کد خبر: 1955

تاریخ انتشار: 1391-11-13 - 15:40

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 009

عسگر اولادی:بايد ديد دشمن كيست و از چه كاري يا چه حرفي تعريف كرده است

آيا اين گفته موجب خوشحالي ضد انقلاب و رسانه‌هاي دشمن است. اگر اين ادعا را بپذيريد ما اصلا مشكلي با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام نداريم!! عسگر اولادی در روزنامه رسالت نوشت: نكته‌اي كه مي‌خواهم […]

آيا اين گفته موجب خوشحالي ضد انقلاب و رسانه‌هاي دشمن است. اگر اين ادعا را بپذيريد ما اصلا مشكلي با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام نداريم!!
عسگر اولادی در روزنامه رسالت نوشت:
نكته‌اي كه مي‌خواهم به بهانه اين روز بزرگ عرض كنم اين است كه برخي دلسوزان به بنده خرده گرفتند و گفتند مواضع اخير تو باعث خوشحالي ضد انقلاب و رسانه‌هاي بيگانه بويژه صداي آمريكا و بي‌بي‌سي شده است و يا برخي اهل فتنه اين مواضع را نشانه حقانيت راه خود تلقي كرده‌اند. بنده عرض مي‌كنم نه آن خوشحالي موردي دارد و نه چنين تلقي‌اي مطابق با واقع است.

بنده در مواضع اخيرم گفته‌ام؛ فتنه 88 زير سر آمريكا، اسرائيل غاصب و انگليس مكار است و هر كس كه فريب اين فتنه‌سازان را خورد و اردوگاه انقلاب را ترك كرد بايد به دامن پر مهر اسلام، مردم،‌انقلاب و رهبري برگردد. آيا رسانه‌هاي دشمن و ضد انقلاب از اين موضع مي‌توانند خشنود باشند؟! بنده در مواضع اخيرم به سران مفتون گفته‌ام؛ برگرديد به دامن ولايت و مردم و از همراهي با فتنه‌سازان و سران فتنه در خارج بپرهيزيد. آيا اين مواضع به معناي پذيرش حقانيت فتنه‌گران و ضد انقلاب است. آيا ضد انقلاب از اين سخن استقبال كرده و خوشحال است؟!

منتقدين دلسوز اين گفته امام (ره) را به بنده يادآور شده‌اند كه هر وقت دشمن از شما تعريف كرد بدانيد يك جاي كارتان اشكال دارد. اين حرف درستي است اما بايد ديد دشمن كيست و از چه كاري يا چه حرفي تعريف كرده است؟ بنده خطاب به كساني كه راه را گم كرده‌اند و طعمه گرگ‌هاي جهاني شده‌اند و امنيت ملي و اقتدار مردم را در يك فتنه آمريكايي به حراج گذاشته‌اند، عرض كردم شما كه مدعي اطاعت از امام هستيد و امام حفظ نظام را از اوجب واجبات مي‌داند؛ چه جوابي براي خداوند بزرگ و امام عظيم‌الشان در دنيا و آخرت داريد كه با اين نظام چه كرديد و كارنامه صيانت از نظام شما چيست؟ آيا اين گفته موجب خوشحالي ضد انقلاب و رسانه‌هاي دشمن است. اگر اين ادعا را بپذيريد ما اصلا مشكلي با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام نداريم!!

دوستانه به برخي از منتقدين محترم مي‌گويم باب گفتگو را باز بگذاريم تا معلوم شود چه كسي اهل منطق و عقلانيت سياسي است.
بنده معتقدم ظرفيت عقلانيت نخبگان سياسي كشور به قدري است كه مي‌تواند از توطئه‌هاي نرم دشمن عبور كند. انتخابات آينده هنگامه عبور از شكل‌گيري فتنه جديد است. ان‌شاءالله هوشياري مردم و نخبگان كشور نشان خواهد داد كه از يك سوراخ دوبار گزيده نخواهند شد.

مقام معظم رهبري در سالروز ميلاد پيامبر اعظم و تولد امام جعفر صادق فرمودند؛ "نخبگان كشورهاي اسلامي وحدت را جدي بگيرند. آتش اختلاف روشن شود دشمن مجال پيدا مي‌كند" ما به اين رهنمود بايد اول در داخل عمل كنيم تا بتوانيم نخبگان جهان اسلام را به همگرايي و وحدت تشويق نماييم. بنده ضمن تبريك فرا رسيدن ايام‌الله دهه فجر به مقام معظم رهبري،‌مراجع تقليد،‌علماي بزرگ كشور و نيز مردم آگاه ايران همچنين رهبران بيداري اسلامي در جهان اسلام عرض مي‌كنم راه فلاح و رستگاري در دنيا و آخرت در دنياي كنوني چنگ زدن به ريسمان الهي براي وحدت و نيز اطاعت از ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي است.

 

منبع:

19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود