کد خبر: 2209

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 954

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه: امام (ره) به مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند تا شما با هم هستید، من خیالم از انقلاب راحت است

  امام (ره) به مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند تا شما با هم هستید، من خیالم از انقلاب راحت است - حسن غفوری​فرد گفت: تا اندیشه​های داخل چارچوب انقلاب اسلامی و محکمات انقلاب با هم […]

 

امام (ره) به مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند تا شما با هم هستید، من خیالم از انقلاب راحت است
- حسن غفوری​فرد گفت: تا اندیشه​های داخل چارچوب انقلاب اسلامی و محکمات انقلاب با هم هستند، دولت​های خارجی نمی​توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.
این عضو حزب موتلفه اسلامی و دبیرکل پیشین جامعه اسلامی مهندسین که مهمان خبرآنلاین بود در پاسخ به سوالی که به سوء استفاده بیگانگان از برخی اختلاف​ نظرهای داخلی در ایران اشاره داشت، گفت: یقینا تنها امید استکبار جهانی و دشمنان ما برای فشار به ایران، همین تنش​های داخلی است. هم امام(ره) و هم مقام معظم رهبری بارها گفته​اند تا زمانی که در داخل کشور با همدیگر یکپارچه و متحد هستیم؛ به فرموده امام، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. این تا زمانی است که تصمیمات در داخل کشور، جمعی باشد و همه به خرد جمعی احترام بگذارند. اما اگر اینگونه نباشد، آنها دچار طمع میشوند.
وی با بیان اینکه «اساسا هر جامعه​ای اگر در درون دچار مشکل نشود از بیرون هم دچار شکست نمی​شود»، ادامه داد: هرگاه جامعه​ای در داخل دچار دوگانگی و تشتت شود، از بیرون هم ضربه پذیر خواهد شد. برای همین بود که امام (ره) به مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند تا شما با هم هستید، من خیالم از انقلاب راحت است. تا اندیشه​های داخل چارچوب انقلاب اسلامی و محکمات انقلاب با هم هستند، دولت​های خارجی نمی​توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود