کد خبر: 1927

تاریخ انتشار: 1391-11-19 - 22:12

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 676

معاون سیاسی وزیر کشور: جبهه پایداری اجازه فعالیت سیاسی ندارد

صولت مرتضوی در حاشیه نشست مشترک معاونین وزارتخانه های کشور، امور خارجه و دفاع در جمع خبرنگاران در خصوص لغو کنگره اصلاح طلبان گفت: هر تشکلی که چارچوب داشته باشد، کسی مانع فعالیت آن نخواهد شد. به گزارش […]

صولت مرتضوی در حاشیه نشست مشترک معاونین وزارتخانه های کشور، امور خارجه و دفاع در جمع خبرنگاران در خصوص لغو کنگره اصلاح طلبان گفت: هر تشکلی که چارچوب داشته باشد، کسی مانع فعالیت آن نخواهد شد.

به گزارش مهر، وی افزود: همچنان که چند وقت پیش کنگره حزب مردم سالاری برگزار شد، بنابراین کسی مانع اصلاح‌طلبان نشده است. مرتضوی در پاسخ به این سوال که گفته شده است کنگره اصلاح طلبان به دلیل شرط و شروط وزارت کشور لغو شده است، تصریح کرد: برای تشکلی که دارای مجوز نیست، شرط و شروط می گذارند. ما تحت عنوان مجموعه اصلاح طلبان تشکلی نداریم بنابراین اگر چند حزب بخواهند فعالیت کنند باید مجوز بگیرند. ما چیزی تحت عنوان تشکل های تجمیعی نداریم. باید تشکل ها آدم های پاسخگو باشند مثلا یک حزب دبیرکل و هیات رهبری دارد که باید پاسخگو باشد.

مرتضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جبهه پایداری هم تشکل ندارد اما با این وجود فعالیت سیاسی انجام می دهد و تاکنون چندین همایش و کنگره برگزار کرده است و در بیست و ششم بهمن ماه نیز یک همایش انتخاباتی دارد. آیا جبهه پایداری نیاز به مجوز ندارد؟ گفت: هر تشکلی که بخواهد فعالیت کند، باید مجوز داشته باشد و جبهه پایداری برای همایش بیست و ششم خود تقاضای مجوز نکرده است و ما تنها به تشکل هایی که مجوز دارند، اجازه فعالیت می دهیم.

معاون سیاسی وزارت کشور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه چند بیشتر به انتخابات نمانده چرا فضای انتخابات سرد است، گفت: الحمدالله الان فضا خوب است ما فرصت برابر و عادلانه را برای همه کسانیکه کاندیدا باشند و صلاحیتشان مورد تایید قرار بگیرد فراهم می کنیم تا همه به یک میزان از فعالیت های انتخاباتی عادلانه، یکسان و برابر برخوردار باشد. مرتضوی همچنین در خصوص انتخابات رایانه ای گفت: انتخابات الکترونیکی فرآیند متعددی دارد، اما اخذ رأی الکترونیکی به همان میزانی که در انتخابات مجلس برگزار کردیم در این انتخابات هم خواهیم داشت.

 

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود