کد خبر: 2309

تاریخ انتشار: 1391-08-28 - 21:38

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 985

مجموعه 20 جلدی «امام خمینی(س) و کودکان» رونمایی می شود

چکیده: مجموعه 20 جلدی امام خمینی(س) و کودکان که توسط انتشارات نینوا به زیور طبع آراسته شده است همزمان با هفته کتاب در قم رونمایی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از ایکنا، […]

چکیده:

مجموعه 20 جلدی امام خمینی(س) و کودکان که توسط انتشارات نینوا به زیور طبع آراسته شده است همزمان با هفته کتاب در قم رونمایی می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از ایکنا، سیدرسول موسوی‌نژادیان، معاون فرهنگی ـ هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم 27 آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به هفته کتاب گفت: یکی از اقداماتی که در این هفته انجام می‌شود، رونمایی از مجموعه 20 جلدی امام خمینی(س) و کودکان بوده که توسط انتشارات نینوا به زیور طبع آراسته شده است.


وی با بیان اینکه این مجموعه آثار به روایت داستان کودکانی از سراسر جهان می‌پردازد که شیفته امام خمینی(س) بوده‌اند، اظهار کرد: این مجموعه به دنبال شناساندن شخصیت امام خمینی(س) از این طریق و به زبان کودکانه است.


موسوی‌نژادیان ابراز کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی در سازمان‌ها و ادارات مختلف از دیگر فعالیت‌ها در راستای ترویج کتابخوانی است که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بدون هیچ محدودیتی حمایت می‌شود.


معاون فرهنگی ـ هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه تصریح کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های باز در محیط‌‌های مختلف و به‌ویژه در مناطق محروم، گسترش کتابخانه‌های سیار در استان قم در این هفته مورد توجه قرار گرفته است.


موسوی‌نژادیان افزود: یکی از این اقدامات راه‌اندازی کتابخانه در اتوبوس‌های شهری به‌همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، شهرداری و دیگر نهادهای فرهنگی استان قم است.

 

منبع:+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود