کد خبر: 1901

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 938

دومین واکنش آیت‌الله مکارم به حادثه قم: اگر ساده از کنار این مسئله بگذرید، همه مردم بدبین می‌شوند

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اخلال‌گری برخی در سخنرانی رئیس مجلس در قم گفت: اگر ساده از کنار این مسئله بگذرید، همه مردم بدبین می‌شوند. آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی امروز در جلسه درس خارج […]

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اخلال‌گری برخی در سخنرانی رئیس مجلس در قم گفت: اگر ساده از کنار این مسئله بگذرید، همه مردم بدبین می‌شوند.

آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره مطرح شدن پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکایی‌ها تصریح کرد: دشمنان گاهی پیشنهاداتی مطرح کرده و مسئله مذاکره را پیش می‌کشند و برخی افراد در این میان گرفتار خوش‌بینی می‌شوند.
این مرجع عظام تقلید تاکید کرد: آیا کسانی که دست دراز کرده‌اند خیرخواهی خود را ثابت کرده‌اند یا عداوت مضاعف را در تمام صحنه‌ها ثابت کرده‌اند؟ ممکن است کار به جایی برسد که مذاکراتی هم صورت گیرد ولی اینگونه نیست که اگر آنها یک سخنی گفتند، ما باور کنیم که سر عقل آمده‌اند؛ سوء ظن در اینجا طبیعی است و ما از اینها خیرخواهی و وفای به عهد ندیده‌ایم.
اهم اظهارات این مرجع تقلید را در ادامه به نقل از فارس بخوانید؛
• ما به شعارهایی که در دنیای امروز داده می‌شود کاملا بدبین هستیم؛ شعار دموکراسی، حقوق بشر و آزادی ابزاری برای به دست آوردن منافع خاص گروهی ظالم و ستمگر در دنیای امروز است.
• درباره حاشیه‌های سخنرانی رئیس مجلس در قم، به مسئولان شهر پیام می‌دهم که ساده از کنار این قضیه نگذرند؛ قداست قم را شکستند، قداست حرم و تربت سیدالشهدا(ع) را شکستند، اگر ساده از کنار این مسئله بگذرید همه مردم بدبین می‌شوند.
• باید مشخص شود چه اشخاصی مرتکب چنین کاری شدند که نه برای حرم، نه برای تربت سیدالشهدا(ع) و نه برای اشخاص حرمت نگه نداشتند. باید ریشه‌ها خشکانده شود. فریب خوردگان باید ارشاد و توجیه شوند ولی نباید به سادگی از محرک‌های اصلی صرف نظر شود.

 

منبع::

انخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود