کد خبر: 1877

تاریخ انتشار: 1391-11-29 - 23:43

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 047

احتمال حبس امام موسی صدر در مرز "لیبی"

فرارو- صادق طباطبایی در گفتگویی از احتمال زندانی بودن امام موسی صدر در مرز بین چاد و لیبی خبر داد. دکتر صادق طباطبایی، خواهر زاده امام موسی صدر، در گفتگو با هفته نامه " اتحاد ملی" ضمن اشاره به […]

فرارو- صادق طباطبایی در گفتگویی از احتمال زندانی بودن امام موسی صدر در مرز بین چاد و لیبی خبر داد.

دکتر صادق طباطبایی، خواهر زاده امام موسی صدر، در گفتگو با هفته نامه " اتحاد ملی" ضمن اشاره به احتمال به زندانی بودن امام موسی صدر در جایی بین مرز "چاد" و "لیبی"، به معرفی شخصیت  امام موسی صدر در لبنان و نفوذ تاثیر وی پرداخت.

در ادامه گزیده‌ای از گفتگوی دکتر صادق طباطبایی را می‌خوانیم:

    دولت مصر مي‌گويد كه در مرز چاد و ليبي قسمت‌‌هايي وجود دارد كه در اشراف هيچ دولتي نيست. اين منابع اطلاعاتي مي گويند در آنجا چند زندان و بازداشتگاه است كه ممكن است آقاي صدر آنجا باشند.

    اميد مي‌رفت با دستگيري قذافي مشخص شود چه بر سر امام موسي صدر آمده است و ايشان در چه وضعيتي هستند. اما افرادي كه به قذافي نزديك بودند، جرات نمي‌كنند واقعيت موضوع را مطرح كنند؛ مي‌ترسند كه مجرم شناخته شوند ولي افرادي به عنوان مطلع، وجود دارند.

    بر اساس اطلاعاتي كه ما داريم، نمي‌توان به قاطعيت گفت كه امام موسي صدر شهيد شده است؛ ضمن اينكه كساني نشانه‌هايي از حيات ايشان در دست دارند.

    ماجراي امام موسي صدر آنچنان سري بوده كه كمتر كسي از آن قضيه مطلع است. اظهاراتي شده مبني بر اينكه حدود شش، هفت سال پيش امام موسي صدر زنده بوده و در سال‌هاي اخير جابجا شده است. دولت لبنان هم محكم و سخت پيگير اين موضوع است. قاضي شجاعي هم براي اين كار گمارده شده است.

    فكر و انديشه امام موسي صدر در لبنان از جايگاه ويژه اي برخوردار است، بطوريكه هنوز مردم لبنان با پلاكاردهاي «آمال ما سيلي محكمي بر چهره طاغوت‌هاست» سالروز اختفاي ايشان را، در سراسر لبنان گرامي مي‌دارند. موسساتي كه ايشان تاسيس كردند با قدرت بيشتر در حال فعاليت هستند. شيعيان لبنان يك چهارم جمعيت آن كشور را تشكيل مي‌دهند. مسئله امام صدر فقط متعلق به شيعه نبود، مسيحي‌ها هم همان اندازه به ايشان عشق مي‌ورزند.

 دور جديد انتشار هفته نامه " اتحاد ملي" به صاحب امتيازي اميدوار رضايي ميرقائد و سردبيري عليرضا شاكر از ابتداي اين هفته بر روي پيشخوان روزنامه فروشي ها قرار گرفت.

 

منبع:

انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود