیای نبی را خواند که در ان هر انچه که با عراق کردند توشته شده که باید بکنند جالب است که میگوید بعد از عراف باید سراغ سوریه رفت و سوریه را هم نابود کرد و جوانانش را کشت البته در انجا عراق را با نام باستانیش بابل خطاب کرده است شما انرا بخوان انگشت بدهان میمانی که چه مردم پلید و شیطان صفتی هستند همه ایرانیان باید تورات قلابی کلام یهود نه خدا را بخوانند تا کی ما باید نخوانیم و ندانیم .از همه ایرانیان تمنا دارم کتاب تورات را از اول تا اخر بخوانید من بارها انرا خوانده ام و باز هم انرا خواهم خواند تا هر چه بیشتر به ماهیت پلید انها پی ببرم دشمن را باید خوب شناخت خصوصا این پلید ترین موجودات همه تاریخ و یشریت را .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
غریبه جان یادم رفت بشما بگم میتوانی از متای فروشی های یهودیان ایران انرا تهیه کنی و حتما از طریق اینترنت هم میتوانی تورات را بخوانی ما که این جا میتوانیم در مورد ایران نمیدانم ولی گیر اوردن تورات قلابی نباید کار مشگلی باشد .اره زنده باد ایران و ایرانی و مرگ بر دشمنان ایران و ایرانیان .
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
نوه ی کوروش که خود کوروش نیست.
اونم یکی مثل پسر نوح
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ناشناس عزیز
ممنون دوست عزیز بیاناتت جالب و گیرا بود
بیشتر مشتاق شدم پیداش کنم
تو ایران فکر نکنم گیر بیاد من تا حالا جاییییییی ندیدمو نشنیدم
ولی کلا تحریف شده جالب اینجاست که در زمان پیامبر اسلام تحریف شده بود چه برسه به الان که اصلا نباید بهش تورات گفت.
راستی اگه لینکی از تورات پیدا کردی واسم بذار ممنون
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
داداش من ... مثل اینکه بی خبری.
گند منشور حقوق بشر خیلی وقته که در اومده. کدوم منشور حقوق بشر. این منشور رو عمدی...اشتباه ترجمه کرده بودن داداش من.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
44
متاسفانه مقاله مشرق عین واقعیت بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
32
14
شما سنگ ايرانيان باستانو به سينه نزن اخوي! هر جاي تاريخ ايران به نفعتون بود ياد اون قديم نديما ميفتين هر جاش هم به مذاق مباركتون نساخت سانسورش ميكنين!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اصلش همینه برادر جان!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
42
اگر مسجد الاقصی توسط صهیونیستها کوچکتربن صدمه ای ببینه بلافاصله ما ایزانیها مقبره استر را با خاک یکسان میکنیم..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
و این است حفظ آثار باستانی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اشتباه نكن بايد تل آويو رو صاف كنيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آخه محمد جان شما کجایی.مسجدالاقصی که خیلی وقته آسیب دیده.اونی که شما تو تلوزیون میبینی مسجد الاقصی نیست.برو خوب تحقیق کن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مسجد الاقصی رو باد برد .
کدوم مسجدالاقصی !!!
رفت پی کارش و اونایی که دنبال صدمه دیدنش و اون قضیه بودن ؛ فعلا فریز بمونن .
ما رو گذاشتن سر کار !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
11
خوب...اگه این کشتار رو از ایرانی ها کردند...ما هم در جنگ های مختلف توسط حزب الله و گرو های فلسطینی...تا حدودی از خجالتشون در اومدیم...
جایی یه ویدئو دیدم از نصرالله...
که میگفت:
أيها الصهاينة أيها القتلة أيها المغتصبون أقسم لكم اننا في أية حرب جديدة سنقاتلكم في الميدان في البر قتالا لم تشهدوه طوال تاريخكم...سال 2006
خوب به اخبار در سراسر دنیا دقت کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
سنگ بزرگ علامت نزدنه.
گلستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
در طبیعت همه موجودات دفاع از خود یک امر طبیعی است.اما در طبیعت ما انسان ها حمله و جنگ و خونریزی در طول تاریخ برای رسیدن به مقاصد پوچ و بی ارزش خاخام های یهود خیلی تعجب آور است.پس آیا وظیفه همه مردم جهان مقابله و مقاومت با این قوم کج اندیش هست یا خیر؟
خواب خیلی ساده است
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
58
7
اینها همش دروغه.چون سیزده یک سنت ایران باستانه میخوان منحرفش کنند.یهودی ها انسانهای خوبی هستند اگر شما بگذارید!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بله یهودی ها که قاتلین انبیا و اولا هستن خیلی خوبن

ظاهرا معنای خوب عوض شده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نکنه تو همون موشه ای!؟
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
بچه های ناشناس شما چرا به این بنده خدا گیر میدین؟ بذار تو بعد حیوانیتش آزاد باشه
عقده حقارت داره فقط خواسته بود نظر بده تا اسمش باشه و دلش خوش شه.
عاااااااااامو جون احسان به دل نگیر
گلستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
لطفاً کتاب (دنیا بازیچه یهود:حسینی شیرازی ترجمه مدرسی ) از اینترنت دان کن .
مطمئن باش امشب راحتتر می خوبی.صاف میشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پس خودتم قبول داری یهودیا آدمهای بدی هستند!
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
آره خدائیش بعضی یهودی ها خوبن و حتی با صهیونیستهام مبارزه می کنن. ولی واقعیت اینه که تعدادشون اونقدر کمه که به چشم نمی یاد و الباقی یهودی ها همگی پست و دیوصفتند. اینا پاش برسه به خودشونم رحم نمی کنن
مچ گیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
30
6
این مطلب تکراریه

من سرچ کردم عین این مطلبو گروه گزارش ویژتون کار کرده

چراغ دروغ گفتی با نام واحد بین الملل چاپ کردی

منبعش کجاست آخرش بنویس گزارش ویژه

حاضرم جوابتو بشنفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
برادر عزیز

به جای کلفت کردن رگ گردن و مچگیری اول مقاله رو بخون

خود مشرق هم اول مقاله گفته که به علت تقاضای زیاد مطلب رو دوباره درج کرده

برادر عزیز
به جای این کارهای بیهوده
مقاله رو بخون
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آقای مچ گیر انگار بیشتر جوگیر شدی تا مچ گیر.
وقتی یه عاقل با انگشتش به ماه اشاره میکنه یه نادون بجای نگاه کردن به ماه به انگشت عاقله نگاه میکنه.
منظور این نیست که کی نوشته و کی ننوشته. در مورد تکراری بودنش هم سیزده بدر که تکراری تره پس چرا هر سال برگزارش میکنین؟
اگه قراره کسی از سیزده یدر کوتاه نیاد این مطالب هم پابپای اون باید تکرار بشن تا مردم همیشه یادشون باشه چه کلاه بزرگی سرشون رفته!
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
احسنت ناشناس
پابه پای شما میام پیش بسوی پیروزی
مچ گیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آدمای ساده لوح
من گفتم اولین بار مطلبو گروه بین الملل مشرق زده بدون ذکر منبع گزارش ویژه

برای اینکه از ساده لوحی و گیج زدن خلاص شید برید گروه بین الملل و گزارش ویژه را ببینید
جفتشون روهمین موضوع کار کردند

من می گم چرا گروه بین الملل منبع رو ذکر نکرده

حالا از سادگی بیرون اومدید

فکیف تفهمون
عابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
29
بالاخره یه مطلب در مورد پوریم دیدیم. دست مریزاد مشرق!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
8
29
اون زمان که یهودی ها همچین غلطی کردن فرد اول خشایار احمق و امثالهم بود ولی حالا شخص اول مملکتمون سید علی خامنه ایه که خودش مرید سرورمون و اماممون امام علی بن ابیطالب که یهود ازنامش مثل سگ میترسه ،یهود وصهیونیزم بخواد غلط زیادی بکنه تیکه تیکشون میکنیم ،به مولا علی سر حرفمون هستیم.
محمد اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
17
7
مشرق جون این گزارشو قبلا کار کرده بودی!
حداقل عکساشو عوض میکردی!!!
که ملت یه تنوعی ببینند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
اقا جان
چند بار بگم
خود مشرق اول گزارش گفته که داره دوباره درج می کنه
یه عده به جای دستت درد نکنه فقط بلدن ایراد بگیرن
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
ناشناس عزیز
منظور محمد فقط عکس بود با انتشارش مخالفتی نداره فقط خواست عکس چند حیوان دیگه رو ببینه همین
شاید کلکسون عکس سگ داره میخواد بیشترش کنه :)
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
30
باسلام :مطلب بسیار واقعی می باشه ،خاک بر سر هرچی ایرانی وطن فروش بی عرضه طرفدار اسرائیل،انشاءالله با ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همه اسراییل از روی این زمین مقدس برچیده می شوند،به فرموده مقام معظم رهبری با کوچکترین تحرک اسرائیل،اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد . به امید آنروز
مرتضی
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
35
ایرانی های روشن فکر که از هولوکاست دروغین حمایت می کنند،داشته باشن...و ببیند که اسرائیل و یهود چقدر شوم و روباه هستند...مرگ بر اسرائیل
سید محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
7
36
میگم این مقبره ها را خراب کنبم بد نیستا. یه نظرسنجی برای تخریبش بذارید ببینید عکس العمل یهودیا چیه
پاسخ ها
نصیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
یزید 1400 سال پیش مرد یزید امروز خود را بشناسید

این دقیقا همون چیزی هست که اسرائیل می خواهد پیدا کردن فرصت مظلوم نمایی و استفاده کردن از روحیه ملی گرایان و باستان گرایان ایرانی و پیدا کردن کلی طرفدار جدید در ایران
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نصیر راست میگه خراب کردنشون نشانه قدرت ما نیست.
گلستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
نه نه نه نه. داش سید محل جرمو که خراب نمیکنن چون دیگه کسی نمی تونه درباره این جنایت هولناک درست قضاوت کنه باید با آگاهی دادن افکار مردم را به درستی به این باور کشاند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
خراب کردنشون نشان و حفظ مظاهر پستی و خشونت و ... نشانه حفظ آثار باستانی است تو صیه به ذلت که ذلت پذیرفتن را و یوزگی را به چسبید
نه جانم این حرف ها نخ نماست سادگی و حماقت در فرهنگ ایرانی جا ندارد.
- یهودی ها آن قدر دنائت و پستی کرده اند که ننگ وجود آن ها برای روسیاهی آن ها بس است.
nookar
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
12
مرگ بر دشمنان این ملت
مرگ بر صهیونیسم ...
مرگ بر صهیونیسم داخلی...
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
16
فرومایه تر و پست تر از دشمنان فرومایه این سرزمین آن افراد دونی هستند که خاک این سرزمین پاک وجود ناپاکشان را تحمل میکند و آنان سر به دشمن سپرده اند.

اف بر آنان.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ارش عزیز گل گفتی منهم دل خونی دارم از تحمل وجود ناپاک این دشمنان در خاک پاک ایران در حقیقت مار در استین می پرورانیم پای انها به لوس انجلس برسد برای حمله به ایران هر رذالتی را انجام میدهند باور کن این عین حقیقت است .
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ایول الله داداش.
لعنت به این جماعت دون که نمک می خورن و نمکدون میشکنن
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
9
فرومایه تر و پست تر از دشمنان فرومایه این سرزمین آن افراد دونی هستند که خاک این سرزمین پاک وجود ناپاکشان را تحمل میکند و آنان سر به دشمن سپرده اند.

اف بر آنان.
حاج علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
10
غده سرطانی اسرائیل فقط 60ساله به وجود اومده بخدا. ولی نیاکان ما از بالای4000سال که نه اسرائیل بود نه امریکا بود داشتن در دل طبیعت سبز یه ناهار خانوادگی دست ساز میل می کردن . این سنت خوبیه و وظیفه ماست که سنت های قدیمی مون رو حفظ کنیم . شما وقتی در پارک می بینید سه نسل پدربزرگ-پدر-نوه و حتی نتیجه دور یه سفره جمع می شن ناهار میخورن تازه خیلی ها بعدش نماز می خونن و کمی با بچه ها بازی می کنن این کجاش بده . اینجور باشه غربی ها تو روز عاشورای ما هم با ورود الات مویسقی و بی حجابی دارن برنامه ریزی می کنن بعد بگیم عاشورا خوب نیست . این که نمیشه . میخواین بجاش ملت ولنتاین رو جشن بگیرن . هیچ کدوم اونایی که با سیزده مخالفن اصلا ننشستن کمی تامل و فکر کنن. اینا ضد آبادی ایران و اسلام هستن و باید توبه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بعضی ها آن قدر حول هستند که مصداق احول یعنی بسیار حول آقای کل علی بحث معرفی دنائت و پستی قومی است که در طول تاریخ بشر روسیه تر از آن ها را ندیده این قوم با تمسک به دین موسی کلیم الله علیه السلام با آبروی انبیاء الهی بازی می کنند که روح پیامبران بنی اسرائیل از این آدم های آدم نما بیزار است
- شما نگران ناهارت نباش هرروز جشن بگیر اما نگران فکر و اندیشه و خشونت ضد بشری که ممکن است در غفلتی که اعراب را به کام مرگ برد و اکنون از ترسشان به جلادشان آمریکا واسرائیل تعظیم می کنند بنگر و مواظب باش
خدای نخواسته نوه ها را فردا روزی در خطر غفلت امروزت قرار ندهی بیشتر بیندیش ...
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
حاج علی جان کسی به ناهار شما کاری نداره.
پوریا
|
UNITED STATES
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
9
پیشنهاد میدم فیلم شبی با پادشاه رو ببینید در تایید خبر مشرق.
ساخته هالیوود: one night with the king
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
پوریا درست میگوید منهم ان فیلم را دیده ام باید انرا دید نه اینکه فیلم با کیفیتی است و یا حقایق را بدرستی بیان مرده ولی برای ایرانیان که اصلا این موضوع را نمیدانند غنیمت است در حقیقت بهتر از هیچی است وگرنه فیلم لی ارزشی است
گلستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
من این فیلمو دان کردم .عجب روی داره این هالیوود مردم این رو یک مشت بیسر و پا نشان میده.این هم از بدبخت بودن اوناست ما که داریم آثار بجا مانده از هزاره های پیش از میلاد هنوز از زیر خاک بیرون می آوریم.اون موقع انسان های ایالت کالیفرنیا فکر کنم هنوز شبیه میمون بود.موز بیا موز
علیرضا بلوچی از گرمسار بچه محل حضرت عبدالعظیم حسنی ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
17
من فقط میدونم پیامبر ص فرمودند هیچ قومی مثل یهود مرا آزار نداد

در ضمن روی تابلوی کلمه ( زیارتگاه ) به فارسی حذف شده و لاتین آن باقی است.

بعدش هم اگه اون روز اینقدر مست هستند که هیچی متوجه نمی شن بهترین موقع برای حمله و از بین بردنشونه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
گل گقتی دم هرچی بلوچ نازنین است گرم افرین به هوش ات.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
25
رهبرم سید علی: صهیونیستها میدانند و اگر نمیدانند بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی ایران تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد!

شانس اوردین که من رهبر نیستم والا اگر غلطی هم ازتون سر نمیزد با خاک یکسانتون میکردم!

مشرق خوب بلدی مارو با صهیونیست دشمن کنی دمت گرم
پاسخ ها
گلستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آخه آخه نه اینکه یهودیان با ما خیلی خوبن. چه پسری په پسری است این موشه یعلون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ما که پیرو رهبریم منتظر دستور حمله اشون به ا س را ی ی ل میمونیم تا در بهترین موقعیت نابودشون کنیم
دشمنی ما با یهود و صهیونیسم تاریخی و بسیار قدیمیست سعی نکن یه جوری وانمود کنی که انگار قبلا دشمن نبودیم!!
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
حیف که اینجا نمیشه بیشتر از یکی امتیاز داد وگرنه هزار هزار امتیاز مثبت از طرف من داشتی.
درود بر مشرق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
18
مشرق چجوری هکت نمیکنند؟!

یا شما خیلی حواس جمعید یا اونا خیلی بیخیال!

کم کم داری دودمانشون رو به باد میدی!
درود بر مشرقیون
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
18
خوشم اومد ایرانی جماعت از اول و حتی قبل از سلام با این موجودات دشمنی داشته چه ملت درست و پاکی
الآن آماده ایم انتقام بگیریم ( تلاویو و حیفا 500 هزار نفر جمعیت ندارن ؟ )
سرباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
15
به نظــــــــــــــر من ایران باید تهـــــــدید کنه اگه در مســـــــجد القصــــــــی حفـــــــــــاری ها ادامه پیدا کنه مـــــــــا هم این مقبره رو تخــــــــــــــریب میکنیم /
لطفا یه نظر سنجی بگذار مشرق جان.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
موافقم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
خوبه
منتها فکر میکنم همین الانم نباید این پست فطرتها مقبره داشته باشن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
البته حد اقل حفاری آن که عیبی ندارد این مقبره استرو را حفاری کنن قطعا اسناد جالبی بدست خواهد آمد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
0
من که اطلاعات کاملی ندارم و اولین بار اینجا این موضوعات رو میشنوم .به همین خاطر در این رمورد نظری ندارم و باید زیاد بررسی کنم ولی اینو بگم که سیزده ما فقط روز طبیعت هستش و بس . نباید دیگه سعی بشه هر روزی که روز تفریح هستش رو به بهانه ای حذف کنن . اگه نویسنده این مقاله بیشتر به فکر شخصیت ایران هستش خیلی جاهای دیگه هم باید کار بکنه خیلی جاها . اونم بگم مرگ بر اسراییل و صهیونیستها.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
وقتی اطلاعات نداری حرف نزن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
این نو کیسه ها به نظرم مفهوم تفریح را نمی دانند رویداد تاریخی را نگویند چون که به تفریح شما ربط دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
باباجان آخه کی به تفریح این ملت کار داره. این مطلب یعنی...یهودی های خونخوار رو بهتر بشناسیم.
موساد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
27
1
من در این تاپیک به اسم هیچ کسی پست نزدم...
پول مفت از اسرائیل نمی گیرم ...

افتخار می کنم که میلیون ها ایرانی با تاریخ وحشیانه شان را کشتیم و به فرمانده آزاد زمین خدمت کردیم و بدون ایرانیان جامعه جهانی احساس امنیت همیشگی خواهد کرد و جهان از نابودی قطعی نجات پیدا خواهد کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
چخه
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
پول مفت نمیگیری پول زور میگیری!!
پول زورم حتما علتی داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
قسمت اول حرفاتو اصلا قبول ندارم و دومش را تا حدودی چرا باعث همه مصبت های جهان ایرانه
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
شمابیجامیکنین همجنس بازان کودک کش

مافرزندان همان فاتح خیبرامیرمومنان هستیم که به تنهایی دمارازروزگارپدران کثیف ترازخودتان درآورد

انگارجونتون میخاره واسه موشکهای حزب الله که شماتحمل بیشترازاون ندارین وگرنه شهاب وسجیل وفاتح درخدمت هستن
مرگ بر موساد
| UNITED STATES |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
انقدر از ما ترسیدی خیبری برو شلوارت عوض کن تو به فبر پدرت و قبر شارون مفلوک میخندی اگر این روز را ببینی شما ها همانگونه که رهبری گفتند حتی در حدی نیستید که شما بحساب اورد ما با بزرگتر از شماها کار داریم کار شما ها را سپردیم به بچه های نصرالله تا مادرتون را به عزایتان بنشانند . موج نفرت جهانی را از قوم منحوس خودت نمی بینی دیگه فقط ایران نیست در امریکا همه از شما و پلیدی شما میگویند و مینویسند در اروپا در اسیا در کل دنیا همه بیدار شده اند و دنیا را بدون وجود شما می خواهند نه شاشی.... شب دراز است باش و ببین .گزاراشات ازانس یهود را خوانده ای نگرانی انها را شنیده ای دنیا اهسته و پیوسته به انسو میرود ایا از ارتشیان امریکا خبر گرفته ای که در مورد شما چه فکر میکنند گزارش اخر 16 ازانس اطلاعاتی امریکا را در مورد اسرائیل خوانده ای اگر نه بر و بخوان ببین همه دارند با ایران همصدا میشوند موش قاضلابی . ان روز خواهد امد شب دراز است و قلندر بیدار تو هم بیدار باش و ببین انگل .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
این چخه خیلی خیلی جالب و به موقع بود دمت گرم. با اجازه ات منم هروقت این ملعون را ببینم زیرش مینویسم چخه!
:)))))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
روزی میرسه که من خودم افتخار میکنم که 100 ها سگ کثیف مثل تو رو سلاخی میکنم. من بیرحم نیستم ولی برای بی رحم ها از شیطان هم بدترم. اگر تو یک بچه ایرانی بکشی من یک نسل یهودی میکشم. حتی اگر در آخرت به جهنم بیفتم نمیزارم سگای کثیفی مثل شما به ایرانی جماعت چپ نگاه کنه. آماده ام و تا آخرشم هستم. توف تو روتون. روز موعود فرا خواهد رسید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
هر چیزی رو که نمی شه خورد.
مریض می شی
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پیشده بابا
پست نمی زنه بجاش دری وری می نویسه.آخه شما اسرائیلی ها چرا اینقدر شاس میزنین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
15
موضوع جدیدی نیست که اسراییل ادم کشه
کسانی هم که خواب هستن با این حرفا بیدار بشو نیستن
مرگ بر اسراییل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
15
امید وارم یه روزی برسه و من اون روز رو به چشم ببینم که بریزیم تو تل اویو و حیفا و .. و دونه دونه این موشهای کثیف رو گردن بزنیم ای چه حالی میده اگه بشه چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آخجون منم موافقم
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
گردن زدن نمی خواد...اینا مارو تو تل آویو ببینن اتومات میرن خدمت عزرائیل
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
10
ما همه انسانیم و همه میدونیم کی دشمنه کی دوست خواهشا بیایم یه کاری بکنیم . دشمن داره پیروز میشه چند سال دیگه نابود میشیم مردم دارن خیلی راحت بی دین میشن
اخه چرا بی دینی داره کلاس میشه
اگاه باشید دشمن 4تا ادم خود فروخته رو میکشه طرف خودش و علیه ما ایرانیا تربیتشون میکنه
مثلا شبکه های فارسی زبان بیگانه,manoto یا gem
ما اصلا کاری به حکومت یا اسلام نداریم دشمن(به نظر شما کیا هستند؟) با نشون دادن این فیلما داره ریشه مارا نابود میکنه میخوام ببینم کی راضیه که زنش ,دوست پسرم داشته باشه یا خواهرش در خفای شوهرش با کسی دیگم باشه
اگر کسی این حالات رو دوست داشته باشه پس از این به بعد دیگه به باباش سلام نکونه چون اون باباش نیست.
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
12
با سلام و تشکر از مشرق این مطلب زیبا را در سایت شخصی ام کار کردم.
به نظر می رسه که ایرانی های باستان روز 13 فروردین را به خاطر شکر و سپاسدگذاری از اهورا مزدا قبل از این هلوکاست ایرانی ها جشن می گرفتندولی چون دقیقا هلوکاست ایرانی در این روز اتفاق افتاد و همزمانی رخ داد روز 13 فروردینی که برای ایرانی ها روز شادی و شکرگذاری و رفتن به دامان طبیعت بودبه روز نحسی تبدیل شد.تصور کنید در یک تاریخ مهم هم مناسبت جشن داریم و هم مناسبت عزا.ایرادی نیست به مناسبت روز جشنه ما خوشحالی می کنیم ولی حداقل اگه کمی منطقی باشیم باید حواسمون هم جمع باشه که چه بلایی یهودیها سر ما آوردند.جشن بگیرم ولی غافل نشیم چون جهالت ریشه تمام بدبختی هاست.اگه اشتباه نکنم در زیارت اربعین یکی از دلایل صف آرایی یزدیان در برابر امام حسین علیه السلام جهالت آنان بود.پس دوباره میگم غافل نشیم که یهودی ها چه بر سر ما آوردند و روز 13 فروردین ما را که روز شادی ایران های باستان بوده است را به روز عزا تبدیل کردند.
مجید
|
CANADA
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
6
3
اول- متن فارسی ویکیپدیا در باره افسانه استر و مرد خای با متن انگلیسی ویکیپدیا کاملا متفاوت است. در متن فارسی با استناد به منابع مختلف و معتبر به افسانه بودن استر و مرد خای اشاره شده در حالیکه متن انگلیسی که مورد تایید جوامع یهودی نیز است آنرا تایید کرده است. بنا براین صرف آنکه ویکیپدیا یک دانشنامه آزاد است دلیل بر نادیده گرفتن منابع ذکر شده در متن فارسی نمی تواند باشد.
دوم- تنها منبعی که به افسانه استر و مردخای اشاره دارد کتاب استر است که با وجود آنکه مورد تایید یهودی ها است ولی اعتبار تاریخی ندارد. لطفا به جای آنکه با حدس و گمان به تحلیل یک واقعه غیر تاریخی به پردازید و به آن شاخ برگ بدهید، به منابع خود نیز در این رابطه اشاره کنید!
سوم- واقعیت تاریخی آن است که در زمان خشایارشا نه تنها همه ادیان آزاد بودند بلکه کسانی به نام استر و مرد خای و هامون نیز وجود خارجی نیز نداشتند. طبعا در آن زمان نه هیچ ایرانی به بدست یهودی کشته شده ونه عکس آن . واقعا جای تاسف دارد که با نا آگاهی از تاریخ ایران به رواج یک افسانه غیر ایرانی کمک کنیم .
‎"
پاسخ ها
هادی
| UNITED STATES |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
مجید جان اگر مرد خای و هامون وجود نداشتن پس قبر کیه تو همدان؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چه ربطی داره هادی خان؟ مثه این میمونه بگی اگه امام علی وجود نمداشت پس قبر کیه در مزار شریف افغانستان؟!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ولی این پلیدان جشن ایرانی کشی را میگیرند یا نه ؟؟
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
مجید جان. دلبندم. شما چیزی نگی نمی گن لاله
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
11
جالبتر از همه اینه که اوباما در سفرش به اسرایل این عید رو به اونها تبریک گفت...!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
گور پدر اوباما و هرکسی که بهش اهمیت میده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
اوباما سگ کی باشه
سرباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
9
وعده خدا حق است : ما در كتاب (تورات)، به بنى‏ اسرائيل اعلام كرديم كه قطعاً شما دوبار در زمين فساد مى‏كنيد و برترى‏جويىِ بزرگى خواهيد كرد. (4)
پس همين كه وعده‏ ى نخستين فتنه فرا رسد، گروهى از بندگان توانمند و جنگجوى خويش را (براى سركوبى شما) بر انگيزيم. پس درون خانه‏ها را جستجو كنند (تا فتنه‏گران را يافته كيفر دهند) و آن، وعده‏اى قطعى است.(5)

لازم بذکر است نقش برجسنه های از کاخ پادشاهان آشور هست دقیقا به صورت شفاف این کلام قران را تائید میکند .حمله سناخریب پادشاه سنگدل آشور .تصاویری از قتل و غارت یهودیها و تبعید آنها .حتی صحنه های زنده زنده پوست کندن دو تن از روسای آنها .از مشرق عزیز تقاضا میشود یه مقاله راجب این موضوع قرار بدهد .
اعزازی
|
POLAND
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
10
سلام مشرق خدا قوت ارزوی موفقیت دارم
شبیه راز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
7
مشرق جان این جشن پوریم در ماه آذار رومی منطبق با اسفند ماه ماست ها!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
خب چه ربطی داره؟ مطمئنی مطلب رو کامل خوندی؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
نه خیر دقیقا همزمان با سیزده بدر ماست ما اینجا ما از جشن انها و روز ان حبر داریم چون در اینجا پنهان نمیکنند و همه چیز اشکار است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
13
غرب زده های متوهم..گیریم هلوکاست هم راست باشه....آلمانی ها و اروپایی ها یهودی کشی کردن

چه ربطی به فلسطین و مسلمانان داره
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
گل گفتی
ایرانیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
فرض کنیم آلمانی ها و اروپایی ها یهودی کشی کردن. باور کنین خواستن تلافی کنن. این قوم یهود اصلا ریشه اش از خیانت و قتل هستش. براشم مسلمون یا غیر مسلمون فرق نداره . اینا با خداپرستا مشکل دارن.
reza
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
5
فقط می‌تونم بگم واقعا متاسفم واسه خودمون به عنوان ایرانی‌. تا وقتی‌ این شیوه تفکر و صحبت کردنمون با هم باشه به هیچ جایی‌ نمیرسیم هر روز هم در فلاکت بیشتری فرو میریم.

کمی‌ اندیشه کنیم و احترام در صحبت کردن و بحث با همدیگه رو هم فراموش نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
خودمون نه! بگو خودم! چون ما که تو فلاکت نیستیم ولی تو ظاهرا هستی!
تو فلاکت رفتنت تقصیر خودته سعی کن دست از گول زدن خودت برداری تا از فلاکت بی انتهات دربیای!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
3
از چی بگم؟
فقط یه نظر میدم که آمارش بالا بره و بقیه بیان بخونن
حیدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
17
توهمات یهود مزخرفی بیش نیست
واقعیت و حقیقت میدونید چیه؟
اینه:
اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
فقط کافیه رهبرم اشاره کنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
خداییش قربون ابهت و عظمت رهبرم برم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
6
رهبري فرمودن ، مسائل فرعي رو كنار بذاريد و تمام حواستون به مسائل اصلي باشه.
من مخالف بحث نيستم ، اما كش دادن همچو مسائلي بوداره!
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
11
مرگ بر یهودیت
میهمان
|
FRANCE
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
8
عمو مشرق از یه جا تو همین سایت خوندم که گفته بودی جشن چندین هزار ساله حالا ربطش دادی به داستا ن2000 سال پیش اگه 13 بدر جشن جمشید پادشاه ایران بوده که اون خدا بیامرز خیلی قبلتر از این حرفا این جشن رو برپا کرده اگه این داستان هلوکاست رو میگی عمرش به این چیزا قد نمیده بعدشم ماه 2 تا پادشاه داشتیم با اسمای شبیه به هم یکی خشایارشا فرزند داریوش یکی دیگه خشایارشاه فرق این دو تا رو هم بگی بد نیست
پاسخ ها
دشمن فرزندان استر
| UNITED STATES |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
شوهر استر ملعون خشایارشاه ملعون تر از اسنر بود به گمان من هر دو یکی لوده اند و ما خدا را شکر دوتا از این مردک وطن فروش زنباره که از یک یهودی هم نگذشت نداشنیم .در ضمن نوروز جشن جمشید است سیزده بدر بعد از این قتل عام باب شد واز زمانی اغاز شد که عدد سیزده را برای ما نحس کردند چون اولین کشتار از ما بوده است مرگ بر فرزندان استر .
وحید
|
GERMANY
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
7
4
مشرق من همیشه بخاطر گزارشات تحسینت میکردم و تا الان هر گزارشی که میذاشتی و میگفتم فوق العاده ست.ولی میدونم این یکی حقیقت نداره
اولا که 500هزار نفر نبودن و 75هزار نفر بودن
ثانیا تو خود کتاب استر هم اومده "ملکه شدن یک دختر یهودی و تلاش او برای جلوگیری از کشتار یهودیان به دستور هامان وزیر خشاریاشاه اشاره دارد. با لغو شدن حکم اعدام یهودیان، هامان به دار آویخته شد، که هر ساله عید پوریم به یادآوری این رهایی برگزار می‌شود.خود عید پوریم نیز به نوعی اقتباس یهودیان از عید نوروز می‌باشد.
ضمنا من صحت وسقم این حرفارو از یکی از یهودیان خود همدان و دو نفر از استادای برجسته تاریخ بررسی کردم.
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
از چه کس مطمئنی هم پرسیدی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
13
آماده شهادتیم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
نه علی اقا ما به اندازه کافی شهید داده ایم باید اماده فرستادن دشمن به درک و جهنم باشیم ما دیگر تاب شهید شدن هموطنانمان را نداریم باید پوزه دشمن را به لجن بمالیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ناشناس جان در هر دو صورت هم باز ما پیروزیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
11
انشا الله وعده خدا درباره خفت و غلبه نظامی و اخراج اونا از بیت المقدس نزدیکه مراجعه کنید به سوره اسراء
یه پوریمی نشونشون بدیم انشالله
سرباز امام زمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
4
البته از رذالت این قوم صهیونیست همه مطلعند .یاداوری شما بسیار بجا بود لطفا" موضوع فیلم را ترجمه کرده وبیشتر بشکافید .وچرا نمادهای فحشا وخیانت تخریب نشده واز بین بردن نماد خیانت بی احترامی به دین یهود نیست واگر کسی ناراحت شود ایرانی نیست پس احترامی ندارد.پس این بنا هرچه زودتر باید خراب شود زحمت کمپینش هم باشما که سایت دارید.ولی هم زمان بودن سیزده بدر ما با جشن صهیونیستها هیچ معنی ندارد بسیاری از حوادث در عالم با هم هم زمان هستند مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیزم ومرگ بر امریکا وسلام بر کسی که اقای ماست ومارا فراموش نمی کند ان کسی که خدا وجودش را وسیله نجات بشریت قرار داده .کسی که رسم عاشقی را می اورد وبساط شیطان را جمع می کند . اری شیعه بی سرپرست وافسرده نیست شیعه منتظر است شیعه چشم براه است .شیعه عاشق است .ما باید هوشیار باشیم اما نه ترسان اگاه باشیم واگاهی بدهیم واز هیچ چیز نهراسیم . توپای به راه در نه وهیچ مپرس خود راه بگویدت چون باید رفت
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
سرباز امام زمان : این دو مراسم اتفاقی با هم همزمان نشده این جشن را برای کشتار ایرانیان میگیرند و انرا هم پنهان نمیکنند من میدانم که در بین خودشان به ان جشن ایرانی کشان میگویند حتی یهودیان اروپا هم به ان جشن ایرانی کشان میگویند حالا چرا ما با خود مبارزه میکنیم که بگوئیم اینگونه نیست این را من نفهمیدم برادر در کتاب تورات در قسمت استر نوسته شده که بعد از این اتفاق و کشتن ایرانیان دشمن استر دستور داد که این را به همه یهودیان در سراسر دنیا خبر دهید و بگوئید که هر ساله بزرگداشت و جشن این روز ( پوریم ) تا ابد برگزار کنند کتاب انها به روشنی این را میگوید بعد شما میگوئید حوادثی در جهان همزمان میشود ؟؟!!! نه برادر ما را کشتند و برای هزاران سال تا همین امروز سالروز ان را جشن میگیرند به همین سادگی و جالب اینکه پنهانش هم نمیکنند در ایران از ترس شاید در زیر زمین خانه هایشان بگیرند که میگیرند ولی نه در تورات و نه در خارج از ایران انرا پنهان میکنند چیز عجیبی است این مقاومت ما در مورد تاریخ خودمان حتی اگر مربوط به قتل عام ما باشد !!!! میدانی 78000 نفر ان زمان چقدر جمعیت بزرگی از ملت ایران بوده واضع است که در ان زمان جمعیت بسیار کم بوده با مقیاس امروز میلیونها میلیون نفر بوده است اینها میلیونها نفر از پدران و مادران ما را در وطن خودشان فتل عام کرده اند شما میگوئید ربطی بما نداشته ولی تورات میگوید داشته و در ان به روشنی نوشته که یهودیان در 127 استان ایران دشمنان خودشان را کشتند و جالب که میگوید مرد و زن و پیر و جوان و کودکان انها را کشتیم این را من نمیگویم در تورات قلابی نوشته اند بخدا نوشته اند به علی نوشته اند برو بخوان عزیز دل برو بخوان
زنده باد نام وطنم ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اول از همه بگم من سرباز کشورم ایران هستم و تا پای جان با یهود خواهم جنگید
زنده باد نام وطنم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
مشرق چرا نظرات مرا سانسور میکنی
مگه بده پرسیدم ؟ سوالات را سانسور نکن اگر مردی جوابش را پیدا کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
3
ممنون از مطلب خوبتون :)
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
6
این صهیونیست ها مثل سگ از ما مسلمان ها وبه خصوص ما ایرانی ها نفرت وکینه دارند.نمی توانند با ما مقابله کنند و فقط بلدند شعار بدن و جشن هابی اسگولی بگیرند.مثل شغال های کثیف می مانند.
خدا یا روزی بیاید که امام زمان (ع) ظهور کند واین سگ سفت هارا سلاخی کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
13
باید قبر اون ملعون در همدان را با خاک یکسان و بجاش WC درست کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
عزیزان بفرمایید ملعون ها
در ضمن یکی دیگشون به نام حیقوق در تویسرکان هست که حتی براش زیارت نامه هم نصب کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
تند نرو آقای ناشناس حضرت حبقوق نبی یا حیقوق از پیامبران الهی است و قبر حضرت حجی از پیامبران بنی اسرائیل نیز در شهر همدان است هرگونه بی ادبی به انبیاء الهی حرام است و عملی است که فقط از صهیونیست ها ساخته است و از انبیائ استفاده ابزاری می کنند
- روح جان پیامبران راستین از صهیونیست ها بیزار است
-این قوم بی شرم حتی ستاره داوود پیامبررا نیز نماد خود کرده اند و استفاده ابزاری از ان می کنند و درفلسطین مظلوم کشتار می کنند که روح وجان حضرت داوود پیامبر نیز از شکل هندسه ستاره ای که صهیونیست ها آن را ساخته و طراحی کرده اند از آن بیزار است.
Roy
|
AUSTRALIA
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
15
5
این یه افسانه هست. الکی‌ بهش واقعیت ندید. غیر ممکن هست ۷۵۰۰۰ ایرانی‌ کشته بشن، و خشایار، نوه کوروش کبیر، به کشته شدن اونا رضایت داده باشه.

تنها منبع این خبر، خود کتابهای یهودی هست، که خودشون نوشتن. این افسانه رو باور نکنین. اونو خودشون ساختن که بگن در تاریخ دشمن داشتن و به دشمن غلبه کردن. کورش اونا رو به ایران اورد و بر طبق کتاب‌های تاریخی‌ ایرانی‌، هیچ جنگی هم بین ایرانی‌‌ها و اونا اتفاق نیفتاده تو این ۲۵۰۰ سال.

ما هزاران ساله داریم ۱۳ به در رو جشن میگیریم که جشن ایران باستان هست. بی‌ جهت با این داستان‌ها و افسانه ها، خرابش نکنیم، که تو کتاب داستان و افسانه کشور دیگه نوشته شده.

هلکست ایرانی‌ وجود نداشته. به کتابهای افسانه کشور دیگه خیلی باور نکنین. اینو خودشون ساختن و تو ویکیپدیا هم خودشون نوشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
دیدگاه امید عطایی‌فرد نام هیچیک از نام‌های ذکر شده در داستان استر یهودی نیست. به استثنای شاه اخشورش، بقیه، نام خدایان بابلی و ایلامی دارند. نام استر معادل نام ایشتار است. بانوی قهرمان داستان حتا «هدسه» و عروس خوانده می‌شود که از القاب خاص ایزد بابلست. استر و مردخای بابلیانی هستند که نقاب یهودی به چهره زده‌اند. دشمن آنهاهامان را می‌توان بر مبنای زبانشناسی با هومان یک خدای ایلامی، یگانه دانست. وشتی مکلهٔ پارس را نیز که استر جای او را می‌گیرد، بر همان ترتیب می‌توان با مشتی ایزد ایلامی تطبیق داد. بر روی هم، همانندی‌ها آنقدر زیاد است که نمی‌توان آنرا تصادفی دانست بلکه تشابه نام‌ها با نام خدایان نشان می‌دهد که مأخذ و منبعی که در ورای این کتاب قرار دارد، دربارهٔ ستیز اساتیری خدایان مشرکان است. از آنجا که مردوک (مردخای) و ایشتار (استر) پیروزی می‌یابند پس این افسانه در بابل پرداخته شده و شواهد تاریخی و زبانی آشکار می‌دارد که عید پوریم به احتمال قوی از بابل سرچشمه گرفته‌است. به نظر می‌رسد غرض ظاهری این افسانه آن بوده‌است که برای جشن گرفتن عید پوریم یک حقانیت و واقعیت تاریخی ذکر شود. در واقع کتاب استر همه چیز می‌تواند باشد جز تاریخ


این افسانه مربوط یهودیان در بابل است
سیروان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نوشته‌های یونانیان و در رأس آنان هرودوت که خود موضعی خصمانه نسبت به هخامنشیان داشته‌است ، برخی از مورخان یونانی تأکید دارند که خشایارشا تنها یک ملکه به نام آمستریس داشته است که به سن پیری رسیده است و بر اساس این روایات تغییر ملکه در زمان خشایارشا رخ نداده است. تأکید نویسنده کتاب استر بر صد و بیست و هفت ایالت شاهنشاهی ایران با واقعیت تاریخی بیست ساتراپی وصیت داریوش در تضاد است. بیشتر نام‌هایی که در این کتاب به کار رفته‌است، نام‌های سامی و عبری و نه( هامان یعنی هامون) نام‌های ایرانی است. این تضادها احتمالاً به دلیل ناآگاهی نویسنده از تاریخ ایران بوده‌است.


در کتاب استر ادعا می شود که چگونگی معظم ساخته شدن مردخای توسط پادشاه در کتاب تواریخ مادی و پارسی مکتوب است . اما با منابع کنونی که در دست است نامی از مردخای دیده نمی شود .


بگفته مک‌کولوگ شاید ذراتی از حقیقت در پشت داستان استر باشد ولی کتاب در وضع حاضرش دارای اشتباهات و تناقضاتی است که باید بعنوان یک افسانه تاریخی (نه روایت تاریخی) قلمداد شود. نام همسر خشایارشا به استناد هرودوت، آمستریس دختر اتانس بوده درحالی که هیچ اثری از وشتی یا استر در تاریخ هرودوت نیست
ضمنا خشایار شا فقط میتوانست همسری از 7 خانواده اشراف زاده ی پارسی و یا مادی اختیار کند

اما در مورد ارمگاه ها

مصالح ساختمانی بنای این مقبره از سنگ و آجر است و به سبک بناهای اسلامی ساخته شده‌است. از شکل ظاهری و سبک معماری این اثر، چنین بر می‌آید، که ساختمان فعلی آن در قرن هفتم هجری بر روی ساختمان قدیمی تری که متعلق به قرن سوم هجری بوده‌است، بنا شده‌است.

یک نکته ! مقبره اول باید در 2400 سال قبل بنا شده باشد و در 1300 سال بعد یعنی قرن سوم هجری یک بنای دیگر 400 سال بعد ساخته شده
ولی موردی که هست اینه که شاهان هخامنشی در پاسارگاد دفن شده اند ولی همسر شاه هخامنشی در هگمتانه !!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
با کدام دلیل و مدرک میگی هولوکاست ایرانی واقعیت نداشته

این همه دلیل تو متن اومده و این همه رفرنس داده شده
حسن زاده
| COLOMBIA |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
به "Roy"
آقای محترم حالا انگار این افسانه بوده یا حقیقت،
اما اینکه چرا یهودیها باید کشتار ایرانی ها را جشن بگیرند درش جای تامل دارد چون هیچ کسی نباید (همانند یهودیان) از کشتار و خونریزی مردم بیگناه شادی و پایکوبی بکند مگر اینکه ذاتش خراب و شیطانی باشد .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس فعلا که دارند برای این جنایت جشن میگیرند و انگیزه انها از این جشن هم کشتار ماست از پلیدی انها چیزی کم نمیکند در ضمن استر نام ایرانی عدسه است علاوه بر ان عیلام همان ایران و عیلامیان خود ما بودند اکنون بابل شده عراق عراقی های امروز توادگان بابلی هستند و ما نوادگان عیلامیان . بفرمائید عبلام کجا بوده ؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
دمت گرم کاملا ساختگی .جماعت خواب جماعت خمارو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
خشایار شاه رضایت ندهد ؟ میگم مسعد رجوی هم از دار و دسته خشایارشاه
رضا
|
CHINA
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
5
با تشکر از مقاله خوبتون ,فقط اگه فیلم های هالیوود از این واقعه رو موشکافه بررسی میشد خیلی بهتر بود چون واقعا کد های به مخاطب میدن,یه سوال هم دارم ایا این واقعه ربطی به عید پاک (EASTER)مسیحیان داره یا خیر چون از نظر زمانی ولغوی شباهت هایی بهم دارن
شاندیزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
13
مرگ بر یهودی های خائن به ایران واسلام عزیز وبه امیدپیروزی ما ایرانیان مسلمان درجهان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
8
عدد 13 نحس نیست وبسیار خوش یومن است .13 رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام است پس اینقدر نگویید 13 بدر نحس است
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
موشه ناشناس اره عدد 13 برای یهود نه تنها خوش یومن است بلکه عدد مقدس است خودت را لو دادی . جالب نیست از هزاران سال پیش عدد نحس ایرانیان = با عدد مقدس و خوش یومن یهود پلید . ایا این اتفاقی است ؟؟حتما که نه . لطقا نام حضرت علی را هم یه زبانت نیاور علی فدائیان خودش را دارد اینگونه در لباس پیرو علی سفسطه نکن میدانم این شیوه شماست ولی لااقل برای ما ایرانیان نخ نما شده است . برو این دام را جای دیگر باز کن .
u3f
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
0
kare amir ahvaraki hastesh?
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
نه آقا یوسف...کار آقای اهوارکی نیست
حاج علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
15
ما ایرانی ها سیزده رو با خانواده جشن می گیریم که به دنیای خرافات بفهمانیم که عدد 13اصلا نحس نیست . ببنید زن و بچه و پیرمردای ما چه جوجه کبابی میزنن تو رگ . اسبان شادی و خنده ایرانی ها رو فراهم می کنند تا گوشت بشه بچسبه به تنشون در روز مبادا به فرمان آقا دمار اسرائیلی ها رو دربیاریم - زنده باد ایرانی مسلمان و بقیه اقلیت های ساکن ایران که در جنگ 8ساله در کنار رزمندگان اسلام شهدای گرانقدری نیز از برادران ارامنه و زرتشی میهن پرست برای دفاع از کشورعزیزمان تقدیم کردیم . خدا اون روزو نیاره اگه جنگ بشه خود اقلیت های ایرانی دمار اسرائیل رو درمیارن نیاز به استفاده از برادران مشلمان نیست . به قول امام خامنه ای دشمنان کوجکی مثل صهیونیزم که عددی نیستن و در آواحد تل آویو رو با خاک یکسان می کنیم و پیشنهاد می دم بعدش زمین اونجا رو شخم بزنیم و سیب زمینی بکاریم یا اینکه باغ وحش درست کنیم برای شادی و نشاط بچه های مظلوم فلسطین و لبنان
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
11
عدد 13 نحس نیست وبسیار خوش یومن است .13 رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام است پس اینقدر نگویید 13 بدر نحس است

ای والله قربان معرفت که با عقلت ثابت کردی نحس نیست
اما در قران کریم روزهای نابودی قوم عاد بعنوان روزهای نحث نام برده شده است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
5
زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
زنده باد اسلام
زنده باد ایران اسلامی
مگه ندیدی ایرانیهای یهودی احمق هم جشن میگیرن!
mojtaba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
5
متاسفم براي آن آقاياني كه سيزده را جزء اعداد نحس مي دانند و آن آقاي كه سيزده را براي خوش گذارني و لااوبالي گري خورد انتخاب مي كند.امثال اين افراد كم فهم نبودنشان در اين مملكت پاك واسلامي بهتر است كه بروند جاي آن حرومزادگان يهودي . لبيك يا خامنه اي .فرداي قيامت بايد جواب خون شهدا را بدهيد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
7
به نظر من محل قبر مردخای و استر تبدیل به توالت عمومی بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
3
دوستانی که ماهان رو شهید می دونن توجه داشته باشن که قران مجید ماهان رو مورد لعن و نفرین قرار داده مثل فرعون لطفا قران بخونین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
؟
کدام آیه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
جگرجان اون هامان هستش
ناشناس
| CANADA |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اون هامانی که قرآن با فرعون لعن میکنه با این هامان وزیر فرق داره دوست گرامی...
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چه ربطی دارد پس صدام حسین هم امام حسین است ؟؟ همه هامان ها که یک نفر نبوده اند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ای بابا یه خورده مطالعه ات رو بیشتر کن بچه جون!
مورخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
1
بله ، این اتفاقی که افتاده شکی در آن نیست ، ولی باید خوب فکر کرد که این جنگ دولتهاست که تاوان آن را ملت های بی گناه باید پس بدهند . خوشگذرانی وسرمستی دولتها باعث کشتار ملتها شده است . از اینها همه که بگذریم .بابا این سبزه بدر بوده است که در آخرین روز تعطیلات نوروزه با سبز شدن طبیعت وهوای خوب مردم به دامان طبیعت می ر وند . اگر ناراحت هستید سی روز تعطیل کنید تا مردم سی بدر برن گردش.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
3
میبایست با تهیه تابلو ونصب بنرهایی در مکان مقبره استردرموردعاقبت خوش خدمتی به این قوم که توسط کوروش ازدست بخت النصر نجات یافتندبه توریستهای اروپایی هشداردادوحداکثر بهره برداری تبلیغاتی را از این مکان نمودتا..
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
عجب کاسبکار خطرناکی هستی تو دیگه جناب محمد .
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
8
سال نو همه ایرانیان واقعی از هر نژاد و دین و مذهبی مبارک و شادباش

بهایی و اسراییلی غلط میکنن برای ایرانی ها از هر نژاد و مذهبی بخوان خط و نشون بکشن
سگ کی باشن ؟ با خاک یکسانشون میکنیم

سال خوبی داشته باشین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ایرانی اصیل با کسی دشمنی نداره این بعضی افراطی ها هستند که به طبل دشمنی می کوبند چون منفعشان در گرو همین کار است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس تو بدت میاد ایران ابر قدرت بشه؟!

هر کاری که ما میکنیم برای بازگشت اقتدار ایران است!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
3
با سلام
این اولین باری است که این واقعه را می خوانم به نظرم چیز دیگری باشد ،حالا میرم دنبال منابع این جشن اگه واقعیت داشت منابعش را در اختیار دوستان میگذارم ولی اگه واقعیت نداشت باز هم به همه دوستان خبرش را میدهم در کل ممنون
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
10
مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیست
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
2
من یه سر به وی کی پدیای انگلیسی زدم کاملا برعکس این ماجرا اونجا نوشته شده بود. اونجا گفته به خاطر فرار یهودیان از کشته شدن این جشن رو می گیرن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
عزیزم! اميرحسين جان! ويکي پديا مديريتش دست خود صهيونيست هاست. اگر تو تونستی توی ویرایش ویکی پدیا بنویسی مثلا "امام حسین علیه السلام" من اسمم رو عوض میکنم. حق سلام دادن به اهل بیت رو نداری چه برسه به تصحیح مطلبی که به هویت دروغین صهیونیست ها مربوطه.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
باید به ان وی کی پدیا گفت زرشک . در ضمن میدانستی ان را هم بهودیان کنترل میکنند ؟؟
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
6
واقعه پوریم از مسلمات اتفاق افتاده قبل از اسلام و در دوران هخامنشیان بوده که شدیداً هوای یهودیا رو داشتن و اساساً نیمه کاره ماندن تخت جمشید نیز محصول همین فاجعه پوریم بوده که تحقیقات جامع دانشگاهی الان بهش رسیدن. جالبه که خود بهودیا میگن ما این نسل کشی را انجام دادیم اما بعضی از ایرانیا قبول نمی کنند!!! فکر میکنم علتش قالب کردن ایدئولوژی و تفکر خاصی با زور و تنفرآمیز از طرف حاکمیت بوده که حقایق مسلم تاریخی را نیز اکنون نمیشه با استدلال قبولاند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
این اتفاق افتاده و بسباری از محققان یهود که یک مو از انسانیت در بدنشان بوده گفته اند کاش این واقعه تاریخی اتفاق نیفاده بود . ما نخوانده میگوئیم نه دروغ است ما فقط سیزده بدر میریم کباب بزنیم تو رگ . بابا من خودم در کلیسای واتیکان که مایکل انجلو ی همان میکلانز که تمام درون کلیسا را زیبا نقاشی کرده تصویر از به صلیب کشیدن حضرت عیسی را نقاشی کرده و در قسمتی دیگر تصویر کشته شدن هامان را نقاشی کرده که مظلومیت هامان را یامظلومیت حضرت عیسی مقایسه کرده باز بگوئید دروغ است !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
آقا بهزاد دقیقا - من با یک افسر ایرانی که از امرای ارتش شاه بود راجع به اشغال ایران در جنگ جهانی دوم صحبت می کردم ایشان را طوری شستشوی مغزی داده بودند که می گفت نگوئید اشغال ایران افتخار کسب پل پیروزی در جنگ دوم را دارد- من گفتم دوست عزیز سادگی هم حدی دارد اشغال کشور اشغال است با نام که نمی شود خودرا فریب داد و حقیقت چیزی را عوض کرد.
- متاسفانه حوادث تلخ تاریخ ایران را با لفاظی وارونه می کنند تا زشتی را زیبا نشان بدهند طوری بدی را تعریف می کنند که طرف آن را با خوبی اشتباه بگیرد
محمد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
7
2
سلام
قبل از اینکه بخواین کورکورانه و متعصبانه جواب بدید باید به عرض برسانم که تمام مطالبی که در مورد استرومردخای و قسل عام ایرانیان نوشتن درسته ولی 13بهدر خیلی قبل از خشایار شا و مردخای در ایران وجود داشته و شاید این قتل عام در اون روز صورت گرفته باشد ولی این دلیل نمیشه که شادی روز 13 فروردین ایرانیان را به اون نسبت بدیم
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
محمد جان
یکم دقیقتر کامنتارو بخون ببین بحث اصلی درباره چیه؟
کی گفت که ما شادی روز 13 ایرانیان رو بهش نسبت دادیم
فک نکنم گزارش رو خوندی اومدی مستقیا کامنتارو خوندی چون اصلا تو باغ نیستی در ضمن گیراییتم اینقد پایینه که با خوندن کامنتا هم پی به موضوع نبردی که چیه
Armin
|
AUSTRALIA
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
4
8
آقای مشرق، لطفا اینو حذف نکنین. من واسه بیشتر روشن شدن، اینا رو میگم.

سه تا نکته هست اینجا.

۱- یهودیا بر اساس یه دستان تخییلی، روزی که ۷۵۰۰۰ ایرانی‌ در یه شب کشته شدن رو جشن میگیرن. اونم ایرانی‌‌هایی‌ که اونا رو بعد از ۷۰ سال زندانی بودن در بابل، توسط کورش نجات دادن. این نشون میده که قدر شناس نیستن و از کشته شدن ۷۵۰۰۰ پرشین تو یه دستان تخییلی، خوشحال هستن.

۲- این افسانه اصلا منطقی‌ نیست. اینکه روز ۱۳ برنامه بریزن، روز ۱۴ برن صد‌ها هزار نفر بکشن، روز ۱۵ استراحت کنن و جشن بگیرن.

- آخه چطور ممکن هست تو ایران بزرگ (از مصر تا هند) اون موقع، با بیش از ۱۰۰ استان، ۵۰۰۰۰۰ نفر از ایرانیان تو یه روز کشته بشه. ۵۰۰۰۰۰ نفر در روز (معدل هست با ۵ نفر در هر ثانیه !). اگه ۷۵۰۰۰ نفر هم فرض کنیم، می‌شه هر ثانیه ۱ نفر کشته شدن. چطور ممکن هست که یه گروه اینقدر سریع باشه؟ مگه بمب یا مسلسل داشتن؟ با شمشیر که نمی‌شه به این سرعت آدم کشت تو یه روز !

- آخه چطور تونستن بیش از ۱۰۰ استان را در ۱ روز با اسب بروند و مخالفان رو شناسایی کنن و بکشن؟ سفر با اسب از هر استان به استانی ۱ روز حد کم طول می‌کشد. چطوری ۱۰۰ تا استان رو با اسب در ۱ روز رفتن؟ مگه هواپیما جت ما فوق صوت داشتن؟

- ایرانیان اون موقع مردمانی سلحشور و قدرتمند بودن. چطور ممکن هست از خودشون دفاع نکرده باشن؟ یعنی‌ ۵۰۰،۰۰۰ نفر همین‌جور نشستن که یه گروه اقلیت اونا رو بکشن؟ از خودشون دفاع نکردن و نجنگیدن و هیچ یهودیی کشته نشده؟ اون ۵۰۰،۰۰۰ نفر حتی ۱۰% از اونا هم اگه میخواستن از خود دفاع کنن و بجنگن ، نه تنها یهودیا رو شکست میدادن، بلکه کل کشور رو هم میتونستن فتح کنن ! آخه چه جور ممکن یه گروه کوچیک بتونه این همه آدم کشه باشن تو یه روز؟ با پراکندگی مردم اون موقع، کشته شدن این همه آدم تو یه روز حتا با بمب اتم هم امکان پذیر نیست.

- خشایار شاه نوه کوروش چطور ممکن هست رضایت داده باشه که صد‌ها هزار ایرانی‌ کشته بشه؟

این فقط یه افسانه هست. یه دستان تخییلی زشت !

۳- آقای مشرق، چرا بخاطر یک ""افسانه احمقانه""، روز ۱۳ به در ایرانی‌‌ها رو بدنام می‌کنین و میگین اون روز ایرانی‌‌ها کشته شدن؟ باید همیشه زیبایی سنتی ایرانی‌ خودمون رو حفظ کنیم و نه افسانه‌ها احمقانه کشور دیگه.
پاسخ ها
هادی
| UNITED STATES |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
آقا آرمین زیاد تند نرو. یادت باشه قوم یهود با پیامبرشان که آنها را از دست فرعون نجات داد و اون همه معجزه را به چشم دیده بودند، چه کردند. متاسفانه قوم یهوند بنده ی پوله و برای بدست آوردن پول دست به هر کاری میزنه. مگر نمیبینی با فلسطینیها چگار میکنند. این داستان زیاد هم بی ربط نیست. برو یوتیوپ و ببین یهویها میگن که پوریم روزیه که قرار بوده یهودیان نابود بشن ولی در آن روز موفق شدن بر دشمنشان پیروز بشن و پیروزی پزرگ که تصرف دنیاست در راه است.
آرش
| UNITED KINGDOM |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
چرا دوست عزیز این اتفاق افتاده است. اما حقیقت این است که این ماجرا در مصر تحت تسلط ایران آن زمان اتفاق افتاده است . در زمان شورش مصر که با دسیسه چینی یهودیان اتفاق افتاد هزاران ایرانی کشته شدند. اما تاریخ نویسهای جهود برای اعتبار دادن به جهود ها آن را تحریف کردند و طوری قضیه را جلوه دادند که یهودی ها موجودات نیرومندی به نظر برسند که البته غلط است.مصر در زمان اردشیر اول هخامنشی اتفاق افتاد که حتی عموی او هم که ساتراپ مصر بود کشته شد. هامان وزیر این ساتراپ بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
فیلم شکارچی شنبه ( سکانسی که هامان یا هانان با نوه ی خودش رفت به یک زیر زمین و افرادی که در زیر زمین حضور داشتند مشغول قدیمی سازی کتب تخیلی و افسانه ای هانان یهود بودند )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
3
بسیار مطالب هوشیار کننده ای بود از مشرق تشکر می شود
- اما این قوم بدبخت در طول تاریخ این قدر رفتارنا بخردانه حتی نسبت به قوم یهود بوجود آورده اند که هیچ جای دنیا برای آن ها اعتمادی نیست و عاقبتشان انقراض و اضمحلال است و در هلال خصیب تمام یهودیان را به مسلخ اوردند ودرطول این چند سال اشغال سرزمین فلسطینیان بوسیله اعراب ازبین رفته اند.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
9
3
تحلیل های اسمون ریسمون بافتنی شما تمامی نداره
اینو به اون وصل می کنید توهم توطئه داره دیوونه اتون می کنه یه روز جومونگ رو به صهیونیست وصل می کنید یه روز چهارشنبه سوری فردا روزم احتمالا عید نوروز و سایر سنت های اصیل ایرانی
احتمالا تا قبل از ظهور اسلام برنامه ریزی فرهنگی مون کامل دست صهیونیست ها بوده
پاسخ ها
کارن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
پسر خوب اینو که مشرق نمیگه برو تلمود بخون ببین تو تلمود چی نوشته.البته اگه بدونی تلمود چیه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کارن بگو تلمود چیه تا منم بدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
راست میگه به منم بگو
حافظ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
8
یکی از ارزو هما اینکه یهودی بکشم حتی اگه کمربند انفجاری ببندم و اینکار خودکشی و گناه تلقی شه بازم این کارو میکنم
خدا نابودشون کنه
خدایا به ایران اینقدر قدرت بده که تمامی اسرائیل و تمامی یهودیان نابود کنه و از سراشون مناره ای بسازه که تا اسمون راه پدا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
شما بيمار رواني هستين!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
خدا شفات بده
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ان شاءا... اسرائیل رو نابود می کنیم و جونمونو می دیم اصلا هم خود کشی نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
تموم مردم دنیا مارو میخونن دیوونه!
آره ما دیوونه هستیم بی خیال این زمونه!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
3
اینها همه کلک آمریکاست آمریکایی ها اسراییل رو آوردن تو منطقه به امید روزی که جنگی بین اسراییل ایران و اعراب رخ بده نفعش رو اینا ببرن تا بتونن حکومت کنن یهود و اسراییل بهانه است من که میگم افسانست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اتفاقا امریکا نوکر اسراییله.اسراییلیا رو انگلیس اوردن نه امریکاییا.
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
آمریکا نوکر اسرائیله
راجع به لابی صهیونیسم در آمریکا چیزی نشنیدین؟
300 خانواده ای که جهان رو تحت نفوذ دارن و نیمی از ثروت های جهان هم دستشونه هم می گن یهودی هستن(البته من یه مستند هم دیدم که می گفت اون 300 خانواده شیطان پرستن)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
8
مادر بزرگ من میگفت تو این روز یعنی ۱۳ به در جهودها خون بچه مسلمون رو میمکن و باهاش نون درست میکنن پس بنده خدا راست میگفت
دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
6
انصافاً دمت گرم مشرق!!!!!
اینکه برا ی این خبرت(البته خبر درست و حسابی) این همه نظر مینویسن یعنی کارت درسته و خیلی جریان سازی
پاسخ ها
مشرق نیوز دات آی آر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کجاشو دیدی؟!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
5
یهود برگشته به اصل خودش آدم خواری . اینها کسانی هستند که به قومهای سیاه پوست و سرخ پوست به مسخره آدم خوار می گویند . اینها که از ریشه آدم خوارند تازه به این کارشون هم افتخار می کنند . خوبه والا .
غفوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
3
ایران نام کشور همه ی ماست
ایرانی نام همه ی ماست
با این نظرات بی ادبانه و این دعوا ها و این بی احترامی ها به همدیگر فقط خودمان با دستان خودمان ایرانمان را میکشیم...
به فکر زندگی بهتری برای همه ی ایرانی ها باشید...به فکر آرامشی برای همه ی ایرانی هایمان باشیم... بیایید هر چه به سرمان آورده اند چه غریبه ها و چه آشناها را بدانیم اما اینقدر به خاطرش جنجال نکنیم ... آنچه اهمیت دارد آینده ی ماست... توروخدا فکر کنید...بیایید نگذاریم هییییییچ فرقه و هیچ دیدگاهی کشورمان را دچار چند دستگی کند...

برای همه ی دیدگاه ها احترام قایل شوید...ما نمیتونیم همه رو قانع کنیم پس فقط تلاش کنیم با وجود همه ی تفکرات متفاوت در کشورمون ... اون رو حفظ کنیم تا همیشه ایران و ایرانی باقی باشد و پیشرفت کنیم و حرفی داشته باشیم برای جامعه ی جهانی...
به امید اون روز
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
درسته در ایران اسلامی شاید تفاوت باشه ولی تفرقه نه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
4
mer30
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
بهش برسی
حسینی فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
5
6
ازملت غیوروبچه های شجاع حزب اللهی همدان انتظاراست که به فرمانداری وامام جمعه واداره میراث فرهنگی شهراصرارنمایندکه سریعامقبره استرومردخای راتخریب کنندوبجایش یادمان 500هزارنفرکشته شدگان ایرانی بسازند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
70000
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
دوست عزیز مردم همدان اگر بنا بود به جای فکر کردن به تخریب قبر مرده ها بپردازند که همه دانا (همدانی)نمی شدند - بهتر است در کنار این مقبره دانشگاه تاریخ و میراث های خوب و بد بشر که عبرت آموزی جهان باشد از این قوم بی فهم صهیونیست و موزه کشتار ایرانیان و قدر ناشناسی یهودیان از ایرانیان ساخته شود. و پیام فرهنگی این قوم ضد فرهنگ به جهان داده شود و اگر شبکه تلویزیونی یه عنوان رسانه این دانشگاه تاسیس و از همدان به همه جهان پیام ایرانیان از پایتخت تاریخ وتمدن ایران به جهان آموزه های مدنیت مدینته نبی و فرهنگ ناب ایرانی فرستاده شود
- این مقبره با تونل از زیر زمین بدون آسیب به روبنای آن حفاری شود تا حقایق تاریخی بیشتری از آن بدست آید و به جهانیان ناگفته های تاریخ گفته شود.
بهبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
2
منتشر نکردن برخی نظرات سنجیده و مستند از سوی مشرق هم تفاوتی با سکوت ایرانیان و مقامات ایران ندارد !!!
شاپرک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
1
ایرانی های با غیرت اگه کسی حرف های آتشی میزنه ناراحت نشین . به دلیل آگاهی پایینشه.
یاعلی شب بخیر
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مرسی شاپرک روز خوش :*
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
6
اسرائيل رقمي نيست ... مثل سگ مي كشيم آنها... اينها فقط زورشان به فلسطينهاي بي پناه و مظلوم مي رسد...
نويد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
2
داداش منكه حرف مفت نميزنم معلم ادبياتمون موقع خوندن شعر به اين داستان اشاره كرد
در ضمن كسايي كه پارازيت ميندازن لطفا اين كارو نكنند بزاري به بحث بپردازيم
تا يه مطلب ياد بگيريم
و يه چيز ديگه من17سالمه و اين چيزا تجربه اي نيست كه من ندونم اينا مطلبن و قرار نيست همه نظر يكساني بدن
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
برو دو چرخه سواریتو بکن
بیست ویک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اخه نظر غیر یکسان با نظر از بیخ وبن اشتباه خیلی خیلی فرق داره !
مثلا نظر غیر یکسان اینه:
من: مرگ بر انگلیس
تو: مرگ بر امریکا

ولی نظر اشتباه :
من: مرگ بر اسرائیل
تو: چرا مرگ بر اسرائیل؟ ما باید به فلسطینیا مرگ بگیم که اسرائیل را راه دادن!

مثال بود!

در ضمن غریبه جان تو خودت 17 ساله نبودی؟!
محب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
3
تیم حریف داشت حمله میکرد کاپیتان گفت رونالدو رابگیرید که به ما گل نزنه مربیی گفت رونالدوراول کنید مدافع خودمون بچسبیدکه به خودمون گل نزنه حالا شده قضیه ما وماهواره های خارجیوبچه های فرهنگی ما مانمیدونیم باید جلوی ماهواره های خارجی رابگیریم یاجلوی بچه وزارت ارشاد
کارن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
9
منم مطمئن هستم اونایی که از این رژیم خوک صفت طرفداری میکنن خودفورخته جانی و مالی و ناموسی هستند.رژیم خوک صفت صهیونیستی نه تنها به اسلام و فلسطینیان بلکه از همه بیشتر به ما ایرانیان خیانت کرده است.قتل و غارت زمان شاه بی لیاقت هخامنشی خشایار شاه شهوت ران که آتش به گورش ببارد توسط یهودیان انجام شده .پس چطور به خود اجازه می دهید که از این رژیم دفاع کنید
پاسخ ها
سیروان کردستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کارن جان -شما اگر یه دوره دیگه نظرات را بخونی بخوبی متوجه میشی که نظرات مخالف از هیچ یهودی حمایت نکرده است

ما دوست نداریم بر اساس دروغگویی یهودیان تاریخ و فرهنگ پادشاهان هخامنشی را مورد اهانت قرار بدهیم

لطفا جانب انصاف را رعایت فرمایید - از نظر شما ها یهودیان دروغوگویانی بیش نیستند چطور در این مورد راست گو می گردند
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
سیروان جان به ما که راست نمی کن برو ویکی پدیا ببین.
اما این چیز مستندیه و غیر قابل انکار.
راستی مگه نظرات موشه و موصاد رو نخوندی یه کم بالاتره
کارن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سیروان جان منظور من به اونایی است که رای منفی به دوستانی دادن که ماهیت این رژیم را زیر سوال برده اند هست.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
11
به امید غرش موشک های شهاب و سجیل و عاشورا و قیام و قدر و متلاشی کردن اسراییل
پاسخ ها
ایرانیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
انشالله
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
3
8
اسراییل از بدو تولد در گمراهی کامل به سر برده و تا ابد در این گمراهی خواهد ماند . و به یاری امام زمان و سربازان گمنام ان امام و به یاری حق تعالی اسراییل را از صفحه ی روزگار نابود و محو خواهیم کرد. باشد تا عبرتی باشد برای گمراهانه ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
بازم خواب دیدی میلاد؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اتفاقا ناشناس تو داری تو خواب حرف میزنی!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
این خواب نیست وعده ی خداونده
ان الارض یرثها عبادی الصالحون
ایرانیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
میشه. وعده ی خدا دروغ نمیشه
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
1
6
تمام این مسائل قبلاتوسط دکترعباسی دریک همایش باسندتوضیح داده شده بودکه همش هم متاسفانه واقعیت هستن ممنون ازاطلاع رسانی بچه های مشرق
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
2
1
بخدا شرمنده ام هم وطنان نادانی مثل شما ها دارم .دوستان... یهودی را ببنید ...

تا امثال بهنام هستند ایران همچنان عقب گرد می رود...

مشرق خواهشا دیدگاهمو بذار
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
بهنام سربه راه شد پی به اشتباهش برد و توبه کرد
الان تو گمراه شدی
مشرق نیوز دان آی آر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
تو همون ملعونی نیستی که به مشرق نیوز گفتی زر نزن؟!
پایگاه اطلاع رسانی صبح بیداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
1
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما رزمنده مجازی
اگر مایلید با وبسایت * پایگاه اطلاع رسانی صبح بیداری * در جهت پیشرفت فضای مجازی و بسیج سایبری تبادل لینک داشته باشید بنر سایت ما را قرار داده و یا لینک کنید و سریعا اطلاع بدید تا در اسرع وقت شما را لینک و پیوند کنیم با تشکر
روابط عمومی ستاد سایبری سردار شهید حسن تهرانی مقدم
http://sobhe-bidari.ir/
maysam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
6
یه کم غیرت اسلامی -ایرانی داشته باشیم....مرگ بر استر...قابل توجه خانم ها!درود بر وشتی که نیومد خودشو نشون انسانهای مست بده(حجاب)
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
چقدر قشنگه که ایرانیها قبل از این که دستور حجاب رو در قرآن دریافت کنن هم بی حجاب نبودن
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
1
با سلام
به نظر بنده بجاي اينكه تاريخ باستان ما را اروپاييان بنويسند خودمان هم بدون تعصب و قضاوت يكجانبه و از پيش طرح شده تحقيقاتي داشته باشيم بهترين مورد تحقيق ؛ تپه هاي سوخته اي است كه در نقاط متفاوت كشور از سيستان و كرمان گرفته تا آذربايجان و گيلان ؛ بعضي محققان عقيده دارند اين ها مراكز جمعيتي بوده اند كه پس از قتل عام توسط يهوديان و به خاك و خون كشيدن و سوزاندن در يك زمان واحد رخ داده و پس از آن زندگي در اين سرزمين مجددا از شهرنشيني به زندگي عشايري و كوچ نشيني درآمده است بعضي از محققين ادعا ميكنند آثار سوختگي را نمونه برداري كرده و بنظر ميرسد همه اين تمدن سوزي ها در يك روز واحد صورت گرفته و احتمالا روز پوريم باشد به هر حال ارزش تحقيق بالايي دارد
فریدونی 09109556412
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
2
دوست عزیز مشکل تحریف تاریخ است اگر بخواهید ریشه ایی این مسئله را حل کنید باید با کنکاش و تحقیق تاریخی اصل ماجرا برملا گردد اصل درخواست خشایارشاه و هامان و یهودیان چیز دیگری است توطئه مردخای برای نفوذ و کشتارایرانیان است و اصل ماجرا کینه تاریخی یهودیان برای استیلا به ایران است که نتوانسته واین کینه از ان زمان تاکنون باقی مانده با این روش میتوان اعراب را نیز سر غیض اورد و متاسفانه شما هم با برداشت غلط تاریخی به انان کمک میکنید
پاسخ ها
lion2007
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
لطفا شما اصل ماججرارو با آدرس نشون بده هر جاش تحریفه بگو
آرش
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
4
خوب دوستان عزیز این جا یک نمونه های مختصر از حضور یهودیان را می بینید. موساد موشه بهنام این ها فقط تعدادی از یهودیانی هستند که در ایران به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند و فارسی را خیلی خوب حرف می زنند. این جا به خاطر تعصب یهودی شان نقاب از چهره برداشته اند. اما بدانید دوستان دقت کنید هم میهنان که این ها همیشه در شبکه های مجازی فعال هستند. و به عنوان فعال تجزیه طلب و روشنفکر و ........ مشغول ضربه زدن به ایران و ایرانی هستند. برده هایی را که ما از سیاهچال های بابل بیرون کشیدیم این طور قدر شناسی می کنند. هر جا دیدید که کسی فارسی صحبت می کند الزاما ایرانی نیست. حداقل 45000 یهودی در ایران زندگی می کند . حدود 70000 نفر هم از ایران خارج شده اند که فارسی را به عنوان یک وظیفه دینی مثل سایر یهودیها که ملزم هستند برای منافع قوم یهود زبان کشور محل سکونتشان را به فرزندانشان آموزش می دهند. این یهودیان هزار چهره به شدت در شبکه های مجازی فعال هستند. از ساختن سایت ها و وبلاگ های مستهجن بگیرید تا اختلاف افکنی های قومی و فعالیت های تجزیه طلبانه را پیگیری می کنند. در موساد تشکیلاتی وجود دارد به نام تسافریم که در زبان عبری به معنای نسیم صبحگاهی است و وظیفه سازماندهی یهودیان خارج از اسرائیل را در جهت تامین منافع یهودی ها به عهده دارد. بعد از دکترین مئیر داگان رئیس موساد مبنی بر اختلاف افکنی های قومی در ایران یهودیان ساکن ایران به شدت در این جهت فعال هستند و علاوه بر وظیفه قبلی شان که در جهت استراتژی روبرت مرداک با اشاعه فساد و فحشا بنیان های اخلاقی ایرانیان را هدف گرفته بودند. فعالیت های تجزیه طلبانه را در لباس یک ایرانی با شدت ادامه می دهند. هم میهنان عزیز این کامنت های یهودیها را در این جا به خاطر داشته باشید و بدانید که هرکس که فارسی صحبت کرد و کامنت گذاشت الزاما ایرانی نیست و ممکن است که یک یهودی باشد. اخیرا هم یهودی ها در لباس روشنفکران منتقد ظاهر شده اند و تبلیغ می کنند که باهوش بودن ایرانی ها اصلا حقیقت ندارد. با داستان ها و تحلیل های به ظاهر انتقادی سعی دارند به ایرانی ها تلقین کنند که اصلا باهوش نیستید. دشمن اصلی ما یهودیها بوده و هستند. هوشیار باشید هم میهنان عزیز.
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
درود بر آرش
مرسی
ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
منم هستم ولی یهودی نیستم فقطعقایدم با شما متفاوته
lion2007
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
9
مرگ بر صهیونیست ازاذل تا ابد
پاسخ ها
lion2007
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
شما که رای منفی دادی صهیونیستی یا از مرگش ناراحت میشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اولا ازل نه اذل ثانیا بلد نیستی حرف بزنی یهو میری فحش میدی و مرگ بر مرگ بر میگی؟! اگه قرار بود اونا حق زندگی نداشته باشند پس این حق بر خداوند است که اصلا آنها را نیافریند و اوست که باید جان آنها را بگیرد.لطفا به زندگی پر از مشقت خود بپردازید!
lion2007
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
با یه غلط گرفتن مشکل توحل نمیشه وما زندگیمون مشقتی نداره وبدون همین قوم چه بلاهایی برسر پیامبر خودشون آوردن وچه تعداداز اونهاروهم سر بریدن تورا به خودت وا میگداریمو بس شیطان به همراهت
همه موجودات حق ندگی دارن حنی فلسطینی ها وهمه ملل همین وحشی ها بودن که هزاران نفر و به کام مرگ کشوندن ومیکشونن همین الان واز زمان تولدشون وتا زمانیکه باشی حالا نگفتی هستی یا نه !؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس جان ما زندگی پرمشقت را دوست دارم و خودمان انتخابش کرده ایم!
ثانیا مرگ بر صهیونیست اراذل تا ابد!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ناشناس اولی خیلی سطحی نگر هستی.
خداوند اگه می خواست اونا رو نابود میکرد .اگه نابود نکرده می خواد با وجود اون ها شعور من و تو رو آزمایش کنه .
صهیونیست ها قاتل هستن
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ناشناس اولی:
خوبی؟ چته؟ خودتو کنترل کن چرا ناراحت میشی؟ مرگ بر صهیونیست رو واسه خودت زیاد تکرار کن تا وقتی شنیدی ناراحت نشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
4
8
این که این همه شکوه و گلایه نداره . همیشه که در رو یه پاشنه نمی چرخه که ! یه روز اونا کشتند ایشالا بعد از این ما صهیونیستارو می زنیم می کشیم . خوبه ؟
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
به همین خیال باش
آخه دوست من الان سیاست که به کشتن نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
سیاست ، همه جوره داریم .
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
4
از مشرق به دلیل این اطلاع رسانیش سپاسگزارم من که به حساب خودم یه هنرمندم و مطالعاتی درباره تاریخ هنر داشته ام اما این مطلب برایم تازگی داره البته صفاکی و دشمنی سران قوم یهود خصوصا صهیون ها با بشریت برای هر فرد آگاهی کاملا مشخصه برای من هم اثبات شده است اما این واقعه تاریخی جای عمق بیشتری داره خواهشی که از ایرانیان منصف و معقول دارم اینه که به عمق این حقیقت و مکر یهود در ایجاد آن بیشتر دقت کنیم مبادا که این دشمنی قوم یهود دوباره و با همان شیوه قبل روی بده یعنی نفوذ دوباره گرگی در لباس میش با سابقه یهودی بودن و فریب دادن سران و رهبران جامعه با عشوه ها و سخنان زیبا و فتانه گری - البته لازم نیست حتما زن باشد!! زیبا هم نبود ایرادی ندارد فقط راه فریب دادن مردم این زمانه را بداند یعنی آدم حراف و شعارگوی قهاری باشد و با زبان و رفتارهای متظاهرانه خود زمینه جذب عام و خاص را بداند و با تهی کردن جامعه از فکر و اندیشه و با بیرون راندن عقلای قوم و هدایت آنان به گوشه انزوا و تنهایی ، زمینه ایجاد شکاف در اجتماع و استحاله ارکان آن را فراهم سازد - مطمئن باشیم صهیونیسم هدف خود راتغییر نمیدهد اما هیچگاه از یک ابزار و روش 2 بار استفاده نمیکند و قطعا آنرا تغییر خواهد داد
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آقای هنرمند
تو که این مطلب برات تازگی داشته پس شوتی
اصطلاحا میگن هنرمند ول معطل
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مثل منحرفین!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اقا مجید مگر در ایران انوسی کم داریم .انوسی ها چه کسانی هستند ؟؟ یهودیانی هستند که تظاهر به مسلمان بودن در کشورهای اسلامی یا مسیحی بودن در کشورهای مسیحی میکنند و در خانه یهودی متعصب هستند و تمام مراسم خود را پنهانی انجام میدهند ولی در اجتماع از هر مسلمانی مسلمانتر رفتار میکنند یا از هر مسیحی مسیحی تر . در ایران فراوانند برخی را از چهره های انها میتوان تشخیص دادحتی نام های انها نامهای اسلامی است
وطن پرست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
4
9
خاک تو سر خودم که مقبرشون صحیح و سالم توخاک ماست
پاسخ ها
lion2007
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
عزیز جان اینا نشانه های تاریخیند وبرای عبرت باید حقظ بشن
م.م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
پیشنهاد میکنم اطرافش ، یک مقبره و یادبودی از کشته شده ها بگذارند .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
007 ایا تو یک انوسی هستی ؟؟
کوروش مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
5
11
متاسفم برا بعضی از مردم
از دین میگی ناراضی اند
از ایران میگی ناراضی
از انسانیت ناراضی
آخه تا کی این نوع رفتار
تمام روز های زندگی ام چشم به امید نابودی اسراییل باز خواهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اسمت خیلی جالبه افرین!

مشرق یاد بگیر!
ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
توخواب
با این تفکر خودتون نابود میشید
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ناز قلمت
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
5
8
در آن زمان يك شاه احمق و شهوت پرست و سرمست بر ما حكومت ميكرد، اما الآن فقيهي عالم و عادل و بصير حكومت ميكنه و در نتيجه به جاي تكرار آن حادثه، اتفاق ديگري در راه است: «تل آويو و حيفا را با خاك يكسان ميكنيم».
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
زدی تو خال .
فرانسیسکو فوکویاما (یه متفکر صهیونیست)
گفته:(( شیعه برای ما خطره چون 2 بال و یک زره داره
دو بال اون گذشته ی سرخ و آینده ی سبزه(قیام امام حسین و ظهور حضرت حجت) و زره اون ولایت فقیه
و ما باید این سه تا رو از اون ها بگیریم ))
ضمنا حواستون به زرهتون باشه که بی دفاع می شید.
چشم منو امر ولی
جان من و سید علی
آه ای شهادت العجل
مريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
2
دوستان بهتره كه در هر شرايطي با قدرت عقل تصميمگيري كنيم نه احساسات،كساني در ميان ما هستند كه مسلمانند و ايراني،ولي با ما هم نظر عقيده نيستند،اين دليل بر بي احترامي نميشود،پيامبر ما الگوي كامل از أخلاق ورحمت است،بهترين روش اگاهي دادن درست است،اين كه در دهنيات مابقي چه خواهد گذشت به خود شان مربوط است،سعي كنيم بصيرتمان را بالا ببريم و دوست ودشمن حقيقي را در هر لباس كه هست بشناسيم.همانطور كه قران ملاك برتري انسانها رو تقواي انها دونسته،خداوند همه را هدايت كند و كسي جز او داور نيست.
پاسخ ها
غریبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مرسی مریم
احسنت به شرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
5
4
1.این خوک صفتها به خون ایران و ایرانی تشنن و حتی در ظاهرم اینو نمی پوشونن و علنا میگن
2.اینا یه چیز من دراوردی به اسمه هولوکاست دارن و اونو برای مظلوم نشون دادن خودشون تبلیغ می کنن حالا به ادعای خودشون تو این روز این قتل عام وحشیانه رو انجام دادن و به خوی وحشی گریشون می نازن .این یعنی از اینا ریاکار تر خودشونن و تنها زبون برا حرف زدن به اینا زوره
3.اینا به کسایی که بهشون کمک کردن هم در طول تاریخ ظلم کردن که مصداق واقعیش حضرت موسی هستش و یعنی اعتماد به این وحشیها اشتباه محضه
4.این نهایت وحشی گریه که ادما روزی رو که به گفته خودشون 500 هزار انسان رو کشتن جشن بگیرن
5.در اخر هم یه نقد داشتم این هایپراستارو چرا نمی بندین درشو
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
7
استر زمانه ما شبکه های ماهواره ای هستند. مخصوصا "من و تو". خیلی زیرکانه، آرام و بیصدا در حال تغییر اعتقادات جوانان ایران هستند. امیدوارم با دعای آخرین منجی (عج) ایران اسلامی از شر این دجاله ها در امان بماند. "ان شاء الله"
دبیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
7
با سلام به همه دوستان و برادران عزیز. من شیعه خوزستانی و عرب زبان هستم وبه ایرانی بودنم افتخار می کنم لطفابه همدیگه توهین نکنیم طرف مقابل حتی اگه دشمن باشه باید خوب تو جیه بشه واینه بدونیم که حکومت جعلی اسراییل به خون ما تشنه اس ت با تشکر و التماس دعا
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
قربان تو هموطن عرب زبان خودمان ما هم به غیرت شما در خوزستان مانند مردم دیگر نقاط ایران عزیز افتخار میکنیم عزیزم . فدای همه ایرانیان با شرف و ایراندوست و متعهد . ایران سرزمین پاکان عالم .
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
گل گفتی
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
چاکرتم هستم. چششششششششششششم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
حیف که زبان فارسی ما رو به عربی فروختی
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
3
بهنام بگو غلط کردم تا ولت کنیم : مسخره نکبت یعنی چون باعقاید تو همسونیستیم معاویه صفت هم شدیم؟ آقای پسته بی مغز. پسته بی مغز لب واکن رسوا شود
پاسخ ها
ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
مگه فقط بهنامه چشاتونو بستیت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
3
تحریف تاریخ ایران و نشر اکاذیب؟!!
بابا خجالت بکشید به هیجی پایبند نیستید
پاسخ ها
مشرق نیوز دات آی آر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ایدئولوژی میدانی یعنی چه؟!
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
برو موشه برو خودتی !!!!!!!!
رحیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
شما به چی پایبندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
3
به نظرم باید تو این روز عزای عمومی گرفت به جای پرداختن به شادی و رقص و پایکوبی!
مهرداد
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
1
با سلام
اگر تورات و تلمود و منابع يهود را مطالعه كنيم به مطالب عجيبي برميخوريم مثلا داريوش شه هخامنشي زمانيكه يهوديان جهت زيارت به صحراي سينا و كوه تور ميرفتند توصيه ها و راهمنايي هاي مذهبي نموده ؛ براي من خيلي عجيب است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
لابد کوروش پیامبر بوده ، چه میدونم !
کلا پادشاها عشق دخالت تو همچی رو داشتن به طور کلی !!!
مهرداد
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
1
با سلام
اگر تورات و تلمود و منابع يهود را مطالعه كنيم به مطالب عجيبي برميخوريم مثلا داريوش شه هخامنشي زمانيكه يهوديان جهت زيارت به صحراي سينا و كوه تور ميرفتند توصيه ها و راهمنايي هاي مذهبي نموده ؛ براي من خيلي عجيب است
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
1
آقا این مقبره استر و مردخای رو جمش کنین داریم نطفه پرورش میدیم اینها میگن دومین جای مقدسشونه اینو از یهود باید گرفت زیارتگاه کردن عجب باید به یهودیان ایران و هموطنان یهودیمون گوشزد بکنیم که این مسئله به دین ربطی نداره با ایران داره بازی میشه اگه ایرانی واقعی هستش اگه وطنشو دوست داره بازیچه این صهیونیست ها نشن
حالم بهم خورد از این مقبره ایرانیا رو کشتن بعد واسشون مقبره هم ساختیم عجب باید مقبره اینا هم مثل مقبره یزید باشه بری روش ..... برگردی
ایران پرست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
6
6
باسلام،خنده آوره آخه فردا هم میگین نوروز جشن یهودیاست پس فردا هم میگین کوروش بزرگ یهودی بوده ،من نمی دونم چرا این کارو با میراث گذشته هامون میکنید،ولی یه وقت نگین لشگر اسلام چه جنایتی برسر ایران وناموس ایران آورد نگین صدام چکارکرد نگین عربستان وقطروامارات چکارمیکن.واقعاخجالت آوره. خوب سعی کنید به ریشه بزنید
پاسخ ها
یزدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مشرق اگر منتشر نمیکنی حداقل خودت بخوانش! مهمه!


دوست عزیزم منم مثل تو ناسیونالیست و ایران پرست و... بودم و هستم!
ولی شرایط جهان و منطقه و ایدئولوژی جمهوری اسلامی و مقامات و کسانی که کمی فکر کنند واجب میکنه که به سمت حرکتهای اسلامی پیش برویم!
قدرتی که در مسلمانان وشیعیان و خاورمیانه هست اگر از طرف ایرانیان رهبری بشه یعنی بازگشت قدرت کوروش و ... به ایران و نابودی شرق و غرب!

اصلا امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با هدف وحدت جهان اسلام به رهبری ایران آغاز کرد!

و به نظر من نباید به دشمنی با ناسیونالیسم و باستانگرایی پرداخت چون اکثر مردم از ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران خبر ندارند! و اگر بخوایم با خبرشان کنیم مردم منطقه فکر میکنند که مسئله وحدت بخش فلسطین برای ایران ابزار است!

مشرق بیا و یه کاری بکن که به جای دشمنی و تفرقه بین اسلامیت و ایرانیت دوستی بین این دو را تبلیغ کن!

از اسم کوروش مسلمان الگو بگیر!
نمیگم بگو کوروش مسلمان بود ولی حداقل به یهودی ها نچسبانیدش حتی اگر یهودی بود، که نبود!

وحدت بین ایرانیت و اسلامیت یعنی ایرانی قوی و نفوذ ناپذیر از هر جهت!


اصلا چرا وقتی یه نفر میاد از تو خارج میگه که نقطه مقابل نظام اسلامی باستان گرایی و ناسیونالیسته ما باید بیایم و به حرفش گوش بدیم و با ناسیونالیست دشمنی کنیم؟!

ناسیونالیت و باستانگرایی و ...+ حکومت اسلامی = با قویترین ایران تاریخ!

ببخشید وقتتان را گرفتم! به نظرم مسئله مهمی بود و به نظرم که درست گفتم! :)
نصیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ایران پرست

آن لشکر به ظاهر اسلام سر امام حسین رو هم برید

1200 ساله امام زمان ما از همین لشکر اسلام به غیبت رفته تا به سرونشت 11 امام شهید پیشین ما گرفتار نشه...

کوروش اگر کوروش شد به خاطر این بود که دین واقعی زمان خودش رو شناخت...و به خدا ایمان قلبی داشت...

ما هم باید دین واقعی زمان خود را بشناسیم...
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
این یه حقیقته آشکار تر از این

آخه چرا اینقدر بی انصاف هستید .
چقدر این مسؤلین به نوروز و 13 بدر بها می دن کسی که چیزی نگفته .
ضمنا همین کشور های وهابی رو که اسم بردی فکر کردی چطور وهابی شدن
من چیزی از خودم نی گم که بازم بهمون تهمت بزنی
برو خاطرات مستر همفر رو که تو مجله ی تایمز منتشر کرده بخون .
گر چه قبول دارم هیچ چیز به خطر ناکی دشمنان درونی اسلام نیست .
نتانیاهو رسما از قطر به خاطر کمک های بی دریغش به اسرائیل تشکر کرد .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
5
من با انجمن یهودیان راجع به این موضوع یک بحث اینترنتی داشتم .البته نمی خواهم اون بحث را اینجا مطرح کنم اما یکی از مسائلی را که مطرح کردم این بود اگر به توطئه آمیز بودن اقدامات استر و مردخای توجهی نکنیم و فرض محال را بر این بگذاریم که این دو نفر و هم مسلکانشان قصد رقم زدن هلو کاست ایرانی را نداشتند (که البته به نظر من این قصد را در کنار نفوذ کامل در دربار خشایار داشتند) این بوق وکرنائی که یهودیان خصوصا" صهیونیستهادر مورد واقعه پوریم راه انداخته اند وحتی با شدت زیادی نسبت به جشنهای دیگرشان آن را برگزار می کنند بیشتر برای یک هدفه که انجمن کلیمبان ایران در مورد این سئوال من هم جوابی نداد و آن مطلب این است که استر و مردخای (بر مبنای مطالب ومنضمات کتاب عهد عتیق) بر اساس یک توهم توطئه که آنرا به هامان وده پسرش نسبت داده بودند از خشایار شاه مجوز قتل 77 هزار ایرانی را گرفتند و همانطور که میدانید و معلوم هم هست مرتکب قصاص قبل از جنایت شدند . اینکه ایرانی هادر یک مرحله در حد 77 هزار نفر کشته شده و آماری از تلفات یهودیان ارائه نشده نشانگر غافلیگر شدن ایرانی های کشته شده می باشد و.....دلایل دیگری که برای صرفه جوئی در وقت مطرح نمی کنم این کشتار کاملا با اصول اولیه و بدیهی انسانی و حقوق بشری مخالف بوده .اینکه فرضا" هامان و ده پسرش قصد سوء نسبت به مردخای و اطرافیانش دارند که مجوزی برای کشتار 77 هزار ایرانی بی دفاع نمی شه اما اصل مطلب که ما امروز با آن مواجه هستیم جناب نتان یابوی مردخای صفت امروزی است که با همان شیوه 2500 سال پیش (یعنی طرح توهم آمیز حمله ایران به اسرائیل )قصد دارد هلو کاست ایرانی دیگری را در تاریخ رقم بزند.خوب بلاخره تاریخ به انسان درسها می دهد و نتان یابو هم از اسلاف خود درس این توطئه را خوب یاد گرفته . ولی به نظر من این آقا باید به فکر یک مطلب اساسی دیگر باشد که بر مبنی همان تعالیم دین یهود که در جای جای تورات به خاطر نافرمانی ها و جنگهائی که قوم بنی اسرائیل با خداوند داشتند هیچوقت برای همیشه قوم یهود در سرزمین مقدس پاگیر و ماندگار نخواهد شد یک بار بخت النصر تارو مارشان کرد و یک بار هم رومی ها و برا اساس یک مطالعه و تحقیق علمی که کردم در زمانی که مجموع اعداد سال یهودی در 2 بار جمع کردن متوالی به عدد 3 برسد روزی فرا خواهد رسید که برای همیشه قوم یهود از سرزمینهای مقدس پراکنده خواهند شد و در این زمان بعلت شدت این نابودی که قابل مقایسه با دو دفعه قبل نیست تعداد یهودیان بحدی خواهد بود که هیچ مرجع آماری آنرا مطرح نخواهد کرد. در ضمن آقای بهنام عزیز که اینهمه از توهینها رنجیدی خوب به مطلبت دقت کن متوجه خواهی شد باب توهین را خودت باز کردی .خود کرده را تدبیر نیست
پاسخ ها
آرش
| JAPAN |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کل داستانشون غلط است. چرا دوست عزیز این اتفاق افتاده است. اما حقیقت این است که این ماجرا در مصر تحت تسلط ایران آن زمان اتفاق افتاده است . در زمان شورش مصر که با دسیسه چینی یهودیان اتفاق افتاد هزاران ایرانی کشته شدند. اما تاریخ نویسهای جهود برای اعتبار دادن به جهود ها آن را تحریف کردند و طوری قضیه را جلوه دادند که یهودی ها موجودات نیرومندی به نظر برسند که البته غلط است.مصر در زمان اردشیر اول هخامنشی اتفاق افتاد که حتی عموی او هم که ساتراپ مصر بود کشته شد. هامان وزیر این ساتراپ بود. از همه این ها مهمتر این است که قرآن کریم این واقعه و هامان را به صراحت و روشنی در مصر روایت کرده است. این بار اولی نیست که یهودیها خودشان را بالاتر از اون چیزی که هستند نشان می دهند.
مهدی حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
9
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
6
الیس الصبح بقریب...
ایزانلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
8
لعنت بر شیطان...
پاسخ ها
ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
فور فان به همچی منفی میدم لول
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
9
اين يهوديها مثل اينكه حافظه تاريخي ضعيفي دارند. زمانيكه مثل حيون برده بودند پادشاه ايران آنها را آزاد كرد ولي اگر پادشاه ايران ميدونست چه حيواناتي را آزاد مي كند بطوريكه دنيا در تمام اعصار از دست آنها در امان نيست و تمام جنگها،فقر و فحشا در اين زمين زير سر آنهاست حتما تمامشان را زنده زنده مي سوزاند به اميد اون روزي كه تل آويو را از صحنه روزگار حذف كنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
9
3
واقعا مایه تاسف است که سایت مشرق ، در یک کار نسنجیده شتاب زده و بدون مطالعه تاریخی لازم ( که در شان یک رسانه است ) یک جشن قدیمی یهودیان را به روز سیزده بدر و ترس ایرانیان از یهودیان و اینگونه خیال پردازی های بی اساس ربط داده است . کاش تهیه کنندگان عجول این مطلب به جای انتشار عکس چند تابلوی نقاشی و بها دادن به خیالپردازی دوستداران تاریخ ساز برای قوم بنی اسراییل ، از هول اینکه فکر کنند بر علیه روز سیزده بدر چه کشف بکری کرده اند! می رفتند و در اینترنت غوری می کردند و با مراجعه به منابع معتبر ریشه و کنه این عید یهودی را در می آوردند. مخلص کلام اینکه : یبه راستی این کشتار ایرانیان توسط یهودیان ، آنقدر دهشتناک بوده که هر سال تمام مردم ایران در روز 13 فروردین ماه به کوه ها و دشت ها فرار می کردند تا در امان باشند! باور کنید سطحی نگری و از هول حلیم توی دیگ افتادن برای اهل فکر و قلم کمی دور از شان و صد البته بعید است !
در سال جدید برای همه هموطنان عزیزم ، بصیرت عمیق تر و بینش متعالی تر آرزو می کنم !
پاسخ ها
حسن زاده
| COLOMBIA |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
ناشناس ،
این شما هستید که مغلطه میکنید و "مطالعه عمیق" ندارید ، و سطحی نگیرید چون از مقاله مشرق خوشتان نیامده است. آیا شما مطالعه کرده اید که چرا یهودیان پوریم را جشن میگیرند ؟
آیا شما بخش "استر" از کتاب عهد عتیق را خوانده اید ؟
آیا شما از آموزه های" تلمود " که در آن Goyem یا به فارسیش "غیر یهودی را همچون حیواناتی میشمارد که برای خدمت به یهودیان آفریده شده است خبر دارید ؟
آیا شما فکر میکنید امپراطوران روم ، سن آگوستین ،شیکسپیر، ولتر ، دیکنز ،داستایوسکی ..و هنری فرد(بنیانگزار صنعت خودرو سازی فرد)، واگنر ، ... که همه با یهودیت دشمنی داشته اند برای مشرق کار میکرده اند؟
اتفاقا من سالها پیش کتاب عهد عتیق را خواندم و بخش "استر" آنرا دقیقا همانگونه که مشرق گفته است دریافتم ، آنچه مشرق دوسال است مینویسد برایم تازگی نداشت ولی خوشحالم که مشرق عامه مردم را آگاه میکند
شما یا خودتان مطالعه ندارید یا خودتان را به نفهمی زده اید .
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
موشه سعی کردی !! ولی خودتی . فکر کردی ماهیت تو و امثال تو را نمیدانیم شیوه شما را نمیدانیم حالا که رسوا شده اید باید سعی در شبه افرینی کنید و در مردم تردید ایجاد کنید انجه مشرق نوشته در کتاب نا مقدس یهودیان نوشته شده به مشرف چیکار داری برو خر خاخامهای ملعونی را بگیر که همین امروز هم فتوا میدهند کشتن حتی کودکان بر یهودیان ملعون جایز است .
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
4
ولی به این توجه نمیکنید که در انگلیس 11 روز تعطیلی جشن وجود داره واسم این یازده روز تعطیلی جشن (استر)
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
5
0
این همه نظر متفاوت رو خوندم فهمیدم که حتی یک یهودی هم تو این بحث و جنگ و جدل شما شرکت نکرده . گویا این یهودیها یه گوشه نشستن و به ریش شما میخندن .
بابا یه نگاه به دور و برتون بندازین .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
البته که یهودی‌ها و صهیونیست‌های پلید رسانه‌های خودشون رو برای تبلیغ دارن و وارد این بحث‌ها نمیشن...و سعی میکنن با سکوت مظلوم نمایی بکنن...
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
11
این حرفهارو ولش کنید...چیزی که واضحه اینه که اسرائیل دشمن اسلامه و باید نابود بشه......چه این حرفا درست باشه چه غلط .والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
9
اگه حتی اسرائیل بخواد با همکاری کشورهای عرب منطقه(عربستان،امارات و...)وناتو(آمریکا،انگلیس و...)ودیگر کشورهای منطقه(ترکیه،جمهوری آذربایجان و...)به ایران حمله کنه.هم متحداش و هم خودشو مچاله میکنیم. آخه ما فرزندان علی خیبر شکن هستیم.
مصطفی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
19
لعنت خدا بر صهیونیست .
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
6
مقبره اين دو حرام زاده بايد خراب شود ( استر و مردخاي)و از طرفي به ايرانيان اين موضوع گفته شود تا به پليدي اين قوم خبيس که با حضرت موسي (ع ) پيامبر خودشون اينقدر بدرفتاري کردن پي ببرند .لعنت بر اين شيطان صفتان که فراموش کردند کوروش پادشاه ايراني از نابودي اين قوم نامرد نجات داد.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
9
هر کس شخصی را به ناحق بکشد مانند آنست که جمیع انسانها را کشته(قرآن کریم)
کمیت مطرح نیست

لعنت بر همدستان استر و مردخای ملعون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
2
تقویم عبری:
اَدار (اول) اسفند ** 30-29 روز
ادار (دوم) اسفند و فروردین 29 روز

بنابراین آدار دوم یهودیان مصادف با فروردین خورشیدی می شود.
nik
|
AUSTRALIA
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
2
Why don u show my post here

It is based on wikipedia. please show it. i like to know what people think of it
پاسخ ها
مشرق نیوز دات آی آر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اوکی بابا !
اوکی!
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
nik
we think Wikipedia works for Israel
and before you another people told us somethings about that
خیزش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
13
اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
1
15 هزار نفر نه 500 هزار
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آمار خود یهودی‌ها و اونکه رسمی شده اصطلاحا نزدیک به 80 هزار هستش...15 هزار رو از کدام منبع استخراج کردی شما؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
تو 500 هزار را از کجا استخراج کردی؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اخیش فقط 80 هزار نفر ناقابل را قتل عام کردند مشرف تهمت نا روا زدی چرا به این فرشته خویان . چقدر با هوشی تو ناشناس چی میخوری ؟؟
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
7
اسراییل در جنگ سخت و اتمی هیچ غلطی نمیتواند بکند اما در جنگ نرم مدتهاست نیروهای اهریمنی خود را بر پشت بام و بالکن خانه هامان مستقر کرده و روزانه هزاران مغز ودل پاک خوراک مار ماهواره هاشان میشود
ایکاش هشدارهای رهبرمان در مورد شبیخون فرهنگی را دقیقتر شنیده بودیم
هنوز هم دیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
آقای نیمای عزیز
مردم ایران پاک سرشت و فهیم هستند و دوست و دشمنشان را خوب می شناسند.
- در صف نانوایی خانمهایی که مشخص بود بیننده نیروهای اهریمنی مورد نظر شما هستند با مسخره کردن این شبکه می گفتند آقا به کسانی که شبکه های ... را می بینند یک دانه سنگگ می دی بعد می گفتند مرگ بر آمریکای مشکل ساز من هم واقعا به فکر رفتم و از آنروز هرچه از این شبکه می بینم و می شنوم وارون یا بر عکس آن را جواب خودم قرار می دهم و راستی که به عبارت ما ایرونیا عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
- پس می بینی مردم ایران با معلوم ها مجهولات را دقیقا به صورت واقعی به دست می آورند
nik
|
AUSTRALIA
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
5
Why don u show my post here

It is based on wikipedia. please show it. i like to know what people think of it


لازم نیست به انتقام گرفتن فکر کنیم. انتقام ایرانی‌‌ها از یهودیان گرفته شده است. این را در ویکیپدیا دیدم (http://en.wikipedia.org/wiki/Purim). ما الان باید به حفظ کشور فکر کنیم، نه انتقام گرفتن. چون انتقام ما گرفته شده است.
آدولف هیتلر بعد از تسلط به اروپا، برپایی جشن پوریم رو ممنوع می‌کند. در یک سخنرانی‌ (۱۰-نوامبر-۱۹۳۸)، به این اشاره می‌کند که یهودی‌ها ۷۵۰۰۰ پرشین رو در یک شب به قتل میرسانند.

در ساله ۱۹۴۲، ۱۰ یهودی رو اعدام می‌کند بخاطر کشتن ۱۰ پسر هامان. مصادف با جشن پوریم در سال ۱۹۴۳، صد دکتر یهودی و خانواده آنها کشته میشوند.
هیتلر تعداد زیادی از یهودیان را به قتل می‌رساند ( انتقام هامان، پسر‌های هامان، و پرشین‌های کشته شده)
پاسخ ها
حسن زاده
| COLOMBIA |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
آقای nik
ما ایرانیها از رنج و کشتار کسی لذت نمیبریم ودوست داریم که همه جهان در صلح باشد
ویکیپدیا هم حکم و سند نیست و خود یهودیها آنرا اداره میکنند
بحث اصلی اینه که چرا یهودیها حتی از فکر کشتار ایرانیها هر سال جشن میگیرند خوشحالی میکنند
مثلا هیچ ایرانی هلوکاست یهودیان که کاملا دروغ است را جشن نمیگیرید .
در ضمن اگر شما به تاریخ رومیان و یونانیان و اسپانیا بنگرید و نوشته های فیلسوفانی همچون "ولتر" را بخوانید خواهید دریافت که دشمنی با یهودیت از "هیتلر آغاز نشده است و دلیل و ریشه های تاریخی کهنی دارد
یک مورخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
مطالب راجع به هیتلر را عمدتا خود یهودی ها می نویسند و لذا قابل اعتنا نیست

توجه داشته باشید که طبق مدارک محکم تاریخی هیچ سندی که نشان دهد هیتلر سیاستی عمدی برای «کشتار» یهودیان (یا همان هولوکاست ادعایی) داشته وجود ندارد
مشرق نیوز دات آی آر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
بیا!
دست از سر کچل مشرق بردار!
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
کی گفته سر مشرق جان کچل است ؟؟ اتفاقا خیلی هم پر پشت است بکوری چشم فرزندان استر ملعون .در ضمن هیتلر خود یک بهودی بود از مادری یهودی . یهودیت فقط از مادر به فرزند منتقل میشود و طبق این قانون یهود هیتلر یکی از خود انها بود که موجب بوحود امدن اسرائیل شد اینکه مادر او یهودی بوده خودیهودیان اعتراف کرده اند . علاوه بر ان یک یهودی محقق کتابی نوشته است و در ان اقشا کرده است که اکثز زنرالهای هیتلر یهودی بوده اند با ذکر اسامی انها تمام کسانیکه نقشه های جنگی او را می کشیدند بهودی بوده اند با ذکر نام انها تمام کسانیکه کمپ های اسیران را اداره میکردند یهودی بوده اند با ذکر نامهای انها این کتاب را نه مشرق نوشته نه یک مسلمان نه یک ایرانی نه یک مسیحی نه یک بودائی نه یک بی دین یک یهودی خالص انرا نوشته و داد از نهاد ادمخوران صهیونیست در اورده امیدوارم این کتاب در ایران بفارسی ترجمه شود تا سیه رو شود هر انکه در او غش باشد
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
ای بابا تو که فارسی بلدی
nik
|
AUSTRALIA
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
4
thanks :)
پاسخ ها
مشرق نیوز دات آی آر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
your welcome
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
4
مهم نیست که این اتفاق افتاده یا نه مهم اینه که اسرائیل از این داستان در حال تبلیغ چیست و چه بهره برداری میکنه به هر حال نفرت از اسرائیل نیاز به دلیل محکمه پسند نداره و اگر روزی خدای ناکرده کار به جنگ برسه ترتیبشونو می دیم چه با چماق چه با بمب قارچی!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
8
زنده باد ایران کهن
با خوندن این مطلب بیش از پیش از یهودی های فاشیست متنفر شدم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
3
مطلب جالبی بود خوبه که ازاین دست مسائل بیشتر گفته بشه خیلی ها نمیدانند ولی من یه چیز بگم آن کسانی واقعا از ایران و ایرانی دفاع کردند که 8 سال جنگ رفتند به فرمان امام چقدر از این خارج نشینان تو جنگ بودند با حرف کسی نمیتونی از ایران دفاع بکن عمل باید کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
جنایات این قوم در حق ما به جریان پوریم ختم نمیشود این اغاز جنابات انها بوده انها از حامیان بزرگ مغولها بوده اند من نمیگویم تاریخ میگوید یعنی از زمانیکه کوروش و ایرانیان اینها را ازاد کردند در تمام بلاهائی که بر سر ما امده انها دست داشته از ان زمان بگیرید تا زمان فاجارها و پهلویهای منفور . هم اکنون هم ما دچار انوسی های مثلا مسلمان هستیم منتهی نه اشکار مانند زمانهای پیشین . هم اکنون هم مشغول هستند تا انقلاب بزرگ ایران را از پا در اورند در همین داخل ایران در لباسهای مختلف تحت عنوان مسلمان شیعه دو اتشه ایران گرای دو اتشه و ..........................بیدار باید بود که در دام هیچ کدام از انها نیفتاد توطعه و پلیدی این قوم را حد و اندازه ای نیست یک خبرنگار امریکائی چند سال پیش به ایران امده بود و با یهودیان ایران صحبت های زیادی کرده بود و انرا به صورت کتابی منتشر کرد که البته فقط در مورد یهودیان داخل ایران نبود کلا در مورد ایران بود که در ان از یهودیان هم نوشته شده بود این خبرنگار از انهاد می پرسد حالا که انقلاب اسلامی در ایران بوحود امده موفعیت شما چگونه است انها میگویند هر قدر که ایرانیان مسلمانتر شوند که شده اند ما هم یهودی تر شده ایم و خواهیم شد . از انسانیت ما این ددمنشان بر علیه خودمان استفاده ها کرده و میکنند امیدوارم در اینده نگذاریم که چنین کنند دیگر بس است خصوصا که به یومن جمهوری اسلامی و ازاد شدن ایران بسیاری از جنایت های انها از دخمه هائی که انها را پنهان کرده بودند بیرون کشیده شده . مرگ بر دشمنان ایران و ایرانیان و همه انوسی های ددمنش .
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
3
اگر برای ایرانیها که بدست یهود وحشی کشته شدند اندوهگین شدید در ان موقع یادی از 11شهید معصوم و مظلوم و یک قریب بی یاور هم بکنید
بینام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
7
0
این حرفهاتون بیشتر بوی جوگیری داره تا حقیقت گویی!با هر دو طرف مجادله هستم!خدا به همه بصیرت بده...یا حق
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
1
0
حالا بگید استر امروز در ایران کیه ؟ آیا زن کسی از مسئولین ممکنه ...یا استر امروز میتونه یک مرد باشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
برو بابا! خودتی! اینجوری میخوای افکارو منحرف کنی!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
4
2
این داستان اصلا به این گونه نیست چرا واسه اینکه دید ایرانیان را به یهود بد کنید تاریخ را تحریف میکنید چرا اینجا اینقدر ایرانیان باستان را تحقیر میکنید ایرانی همیشه تمدن داشته دارد و خواهد داشت و ایرانیان باستان این نبودن که یه قومیت کوچیک یهود بیاد و نصف جمعیتشا بکشه یهود همیشه کوچیک و ضعیف بوده و هست پس زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
پشت برنامه استر و مغز متفکر ان مردی بود بنام مردخای یهود که عموزاده استر بود و از استر استفاده ابزاری کرد پس در ایران امروز باید دنبال مردخا ها کشت که مرد هستند و من میتوانم نام برخی را ذکر کنم ولی ابنکار را نمیکنم خودتان باید انها را شناسائی کنید یک راهنمائی میتوانم بکنم انان که مثلا شیعه دو اتشه قلابی هستند انها که باستان گرای دو اتشه شده اند و اتفاقا نام خاتوادگی یکی از انها کلمه ای عبری است و با م هم شروع میشود اسکندری است با نامی ایرانی و باستانی .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
2
این داستان اصلا به این گونه نیست چرا واسه اینکه دید ایرانیان را به یهود بد کنید تاریخ را تحریف میکنید چرا اینجا اینقدر ایرانیان باستان را تحقیر میکنید ایرانی همیشه تمدن داشته دارد و خواهد داشت و ایرانیان باستان این نبودن که یه قومیت کوچیک یهود بیاد و نصف جمعیتشا بکشه یهود همیشه کوچیک و ضعیف بوده و هست پس زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
اخی خود یهود خواسته خودش را از نظر ایرانیان بد جلوه دهند و ما را به خودشان بد بین کنند برای همین انرا در کتاب عهد عقیق خودشان ارده اند عجب !!!!!!!شما ناشناس از امریکا چقدر با هوشی میشه بگی چی میخوری ؟؟؟
باقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
0
این یهودیای اگه اون زمان تیر بار هم داشتن نمی تونستن 500 هزار تا ایرانی رو بکشن بابا چرا اینقدر بزرگشون میکنین نکنه شما هم دست نشانده اونا باشین
محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
2
من با اين داستان ها و روايات كار ندارم كه درسته يا نادرست ولي همينو مي دانم كه صهيونيست ها نژاد پرست وسلطه جو هستند وهيچ چيز تو دنيا راضيشون نميكنه همه مردم دنيارو از نژاد نجس مي دانند وخود را پاك ،ايرانيان سيزده نوروز را به درستي برگزار كنند اما مواظب اين قوم خبيث والبته كثيف و توطئه هاي انان باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
2
خدا لعنتشون کنه
عشق شلمچه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
5
یهود بدترین دشمنان شما مومنین (شیعیان)هستند قرآن کریم سوره مائده لعنت خدابر این قوم........
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
2
یه سوال برا من پیش اومده اونم اینه که چرا یه پادشاه مملکتی به اون عظمت با کشتار مردم کشورش توسط یهودیان موافقت میکنه مثلا فک کن اوباما با کشتار مردم کشورش بخاطر یهودیا موافقت کنه برا من که قابل درک نیست
نيلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
3
تو رو خدا يه كم نزاكت يه كم ادب يه كم اخلاق...
بي ادبي و فحش و تمسخر و توهين در كامنتا موج ميزنه.
متاسفانه براي همه مون جا افتاده كه اسلام يعني نماز روزه حجاب و گريه براي اهل بيت همين. در صورتيكه معصومين (ع) بيشترين تاكيدشون روي اخلاقيات و خوش خويي و محبت هست
اگه 14 معصوم ميخواستن با دشمنان و مخالقان اينطوري حرف بزنن كه فاتحه دينو بايد ميخوندن.ديگه اسلامي به ما نميرسيد.
اگه الان امام ظهور كنن واقعا به دشمنان هتاكي ميكنن؟؟
شما حتي اينجا با دوستان هم چون نظرشون با شما يكي نيست با توهين و تمسخر حرف ميزنين.
اگه يه ادم كم ايمان با رفتارهاي ما از دين دور بشه بايد جواب بديم. خدا به ما ايمان داده كه بار سنگينشو به دوش بكشيم ....و اون هنر جذب بي ايمان به سمت خداست.
كار دشمن عصباني كردنه اگه مثل خودش جواب بديم كه با اون چه فرقي داريم؟
دوستان لطفا وقتي خشم داريد جواب ندين اروم شيد فكر كنيد بعد جواب دندانشكن بديد.
تو رو خدا يه جوري رفتار كنيم كه در شان يه شيعه علوي و مهدوي باشيم
امام زمان(ع) از اينكه ما اينطوري هستيم چه حالي ميشه؟؟؟؟؟
مثل محمد و ال محمد(ص) با دشمن مبارزه كنيم با اقتدار ولي با منطق نزاكت و ادب . همه اينا رو اول به خودم گفتم.
ياعلي
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
3
نسل یهود باید منقرض بشه البته تا ظهور فکر نکنم بشه
پاسخ ها
سلیمان عاقل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
نسل یهود در هلال خصیب با دسیسه خود شان که جای چاه کن ته چاه است در حال انقراض است و 100سال است که یهودیان را در فلسطین اشغالی دارند به دم تیغ اعراب همان چاهی که خودشان کنده اند افتاده اند و جانشان را به عزرائیل می سپارند و تقریبا در حال انقراض هستند
سوسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
نسل هیچ کس نباید منقرض بشه چون همه فرزندان آدام (آتام) هستیم باید تفکرات عوض بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
انشاالله که میشه
الهی آمین
لادن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
2
اقا بهنام فکرکنم تواون کشوری که زندگی میکنی یالاقل نشان پرچمشویدک میکشی بویی از انسانیت به مشام نمیخوره.شماو کسانیکه رای منفی به مقاله دادیدشما در اصل بااسلام و ایران مخالفیدوبرای بیان مخالفتتون چشماتونومیبندیدوازنجاساتی چون صهیونیسم پیروی میکنیدواقعابراتون متاسفم که اصلتونوگم کردید
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
3
خطاب به آقا بهنام و کسانی که جواب ایشان را با توهین داده اند!!! من واقعا متاسفم برای کسانی که به اسم تعصب و غیرت یا دینداری اینطوری مردم رو نسبت به اسلام و مذهبیون بد بین میکنند. آخه کجای اسلام گفته باید با کسی که اشتباه کرده و یا نظرش رو بیان میکنه اینگونه برخورد کنید. اسلام دین رافت و مهربونیه. مگه بارها نشنیدید که خداوند به پیامبر اکرم فرموده اگر اخلاق خوش و برخورد خوب ایشان نبود، مردم از دور او پراکنده میشدند؟ اصلا زندگینامه ی امامان و پیامبر عزیزمان و یا حتی امام راحل را بخوانید و ببینید چطور با خلق و خوی خوبشان مردم رو به سمت اسلام میکشاندند؟ حالا گیریم این برادر عزیزمون چیزی گفته و اظهار نظر کرده، حالا شما هم نظرت رو بیان کن نه اینکه با توهین و بد اخلاقی و جبهه گیری ،سعی در به کرسی نشوندن حرفت رو داشته باشی!!! شما باید با زبان خوش ،با ذکر دلیل و منطق ایشان را توجیه کنید. تازه اومدیم و باز هم آقا بهنام قبول نکرد. چه ایرادی داره؟ شما دلایل دیگری براش بیار شاید توجیه شد. من که فکر نمیکنم این برادر خوبمون منظور بدی داشته. حرف ایشان فقط در حد اظهار نظر بوده. حالا گیریم توهین هم کرده باشد. چرا شما با رفتار مناسب کاری نمیکنید تا ایشان از توهین خود پشیمان شود؟ اصلا کسی که از نهج البلاغه اطلاعاتی هر چند نا چیز داشته باشد این نشان میدهد که علاقه ی او به حضرت علی (ع) آنقدر زیاد است که حاضر شده وقت بگذارد و بیانات ایشان را مطالعه کند. کاری که شاید من و شما انجام نداده باشیم. روی سخن من با کسانی است که نا خواسته و به اسم دین و غیرت، چهره ی اسلام را بدون اینکه متوجه باشند زشت و خشن نشان میدهند. والله گناهه و همه میدونند که خدای مهربون همیشه به مهربانی و زبان خوش داشتن سفارش کرده و هیچگاه امر به معروف و نهی از منکر اینگونه را نمی پسندد.
و حالا خطاب به آقا بهنام میگویم برادر عزیزم اسلام به هیچوجه انسان را به گریه و غم و افسرده بودن سفارش نکرده . من حتی شنیده ام خنداندن و شاد کردن مردم یکجور عبادت است. شما که اینقدر فهمیده و اهل مطالعه هستید ،ایکاش بیشتر در مورد این مطلب یعنی شادی و شاد بودن در اسلام تحقیق میکردید. متاسفانه منهم با افرادی که زیادی متعصب بوده اند برخورد کرده ام. آنها ( البته تعداد معدودی ) فکر میکنند اسلام گفته باید جدی ، عبوس و بد اخلاق بود تا نشان بدی آدم مومنی هستی. اونا حتی گاهی جواب سلام مرا هم نمیدهند. شاید فکر میکنند چون خانم هستم، نباید جواب سلامم رو بدن!!!!!!! در صورتی که در اسلام آنقدر به جواب سلام اهمیت داده شده که اگر شخص در حال نماز خواندن هم باشد بر او واجب است که جواب سلام را بدهد. پس برادر خوبم از کسانی که با حرفها و توهین هاشون شما رو آزرده کردن رنجیده نشو و بدل نگیر و هیچکدوم از حرفها رو به حساب اسلام نگذار. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
فاطمه خانم ضمن تشکر از مطالب ارزنده شما که اسلام به حق همین گونه است که نوشته اید
- اما با سیه دل چه سود خواندن وعظ
- نرود میخ آهنین بسنگ
- تربیت نا اهل پرتاب گردگان بر گنبد است:
این ها خودشان می دانند اما خود را به تجاهل می زنند و بیماران سایکوز ( روان گسسته) ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و ابصارهم... هستند و با هر نکته مثبتی مخالف هستند و نکات زشت و منفی را با هر روش و راه و لیبل زدن و... می خواهند اثبات کنند. مغضو بین و ضالین حقایقی هستند
- شما یک نگاهی به شبکه های برون مرزی بیندازید در گزینش نیروی انسانی آن ها اساسا آدم های سایکوز را جذب می کنند و مشخص است که گردانندگان این شبکه ها مطالعه شده به جنگ حقیقت می آیند
آدم های گزینش شده آن ها مشخص است در انسان آزاری از حس کامل بر خوردار هستند اگر فرصت گیر بیاوند نسل بشر را می سوزانند.
حسن حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
4
مقاله ای که استناد به تاریخ میکنه ومن دراوردی نیست قابل ارزشه . دستتون درد نکنه....
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
2
با تشکر از مطلب خوبتان
در صورت امکان غیر از کتاب استر، منابع دیگر رو بنویسید چون در «تاریخ هرودت» پیدا نکردم
سوسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
3
1
خوبه بنویسید که تورات در این باره کتابی داره ولی واقعیت اینجاست که این تنها قسمت کوچکی از جنایات لاویان هخامنشی در ایران بود لاویان هخامنشی در طول 200 سال حکومت قبیله اریحادر ایران نصف جمعیت ایران را قتل عام کردنداز بابالو چیزی نماند از سوس و آیباتان و از گیرمانا و گابان واز کاسوین وکاسسان گزارشهای زیادی درمورد زنده سوزی ایرانیان رسیده افتخارداریوش اریحائی انداختن اسیران در رودخانه وغرق کردن بود و افتخار کورش لاوی زنده سوزاندن افتخار خشایار شاه لاوی نیزه در تحت کردن بود وشکنجه جنسی افتخار داریوش دوم وسبط شمعون زنده به گورکردن از قبیله آچاچی چیزی باقی نماند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
هههرهرههرهرههرهرهرهه

کتاب های تخیلی هم میخوانی ؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
4
اولا صهیونیست ها غلط کردند که دوباره فکر بد در باره ایران داشته باشند
ثانیا به این شوری هم که میگین نیست
که از 800000 جمعیت ایرانی 500000 نفر کشته شده اند
اولا کل یهودیان ایران چند نفر بوده اند
دوم مگر ان 500000 نفر چلاق بوده اند که در عرض دو روز بایستند تا کشته شوند
سوم با بمب هم نمی توان این همه آدم را در دو روزکشت
ما ایرانیان همیشه اغراق می کردیم
البته در خیانت و نامردی این قوم هیچ حرفی نیست
ولی اینها بدون کمک خائنین داخلی هیچ غلطی نمی توانسته اند بکنند و فقط در این صورت امکان کشتار مردم وجود داشته البته نه تا این حد
و باید همیشه از دسیسه این قوم بر حذر بود
اگر چنین مقبره ای در اسرائیل بود 100000 بار ان را تخریب کرده بودند آن وقت ما گنبد و بارگاه ان را ترمیم کرده و نام زیارتی برای این نفرین شدگان لعنتی می گذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
دوست عزیز رضای عزیز این که آن ها چه ها می کنند و می کردند درست است اما شان ملت ایران با مگس ها صهیونیسم قابل مقیسه نیست و آن ها چه کار که نکرده اند صبر کنید این ها یک روزی همانند صدام وطالبان بلای جان همین اروپا و آمریکا خواهند شد و از هیچ نامردمی صهیونیست ها فروگذار نیستند اما شرایطی که بارفتار ضد بشری خود در جهان بوجود آورده و می آورند دور نیست ان روز که دنیا این قوم ضاله را به جرم جنایت در حق ادیان الهی و سو، استفاده از دین و تورات و جعلیات ان و سایر ملل محاکمه کند.
باشو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
5
جالب این که 13 فروردین سال 58 نخستین روز شروع رسمی حکومتی بود که نابودی صهیونیزم رو پایه گذاری کرد و انشاالله این کار رو به انجام خواهد رساند
پاسخ ها
س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
آفرین. منم داشتم به همین فکر می کردم.
ایراندوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
0
درود برهمه،فاطمه خانم به ماگفتید ببینم کشورهای وهابی چجوری وهابی شدن،وخاطرات فلان کس رو بخونم.پس شما یه کشور مسلمان به ما بگو که با ما سردوستی داشته باشه درضمن دشمن دشمنه وهابی ویهودی نداره. هدف نفرت بیشتر به یهود ونابود کردن مناسبتهای ایرانی بود
دانشجو
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
0
درود بر استاد رائفی که همیشه سه چهار سال از بقیه جلوتره
ایراندوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
0
درود برهمه،فاطمه خانم به ماگفتید ببینم کشورهای وهابی چجوری وهابی شدن،وخاطرات فلان کس رو بخونم.پس شما یه کشور مسلمان به ما بگو که با ما سردوستی داشته باشه درضمن دشمن دشمنه وهابی ویهودی نداره. هدف نفرت بیشتر به یهود ونابود کردن مناسبتهای ایرانی بود
ميثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
0
حالا اگه جرات دارن يه غلطي بكنن تا اسراييل رو از روي نقشه حذف كنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
0
صلوات بفرست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
0
با این نظرات به جهل مشرق نیورز بعنوان یک مبلغ تفرقه پی بردم
یه بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
3
بدون خوندن این مطلب که کاملا حقیقت داره هم همه می دونن که صهیونیست ها جنایتکارترین جنایتکاران جهان اند. این جماعت شیطان پرست که دارن از اسم دین یهود سوء استفاده می کنن؛ جنایتهای هولناک تر از این هم مرتکب شدن. نمونه اش خونخواری پسر بچه های کوچیک که چندتا از دوستان بهش اشاره کردن. تو این دنیای چندمیلیارد نفری روزی چند صد نفر به دست این حیوان صفتان بی شرم کشته می شن. می کشن و خودشون رو پشت کت و شلوارای مرتبشون پنهان می کنن. جنایات فلسطین، لبنان، عراق،سوریه،افغانستان و خیلی جاهای دیگه. مطمئن باشین پشت قتل عام وحشیانه ی مردم بی گناه میانمار هم این صهیونیستهای حرام زاده ان. پاش برسه به بچه های خودشونم رحم نمی کنن. قصدشون نابودی خداپرستیه. ولی کور خوندن. به قول یکی از شهدای 8سال دفاع مقدسمون:
ابر قدرت نه آمریکاست و نه اسرائیل. ابر قدرت فقط خداست.
اینا دارن با خدا می جنگن. دور نیست روزی که همشون به دست یوسف زهرا(س) به درک واصل بشن. دور نیست روزی که تقاص وحشیگری هاشونو بدن.
شما جوونای عزیز هم که می دونم از روی عشق به وطن و نفرت از این یهودنماها این ادبیات رو پیش گرفتین؛ بهتره کمی مودبانه تر و صمیمی تر با هم بحث کنید. این طرز صحبت کردن فقط دشمن شادمون میکنه و بس. باهم با ادبیات بهتری حرف بزنید. مطمئن باشین بین شما کم نیستن خودفروخته های ارزان قیمتی که دارن شمارو ترغیب به جدل می کنن. با خوب صحبت کردن پوزشونو به خاک بمالین و آرزو به دلشون بزارین. هرچی اونها مزخرف نوشتن شما با صبوری و بدون الفاظی که درشان یک جوان ایرانی نیست؛ بزنین تو دهنشون.

خوندن سوره ی حشر رو هم فراموش نکنید که انشالله آقامون تشریف میارنو همتون میشین فدائی راهش. انشالله
یاعلی
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
1
0
باسلام.سوسان تو اینارو از کجا در اوردی مثل اینکه منشور حقوق بشر رو سرورم کوروش بزرگ شاه شاهان نوشت.بهترین سالهای تاریخ ایران دوران همون شاهانی بود که با بی ادبی نام بردی
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
1
0
برادر یا خواهر " ناشناس " خوبم، سلام. از لطفی که نسبت به بنده داشتید ممنونم. محبت دارید. آره بخدا. این افراد ناآگاهانه با این عمل خود ،تیشه به ریشه ی اسلام میزنند. واقعا جای تاسف داره. من جایی شنیدم یک روحانی از قول یکی از دوستانش تعریف میکرد که زمانی به یکی از کشورهای خارجی سفر کرده بود. آن شخص باید شب را در هتل میگذراند. کارکنان هتل ، شماره ای را در اختیار او گذاشته بودند و به او گفته بودند هر وقت احساس دلتنگی کردید و یا شب خوابتان نبرد ، هر ساعتی از شب که بود فرقی نمیکند شمابه این شماره زنگ بزنید . آن فرد که مجبور بوده آنشب را دور از خانواده و در کشوری بیگانه سر کند ، احساس دلتنگی میکند و بیخوابی به سرش میزند. ناگهان به یاد شماره ای که هتل در اختیار او گذاشته میفتد و از روی کنجکاوی به آن شماره زنگ میزند. آنطرف گوشی خانمی با لحنی مودبانه پاسخ میدهد. طرف میگوید خوابم نمیبرد. آن خانم با مهربانی میگوید من برای شما صحبت میکنم تا خوابتان ببرد. مثلا از آداب و رسوم آن کشور و یا هر مطلب شنیدنی ای که طرف بخواهد در باره ی آن بداند. او میگفت مثلا نیم ساعت برایم حرف زد که از این نیم ساعت 20 دقیقه اش تبلیغ مسیحیت بود آنهم بسیار زیرکانه. حالا ملاحظه کنید ما که اینهمه دین ما به مردمداری ، اخلاق پسندیده ، روی باز و چهره ی بشاش سفارش کرده اینطوری دین را وارونه جلوه میدیم و به جای ترویج دین ، یعنی کاری که آن مسیحی انجام میداد ، با دست خود تیشه به ریشه ی اسلام میزنیم!!! اصلا ما که با یک همدین خود اینگونه برخورد میکنیم ، چطوری میخواهیم با این روش اسلام را جهانی کنیم؟ آنهم دینی که تا این حد به خلق خوب و مهربانی حتی در مورد حیوانات سفارش کرده؟ این اشخاص نمیدانند با این زبان تند و برخورد ناشایست خود، چه ضربه ای به اسلام میزنند. هر چند میدانم این افراد بخاطر علاقه ای که به اسلام دارند ، اینطوری غیرتی میشوند و این برخورد آنها ناآگاهانه ست ولی بخدا این راهش نیست. امیدوارم خداوند همه ی ما رو به راه راست هدایت کنه. برای شما هم آقا یا خانم " ناشناس " آرزوی موفقیت دارم.پیروز باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سرکار فاطمه خانم ظاهرا مطالب بنده را متوجه نشده اید منظور من امسال اقای بهنام است که خودرا به تجاهل می زنند و گرنه در این کشور نرمی و لطافت رفتار بسیار خوب است آو افردی مانند بهنام کسانی که شما به آن ها را تصور می کنید گوش شنوا دارند و با نصیحت درست می شوند سخت در اشتباه هستید با این هجم رسانه ها کسی نمی تواند بگوید من چیزی نمیدانم نیاز به دانستن دارم آن ها خوب می دانند که رافت اسلامی چیست و منطق اسلام چقدر زیبا است و با این زیباییها مخالفند چون نمی گذارد نازیبائی رفتار ضد بشری بوجود بیاید مشکل آن ها نفی حقیقت است حالا با هر لیبل و بهانه و... قلبشان مریض است و ....
 
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود