کد خبر: 1903

تاریخ انتشار: 1391-11-26 - 00:20

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 544

آیت الله العظمی صافی: جامعه‌ی مدرسین وشورای مدیریت حوزه اخلال در راهپیمایی22بهمن راریشه بابی وقاطعانه برخورد کنند

ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید، از مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی و همچنین از شورای محترم مدیریت حوزه و جامعه‌ی محترم مدرسین خواست به طور جدی و قاطعانه در این مسأله که ارتباط مستقیم با مسائل امنیتی و […]

ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید، از مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی و همچنین از شورای محترم مدیریت حوزه و جامعه‌ی محترم مدرسین خواست به طور جدی و قاطعانه در این مسأله که ارتباط مستقیم با مسائل امنیتی و حوزوی دارد، وارد شوند و موضوع را به دقت بررسی و ریشه‌یابی کنند.
ایشان تأکید کرد تا مسئولین در اسرع وقت نسبت به کسانی که قصد اخلال در امنیت کشور و توهین به مقدسات و حرم آسمانی حضرت معصومه علیها السلام را داشتند، قاطعانه برخورد کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

آیت الله العظمی صافی ضمن تشکر از حضور پر شور مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن، خواستار ریشه‌یابی و شناسایی عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه علیهاالسلام شد.
آیت الله صافی صبح امروز چهارشنبه در دیدار تعدادی از اساتید و فضلای حوزه‌ی علمیه قم ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شریف و متدیّن ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، بیاناتی را پیرامون مسائل کشوری و حوزوی ابراز نمود.

ایشان به هتک حرمتی که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انجام شد و در آن به وسیله‌ی تعدادی، نسبت به رئیس مجلس شورای اسلامی توهین گردید، اشاره نمود و ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید، از مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی و همچنین از شورای محترم مدیریت حوزه و جامعه‌ی محترم مدرسین خواست به طور جدی و قاطعانه در این مسأله که ارتباط مستقیم با مسائل امنیتی و حوزوی دارد، وارد شوند و موضوع را به دقت بررسی و ریشه‌یابی کنند.
 ایشان تأکید کرد تا مسئولین در اسرع وقت نسبت به کسانی که قصد اخلال در امنیت کشور و توهین به مقدسات و حرم آسمانی حضرت معصومه علیها السلام را داشتند، قاطعانه برخورد کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند

 

منبع:

19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود