کد خبر: 2147

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 3 949

نامه اژه‌اي به احمدي نژاد: اسامی 300 نفر را اعلام کنید

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد و در واکنش به اظهارات اخیر وی خواستار ارسال فوری اسامی این افراد، برای پیگرد قضایی شد. دادستان کل کشور در واکنش به […]

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد و در واکنش به اظهارات اخیر وی خواستار ارسال فوری اسامی این افراد، برای پیگرد قضایی شد.
دادستان کل کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه 300 نفر در کشور 60 درصد پولها را بلوکه کرده اند طی نامه‌ای از محمود احمدی‌نژاد خواست اسامی این افراد را اعلام کند.

به گزارش مهر، روز شنبه رئیس قوه قضائیه در مورد اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه 300 نفر 60 درصد پول کشور را در اختیار دارند اعلام کرد: هنوز اسامی این افراد ارائه نشده است.

در این مورد حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد و در واکنش به اظهارات اخیر وی خواستار ارسال فوری اسامی این افراد، برای پیگرد قضایی شد.




متن کامل نامه حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:
سلام علیکم
احتراما؛ عطف به بخشی از مصاحبه تلویزیونی مورخه 1391/10/2 جنابعالی در خصوص مطالبات و به عنوان مطالبی در خصوص، «وجود سیصد تن در کشور که 60 درصد دارایی‌های کشور را بلوک کرده و پس نمی‌دهند»، همان‌گونه که بارها و در جلسات حضوری پیگیری نموده‌ام انتظار می‌رود که اسامی این افراد و میزان مطالبات غیرجاری نظام بانکی کشور از آنها جهت پیگیری‌های قانونی از سوی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور به قوه قضاییه ارائه گردد.
اضافه می‌نماید؛ در ادامه پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در این خصوص طی نامه‌های ق 140/9120/2/45/14 مورخ 1391/8/22 و ق 140/9120/2/92/14 مورخ 1391/9/28 اسامی بدهکاران بانکی دارای مانده مطالبات غیرجاری بالای 10 میلیارد ریال از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استعلام شده که تاکنون پاسخی دریافت نشده است، لذا ضرورت دارد دستور فرمایید در اسرع زمان ضمن ارائه اطلاعات اخیر‌الذکر، اسامی 300 تن اعلامی از سوی حضرتعالی در اسرع زمان جهت پیگیری‌های قانونی به دادستانی کل کشور منعکس گردد.



منبع:19دی  فارس 

تگ های مطلب:
دیدگاه کاربران

کل نظرات : 4

ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود