کد خبر: 1915

تاریخ انتشار: 1391-11-21 - 23:13

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 857

زمينه سازي جبهه پايداري براي تأييد صلاحيت مشايي

اينكه گفته مي‌شود كه‌هاشمي قطعا مي‌آيد و پايگاه رأي‌هاشمي و مشايي يكي است مي‌خواهند به مراكزي پيام دهند كه اگر مي‌خواهيد‌هاشمي نيايد، بگذاريد مشايي بيايد! ما دوباره با مشايي مي‌توانيم‌هاشمي را شكست […]

اينكه گفته مي‌شود كه‌هاشمي قطعا مي‌آيد و پايگاه رأي‌هاشمي و مشايي يكي است مي‌خواهند به مراكزي پيام دهند كه اگر مي‌خواهيد‌هاشمي نيايد، بگذاريد مشايي بيايد! ما دوباره با مشايي مي‌توانيم‌هاشمي را شكست دهيم!
حميد رسايي در سخنان صريحي درباره قطعي بودن كانديداتوري آيت‌ا...‌هاشمي رفسنجاني در انتخابات دوره دهم رياست جمهوري مدعي شد پايگاه رأي‌هاشمي و مشايي يك پايگاه است.
وي در نشست‌هايي كه تحت عنوان بصيرت(پايگاه طرفداران جريان احمدي‌نژاد) در قم برگزار مي‌شود سخن مي‌گفت، تصريح كرد: الهام قطعا كانديداي رياست جمهوري نخواهد بود و گزينه اول دولت مشايي است. به گزارش فارس، وي در ادامه با تأكيد براينكه انتخابات سال آينده دو قطبي است و آقاي‌هاشمي هم قطعا كانديدا مي‌شود اضافه كرد: سبد رأي مشايي و‌هاشمي يك پايگاه است كه سعي خواهند كرد 60 درصد آراي خاكستري را به خود اختصاص دهند.
رسايي در سخنان خود در عين حال كه تصريح دارد كه ممكن است مشايي تأييد صلاحيت نشود، بلافاصله اضافه مي‌كند كه سبد رأي مشايي و‌هاشمي از يك پايگاه است.
رسايي و جبهه پايداري به خوبي مي‌دانند در اين سالها اگر حيات سياسي پيدا كرده و به آلاف و الوفي در فضاي سياسي رسيده‌اند از مخالفت‌ها و رقابت‌هايي است كه با با‌هاشمي داشته‌اند، مي‌باشد.
اين مجموعه كه تا پيش از اين به عنوان جريان احمدي‌نژاد در فضای سياسي كشور از آنها نام برده مي‌شد، در انتخابات سال 84 رقابت با‌هاشمي رفسنجاني عامل حيات و ظهور سياسي آنها شد تا جايي كه براي بقاي در قدرت تصميم گرفتند انتخابات سال 88 را هم به صحنه رقابت با‌هاشمي رفسنجاني مبدل كنند. آنها با استفاده از مناظره‌ها و اشتباهات رقيب توانستند در كار خود موفق شوند و همچنان در قدرت باقي بمانند.

اين عده كه بقايشان را هم همان عامل ظهورشان در قدرت مي‌دانند، در پي آنند كه انتخابات 92 را هم صحنه رقابت با‌هاشمي كنند. اينكه گفته مي‌شود كه‌هاشمي قطعا مي‌آيد و پايگاه رأي‌هاشمي و مشايي يكي است مي‌خواهند به مراكزي پيام دهند كه اگر مي‌خواهيد‌هاشمي نيايد، بگذاريد مشايي بيايد! ما دوباره با مشايي مي‌توانيم‌هاشمي را شكست دهيم!
البته براي كساني كه در لحظات آخر با استفاده از تبصره توانستند نظر شوراي نگهبان را براي تأييد صلاحيت خود جلب كنند شايد در تصورشان اين باشد كه خيلي مشكلي براي تأييد صلاحيت مشايي وجود نداشته باشد! هر چند برخي از اعضاي شوراي نگهبان تصريح كرده باشند كه مشايي تأييد صلاحيت نخواهد شد.
آقاي رسايي و جبهه پايداري در اين وسط چه سودي از تأييد صلاحيت مشايي خواهند برد بي‌ترديد ريشه آنرا در تشنگي براي خدمت نبايد جستجو كرد.

 

منبع:

19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود