کد خبر: 2146

تاریخ انتشار: 1391-10-05 - 16:38

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 229

باهنر: با ایده رییس‌جمهور نان 15 هزار تومان می‌شود

مصباحی مقدم در سخنان خود انتقادات تندی به دولت و تصمیمات اقتصادی آن وارد کرد و توکلی هم در صحبت خود پیشنهاد کرد مجلس نامه ای به رهبر انقلاب نوشته و مسائل و مشکلات موجود و مشکلات احتمالی آینده کشور و […]

مصباحی مقدم در سخنان خود انتقادات تندی به دولت و تصمیمات اقتصادی آن وارد کرد و توکلی هم در صحبت خود پیشنهاد کرد مجلس نامه ای به رهبر انقلاب نوشته و مسائل و مشکلات موجود و مشکلات احتمالی آینده کشور و تبعات تصمیم گیری های نادرست اقتصادی دولت را منتقل کنند.
نماینده تهران با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در اصرار بر هدفمندی یارانه ها گفت : در صورتی که آنچه رئیس جمهور می گوید اجرایی شود قیمت نان سنگک به 15 هزار تومان می رسد.

به گزارش مهر، جلسه غیر علنی روز سه شنبه مجلس با موضوع توجیه مسائل مربوط به لایحه بودجه 92 و اولویت ها و چارچوب های آن صبح سه شنبه برگزار شد.

در این جلسه کردبچه و ممبینی از طرف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص کلیات لایجه بودجه 92 صحبت کردند.

البته ممبینی در این جلسه بیشتر درباره بودجه 91 صحبت کرده است که لاریجانی رئیس مجلس به وی تذکر داده که در موضوع صحبت کند.

از طرف مجلس هم باهنر نایب رئیس دوم مجلس، مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و احمد توکلی نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه وبودجه صحبت هایی داشته و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

مصباحی مقدم در سخنان خود انتقادات تندی به دولت و تصمیمات اقتصادی آن وارد کرد و توکلی هم در صحبت خود پیشنهاد کرد مجلس نامه ای به رهبر انقلاب نوشته و مسائل و مشکلات موجود و مشکلات احتمالی آینده کشور و تبعات تصمیم گیری های نادرست اقتصادی دولت را منتقل کنند.

وی همچنین پیشنهاد کرده مجلس با رئیس جمهور نشست مشترک برگزار کرده و به طور جدی مسائل مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه باهنر نیز در سخنان خود با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در اصرار بر هدفمندی یارانه ها گفت : در صورتی که آنچه رئیس جمهور می گوید اجرایی شود قیمت نان سنگک به 15 هزار تومان می رسد و چیزی به نام تولید و کشاورزی باقی نمی ماند.

همچنین محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس نیز جمع بندی از جلسه ارائه کرد.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود