کد خبر: 1749

تاریخ انتشار: 1391-12-20 - 19:39

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 966

واکنش استاد قرائتی به پیام رییس‌جمهور:هر کس از این حرفها بزند دستش را از دست مراجع برداشته است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به پیام تسلیت احمدی نژاد که به مناسبت درگذشت هوگو چاوز صادر شد، واکنش نشان داد و گفت: کسی که دستش را از دست مراجع خارج کند دچار این غفلت ها خواهد شد. به گزارش  رسا، […]

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به پیام تسلیت احمدی نژاد که به مناسبت درگذشت هوگو چاوز صادر شد، واکنش نشان داد و گفت: کسی که دستش را از دست مراجع خارج کند دچار این غفلت ها خواهد شد.

به گزارش  رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در بیستمین سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد قم که در مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد، به پیام رییس جمهور درباره درگذشت چاوز واکنش نشان داد و گفت: کسی در گوشه ای از دنیا می میرد و کسی هم از گوشه دیگر دنیا تسلیت می گوید و می‌نویسد«که من اطمینان دارم که او از عباد صالح است و او به همراه مسیح و مهدی موعود خواهد آمد» شما چکاره هستید که این حرفها را بر زبان می آورید، کسی که دستش را از دست مراجع خارج کند دچار این غفلت ها خواهد شد.
 
رییس ستاد اقامه‌ نماز ادامه داد: بر این اساس، امام زمان که برای ظهور 313 یار می خواهد ، به گفته این آقا یکی از آن 313 نفر مشخص شده که کیست، این نشان می دهد وقتی انسان از ریل کتاب الله و عترت خارج شود به کجا خواهد رفت.
 
وی خاطر نشان کرد: دین حساب و کتاب دارد، کسی حق ندارد از این صحبت ها کند و به طور مثال بگوید ظهور نزدیک است و یا مراد از یمانی مقام معظم رهبری و یا مراد از دجال فلانی است، این اشتباه است رسیدن به این مطالب نیاز به یقین دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی یادآور شد: وقتی شما چیزی را می پسندید و از روی سلیقه شخصی حرفی را می زنید، نباید به صورت عمومی ابراز کنید، ما باید دین را از کتاب الله و عترت بگیریم.
 
وی ادامه داد: این پیام که از تلویزیون پخش شد، من به عنوان یک معلم قرآن باید بگویم که اینها منکر است و هر کس از این حرفها بزند دستش را از دست مراجع برداشته است، آدم برای یک لقمه نان نباید ساکت باشد و چشمش را از روی خیلی چیز ها بردارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تأکید کرد: خداوند حتی به حیوانات کوچک هم روزی می رساند و دلیل نمی شود چون ما از دولت بودجه دریافت می کنیم، بگوییم هر چه که دولت می گوید درست است
 
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود