کد خبر: 2164

تاریخ انتشار: 1391-09-30 - 14:54

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 775

واکنش مطهری به نطق رسایی: تند و سخیف بود/ او حرمت لباس خود را نگه نمی‌دارد/ هاشمی مقام دوم کشور و به لحاظ مبارزاتی هم‌ردیف رهبری است

رسایی نطق بسیار تند و سخیفی داشتند؛ بازداشت فرزندان هاشمی نقطه قوت نظام است اما آقایان برخلاف توصیه رهبری همچنان به هاشمی توهین می‌‌کنند. علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از […]

رسایی نطق بسیار تند و سخیفی داشتند؛ بازداشت فرزندان هاشمی نقطه قوت نظام است اما آقایان برخلاف توصیه رهبری همچنان به هاشمی توهین می‌‌کنند. علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، به نطق اخیر حمید رسایی اشاره کرد و گفت:‌ بنده نطق آقای رسایی را گوش کردم...
 

نماینده مردم تهران با انتقاد از نطق اخیر حجت‌الاسلام رسایی گفت: متأسفانه آقای رسایی نطق بسیار تند و سخیفی داشتند؛ بازداشت فرزندان هاشمی نقطه قوت نظام است اما آقایان برخلاف توصیه رهبری همچنان به هاشمی توهین می‌‌کنند.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ،‌ علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، به نطق اخیر حمید رسایی اشاره کرد و گفت:‌ بنده نطق آقای رسایی را گوش کردم، نطق ایشان توهین‌آمیز و سخیف بود. متأسفانه آقای رسایی حرمت لباس خود را نگه نمی‌دارد.

وی با اشاره به اظهارات مطرح شده درباره جوابیه خانواده آیت‌الله هاشمی به رسایی جهت برائت در صحن علنی مجلس گفت: اگر خانواده آقای هاشمی برای پاسخ به نطق آقای رسایی مصمم باشند و جوابیه بدهند در صورتی که هیئت رئیسه اظهارات آقای رسایی را مصداق توهین بداند، جوابیه باید در صحن علنی قرائت شود.

مطهری با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها درباره حرمت سران قوا و مسئولان کشور تأکید کرده‌اند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مشخصاً درباره آقای هاشمی تأکید کرده‌اند که حرمت ایشان رعایت شود، لذا اظهارات آقای رسایی با ادعای ولایت‌مداریش هم‌خوانی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس از نطق رسایی ناراحت هستند، گفت: آقای هاشمی به نوعی مقام دوم کشور و به لحاظ سابقه مبارزاتی هم‌ردیف مقام معظم رهبری هستند، اکنون که دو فرزند ایشان بازداشت است، ما باید این نکته را نقطه قوت نظام بدانیم که در نظام ما بدون تبعیض با همه برخورد می‌شود.

وی در پایان گفت: آقایان به جای اینکه نقطه قوت نظام را درباره بازداشت فرزندان آقای هاشمی در نظر بگیرند به ایشان توهین می‌کنند در حالیکه رهبر انقلاب بارها نسبت به توهین و بی‌حرمتی به مسئولان کشور هشدار داده‌اند.

 

منبع: انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود