کد خبر: 2004

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 495

وزیر ارشاد: سرنوشت این دولت با نظام گره خورده است

سرنوشت این دولت با نظام گره خورده است و مانع کار دولت شدن به زیان کشور تمام خواهد شد. حتا اگر یک‌ماه هم از مأموریت دولت باقی مانده باشد، نباید مانع آن شویم. سیدمحمد حسینی در مراسم معارفه‌ی مدیرعامل […]

سرنوشت این دولت با نظام گره خورده است و مانع کار دولت شدن به زیان کشور تمام خواهد شد. حتا اگر یک‌ماه هم از مأموریت دولت باقی مانده باشد، نباید مانع آن شویم.

سیدمحمد حسینی در مراسم معارفه‌ی مدیرعامل جدید ایرنا با بیان این‌که امروزه جنگ رسانه‌یی،‌ فرهنگی،‌ تبلیغی، و اقتصادی در جریان است، گفت: دشمن از همه‌ی ابزارها علیه ما استفاده می‌کند و اگر اقدامات ما اثربخش نبود، این‌گونه فشارها وجود نداشت؛ اما دشمن باید بداند این تهدیدها به جایی نمی‌رسد و ملت ما مستحکم‌تر از همیشه به راهش ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: در این شرایط خاص باید به مدیرعامل جدید ایرنا دلگرمی بدهیم که این مسئولیت را پذیرفته است. او باید بداند در میان فشارهایی که وارد می‌شود گشایش، پیروزی و پیشرفت وجود دارد.

حسینی با تأکید بر این‌که وظیفه‌ی ماست که به جنگ رسانه‌یی دشمن برویم و شرایط را تفهیم کنیم، بیان کرد: مثلا در جنگ سوریه، علیه ما تبلیغات گسترده انجام دادند، اما در شرایط فعلی که جنگ سوریه دو سال به طول انجامیده است، فهمیده‌اند نمی‌توانند تأثیرات جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند.

وی اظهار کرد: در مسائل داخلی هم این انتظار وجود داشت که دولتی که با تمام توان در صحنه است، مورد حمایت قرار گیرد. مگر نباید همه‌ی توان خود را متمرکز کنیم و از کسانی که تلاش می‌کنند حمایت کنیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایسنا، حسینی با بیان این‌که این تلخی‌ها خواهد گذشت و نتیجه‌ی صبر و استقامت نصیب ملت ما خواهد شد، گفت: سرنوشت این دولت با نظام گره خورده است و مانع کار دولت شدن به زیان کشور تمام خواهد شد. حتا اگر یک‌ماه هم از مأموریت دولت باقی مانده باشد، نباید مانع آن شویم. هر روز یک مسأله‌ی جدید برای تزلزل مدیریتی مسئولان دولتی اتفاق می‌افتد و در شرایطی که ما مورد هجمه‌ی دشمن هستیم این کار درست نیست.

او با بیان این‌که رقبای دولت اصلاحات نیز این‌گونه برخورد را با آن‌ها نمی‌کردند، افزود: ما نمی‌خواهیم دیگران را تحقیر کنیم و دلایل خود را مستند بیان خواهیم کرد.

 

منبع:

انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود