کد خبر: 2069

تاریخ انتشار: 1391-10-23 - 11:57

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 2 013

نادر قاضی پور نماینده مجلس: رئیس جمهور از ملت عذرخواهی کند

چکیده: هفت سال و نیم کار دولت احمدی نژاد کوبیدن مجلس بود. اما اکنون که می بیند نتوانسته مشکلات را حل کند و بر مشکلات هم افزوده است قصد دارد توپ را به زمین مجلس بیندازد و با حضورش در مجلس عنوان کند من […]

چکیده:

هفت سال و نیم کار دولت احمدی نژاد کوبیدن مجلس بود. اما اکنون که می بیند نتوانسته مشکلات را حل کند و بر مشکلات هم افزوده است قصد دارد توپ را به زمین مجلس بیندازد و با حضورش در مجلس عنوان کند من رفتم با مجلس مشورت کنم اما مجلس با دولت همکاری نکرد./واقعیت امر این است که میزان تاثیر تحریم های خارجی در ایجاد مشکلات کنونی در نهایت امر ده درصد بیشتر نیست و بی تدبیری داخلی است که کشور را اکنون فلج کرده است.»

 

یک نماینده مجلس گفت: «حضور آقای رئیس جمهور در مجلس به دلیل انداختن توپ مشکلات به زمین مجلس است. هرچند مجلس آمادگی دارد و در خدمت دولت است که مشکلات را حل کند؛ اما این کار باید توام با همدلی، هماهنگی و کار کارشناسی باشد.»
احمدی نژاد اهداف خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی را که قرار است 27 دی‌ماه انجام شود، تشریح کرد و گفت: ما نیازمند چندین تصمیم گیری بزرگ هستیم. در دولت طرح‌هایی را در این زمینه آماده کرده‌ایم و تصمیم داریم در روز چهارشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس این طرح‌ها را با ملت و نمایندگان در میان بگذاریم.
احمدی نژاد همیچنین امروز در پیامی شفاهی به هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده است می خواهد ساعت 10 صبح روز چهارشنبه به مجلس بیاید و بعد از سخنرانی و بیان بعضی موضوعات به علت مشغله کاری برود و با این حال دیگر فرصتی برای صحبت و بیان نظرات نمایندگان باقی نمی ماند.
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «هفت سال و نیم کار دولت احمدی نژاد کوبیدن مجلس بود. اما اکنون که می بیند نتوانسته مشکلات را حل کند و بر مشکلات هم افزوده است قصد دارد توپ را به زمین مجلس بیندازد و با حضورش در مجلس عنوان کند من رفتم با مجلس مشورت کنم اما مجلس با دولت همکاری نکرد.»
وی ادامه داد: «اما ما نمایندگان ملت و سرباز ولایت هستیم؛ چنانکه آقا فرمودند طرح سوال از رئیس جمهور را ادامه ندهید، به سرعت سوال را پس گرفتیم.»
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: «واقعیت امر این است که میزان تاثیر تحریم های خارجی در ایجاد مشکلات کنونی در نهایت امر ده درصد بیشتر نیست و بی تدبیری داخلی است که کشور را اکنون فلج کرده است.»
وی ادامه داد: «بعد از بحران مرغ اکنون می بینید که بی تدبیری در مسئله برنج باعث شده برای این کالا هم با مشکل روبرو شویم. در حالی که آقای لاریجانی زمستان سال گذشته مسئولین دولتی را احضار کرد و گفت به مسائل معیشتی مردم توجه کنید.»
وی افزود: «ما حتی در زمان جنگ بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم نداشتیم؛ اما اکنون دو سال است و احتمالا با سال آینده برای سه سال بودجه چند دوازدهم را تجربه می کنیم.»
قاضی پور اظهار کرد: «آقای رئیس جمهور به جای آنکه به مجلس بیاید، قانون بودجه را بدهد. ایشان قول داده بودند تا 15 آذر قانون بودجه را بدهند؛ چرا ندادند؟»
وی تاکید کرد: «حضور آقای رئیس جمهور در مجلس به دلیل انداختن توپ مشکلات به زمین مجلس است. هرچند مجلس آمادگی دارد و در خدمت دولت است که مشکلات را حل کند؛ اما این کار باید توام با همدلی، هماهنگی و کار کارشناسی باشد.»
وی خاطرنشان کرد: «مجلس یک نفر نیست که یکی فرمان بدهد و دیگران هم گوش کنند. هر یک از 290 نماینده مجلس آهنگ خود را می زنند، چون با مسئولین، اساتید، روحانیون و دانشمندان خود مشورت و طرح ها را پیگیری می کنند.»
قاضی پور با اشاره به پیام جدید احمدی نژاد به مجلس که گفته در روز چهارشنبه وقت شنیدن صحبت های نمایندگان را ندارد گفت: «وقتی قصد همدلی و همفکری باشد باید صحبت های دیگران را شنید و تحمل کرد. حالا ایشان با ما صحبت نکنند ولی حداقل با هواداران خودشان در مجلس و کسانی مانند حداد عادل، اسماعیل کوثری، حسینیان، رسایی، کوچک زاده و اعضای جبهه پایداری در مجلس مشورت کنند.»
وی ادامه داد: «آقای رئیس جمهور بهتر است هر چه سریعتر قانون بودجه را تحویل دهند تا مجلس وقت داشته باشد با کار کارشناسی بودجه را بررسی و تصویب کند.»
قاضی پور با اشاره به اصرار احمدی نژاد به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: «عدم اجرای فاز دوم هدفمندی تصویب شده و با تایید شورای نگهبان به صورت قانون درآمده است و اجرای آن خلاف قانون است.»
وی تصریح کرد: «آقای رئیس جمهور تمایل به قانون شکنی دارد و در صورت این کار بنده موافق استیضاح ایشان خواهم بود. هرچند رهبر عظیم الشان نظام اجازه نمی دهند ایشان کاری خلاف قانون انجام دهد.»
وی در پایان گفت: «آقای رئیس جمهور بهتر است بیایند بگویند اشتباه کردند و به دلیل گرانی خودرو و مواد خوراکی از ملت عذرخواهی کنند.»

 

منبع:

19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود