کد خبر: 2299

تاریخ انتشار: 1391-08-29 - 22:10

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 405

«سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا» به چاپ شانزدهم رسید

چکیده:  چاپ شانزدهم کتاب «سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا» نوشته آیت الله محمد صادق نجمی از سوی انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسید.   به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب […]

چکیده:

 چاپ شانزدهم کتاب «سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا» نوشته آیت الله محمد صادق نجمی از سوی انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسید.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»، در معرفی کتاب «سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا» نوشته آیت الله محمد صادق نجمی آمده است: نهضت بزرگ کربلا، صفحه تابناکى در تاریخ بشرى است که هماره، فرا راه رهپویانِ حقیقت و آزادگى و عدالت است. چگونه باید زوایاى گوناگون این قیام را شناخت؟ بى تردید مهم‏ترین راه، مطالعه سخنانى است که حسین‏بن على (ع) از مدینه تا کربلا، ایراد فرموده و در ضمن آنها فلسفه قیام و بسیارى از مسائل دیگر را به روشنى تشریح کرده است. با مطالعه و تأمل در آن سخنان مى‏توان وجوه مختلف نهضت حسینى، حوادث و جریان‏ها و نیز چهره‏هاى حق و باطل را باز شناخت. این سخنان حضرت، در منابع گوناگون تاریخى پراکنده و مطالعه آنها براى همه میسور نبود تا این که نویسنده سخت کوشِ کتاب حاضر، همه آن کلمات و سخنان را از منابع دست اول تاریخى، در یک‏جا گردآورد و گنجینه‏اى از معارفِ دینى، سیاسى و تاریخى را به آسانى در اختیار گذاشته است.

چاپ شانزدهم کتاب «سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا» نوشته آیت الله محمد صادق نجمی در قطع وزیری با قیمت 12 هزار تومان از سوی انتشارات بوستان کتاب روانه بازار کتاب شد.

 

منبع:منا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود