کد خبر: 1902

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 793

ابرازتاسف آیت‌الله مظاهری ازحادثه روز ۲۲ بهمن قم: قبلا گفته بودم اگر این مشکل در قم علاج نشود، مسائل بدتری اتفاق می‌افتد

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در تماس تلفنی با رئیس مجلس نسبت به حادثه روز ۲۲ بهمن در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز تاسف کردند. به گزارش خانه ملت، رئیس حوزه علمیه اصفهان در تماس تلفنی با دکتر علی […]

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در تماس تلفنی با رئیس مجلس نسبت به حادثه روز ۲۲ بهمن در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز تاسف کردند.

به گزارش خانه ملت، رئیس حوزه علمیه اصفهان در تماس تلفنی با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو اکو در پاکستان به سر می‌برد، ضمن اظهار تاسف شدید نسبت به حادثه روز 22 بهمن در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: من شدیداً متاثرم که چرا این حادثه در روز 22 بهمن آن هم در حرم حضرت معصومه (س) و بعد هم نسبت به رئیس مجلس اتفاق افتاد. من قبلا گفته بودم که اگر این مشکل در قم علاج نشود، مسائل بدتری اتفاق می‌افتد که حال متاسفانه شاهدیم اتفاق افتاد.

آیت‌الله العظمی مظاهری در ادامه افزود: من به شما علاقمندم و برای شما دعا می‌کنم و الحمدالله حضرتعالی در مسائل اخیر سعه صدر زیادی از خود نشان دادید. البته مسئولان امر بایستی موضوع را پیگیری کنند.

 

منبع:

19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود