کد خبر: 2133

تاریخ انتشار: 1391-10-10 - 19:13

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 877

حیدرپور نماینده شهرضا در مجلس نهم شورای اسلامی :فتنه حامیان احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری در راه است

حرف‌ها و اقداماتی که احمدی‌نژاد انجام می‌دهد ما را به حادثه‌ای عظیم‌تر از فتنه ۸۸ رهنمود می‌کند. نماینده اصولگرای مجلس اظهار داشت: فتنه حامیان احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری در راه است. این […]

حرف‌ها و اقداماتی که احمدی‌نژاد انجام می‌دهد ما را به حادثه‌ای عظیم‌تر از فتنه ۸۸ رهنمود می‌کند.
نماینده اصولگرای مجلس اظهار داشت: فتنه حامیان احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری در راه است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در همین راستا به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: از نوع رفتار احمدی‌نژاد در آستانه انتخابات این گونه برمی آید که او برای کشور برنامه‌ای دارد که فوق‌العاده خطرناک است.

وی ادامه داد: ‌ ما حادثه‌ای را در سال ۸۸ به نام فتنه ۸۸ پشت سر گذاشتیم اما آن زمان نمی‌دانستیم که فتنه بزرگتری ممکن است در راه باشد.

حیدرپور تاکید کرد: ‌ حرف‌ها و اقداماتی که احمدی‌نژاد انجام می‌دهد ما را به حادثه‌ای عظیم‌تر از فتنه ۸۸ رهنمود می‌کند.

نماینده شهرضا در مجلس نهم شورای اسلامی اذعان داشت: ‌ اقدامات احمدی‌نژاد در زمینه اقتصادی نهایتا به فروپاشی این حوزه می‌انجامد. احمدی‌نژاد هم یا این قضیه را نمی‌داند و یا اگر می‌فهمد خودش را به ندانستن می‌زند.

وی در توضیح فروپاشی اقتصادی، خاطرنشان کرد: ‌ اینکه آقای رئیس جمهور فرافکنی کند و مشکلات اقتصادی که بوجود آورده به گردن دیگران بیاندازد حرف نادرستی است.

حیدرپور به مصاحبه اخیر احمدی‌نژاد نیز اشاره داشت و گفت: ‌مسائل اقتصادی مسائلی هستند که زیربنای علمی دارند و با شعار و حرف بیخود نمی‌شود کشور را اداره کرد. مثلا در فضای اقتصادی بودجه کشور، از سال ۸۴ تا الان سه برابر و نقدینگی کشور شش برابر شده است. قیمت ارز هم سال‌ها ثابت نگه داری شده بود و در طول سال گذشته تا امسال سه برابر شد و این‌ها عدد و رقم‌هایی نیستند که بشود به راحتی از آن عبور کرد.

وی افزود: ‌بنابراین مجلس اگر اقداماتی را در خصوص هدفمند کردن یارانه‌ها و نقدینگی انجام داده است، برای جلوگیری از یک خطر جدی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: ایشان باید بداند که مجلس برابر رفتارهای غلطش ایستادگی می‌کند چراکه آنچه اکنون در زمینه اقتصادی در کشور حال وقوع است را برای آینده سیاسی کشور بسیار خطرناک می‌دانیم.

حیدرپور در پایان تاکید کرد: ‌باید از انتخابات آتی بسیار مراقبت کرد. ما نیز اجازه نمی‌دهیم که کشور را به سمت نارضایتی اقتصادی بکشانند تا در ‌‌نهایت به هدف خود برسند.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود