کد خبر: 1824

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 956

آيت الله مقتدايي: حادثه 22 بهمن قم با برنامه‌ريزي قبلی انجام شد

این حرکت از طرف افراد بی تقوا و به صورت برنامه ریزی شده انجام گرفت و آقای دکتر لاریجانی نیز آگاه هستند که این حرکت مردمی نبود و توسط گروهي بی تقوا صورت گرفت و البته دکتر لاریجانی با بزرگواری از آنها […]

این حرکت از طرف افراد بی تقوا و به صورت برنامه ریزی شده انجام گرفت و آقای دکتر لاریجانی نیز آگاه هستند که این حرکت مردمی نبود و توسط گروهي بی تقوا صورت گرفت و البته دکتر لاریجانی با بزرگواری از آنها می گذرند.
نايب رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به حوادث زشت و غير شرعي 22 بهمن قم ، اظهار داشت: اين اتفاقي كه انجام گرفت حركت مردمي نبود و توسط عده اي معدود و با برنامه ريزي قبلي صورت گرفت.

آيت الله مرتضي مقتدايي قبل از ظهر پنجشنبه در جمع اجتماع كنندگان مقابل منزل پدري رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: در حالي كه شرايط حضور دكتر لاريجاني براي شركت از حوزه انتخابيه تهران مهيا بود براي مردم قم توفيق بزرگي بود كه ايشان موافقت كردند از حوزه انتخابيه قم در انتخابات مجلس شركت كنند و نمايندگي مردم قم را پذيرفتند.

وی با بيان اينكه حوزه علميه قم و مراجع معظم تقليد براي شركت دكتر لاريجاني از حوزه انتخابيه قم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي درخواست داشتند، افزود: اين افتخار مهمي براي مردم قم است كه چنين شخصيتي عالم و عضو خانواده مرجعيت با ديد عالي و باز سياسي نماينده آنان در مجلس است.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: خدماتي كه جناب دكتر لاريجاني در مدت كوتاه خدمتگزاري خود انجام داده اند كاملا روشن است و ايشان با گذاشتن وقت كافي و تلاش فراوان خدمات ارزنده اي براي شهر قم انجام داده اند.

وي در ادامه به حادثه 22 بهمن شهر قم اشاره كرد و افزود: ما اين حركت زشت و غير شرعي كه بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت زشتی که موجب هتك حرمت حرم حضرت معصومه(س) و در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام شد آنهم در روزي كه روز شادی مردم ايران است و همچنین روزی که همه چشم ها از همه جا به کشور ما دوخته شده است را محکوم می‌کنیم.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: این حرکت از طرف افراد بی تقوا و به صورت برنامه ریزی شده انجام گرفت و آقای دکتر لاریجانی نیز آگاه هستند که این حرکت مردمی نبود و توسط گروهي بی تقوا صورت گرفت و البته دکتر لاریجانی با بزرگواری از آنها می گذرند.

وي در پايان گفت: امیدواريم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دیگر شاهد چنین حركات زشتي نباشیم.

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود