کد خبر: 2403

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 760

لحن قابل تامل احمدی نژاد در نامه به رهبری: دولت بدليل مسئوليت هاي سنگين خود از بگومگوها و يا اصطكاكات داخلي استقبال نخواهد نمود

چکیده: مطمئن هستم كه جنابعالي بر پاسداري قاطع از قانون اساسي و به ويژه از حقوق اساسي ملت و همچنين صيانت از جايگاه رفيع رييس جمهوري منتخب ملت كه بالاترين مقام رسمي كشور پس از رهبري و مجري قانون اساسي […]

چکیده:

مطمئن هستم كه جنابعالي بر پاسداري قاطع از قانون اساسي و به ويژه از حقوق اساسي ملت و همچنين صيانت از جايگاه رفيع رييس جمهوري منتخب ملت كه بالاترين مقام رسمي كشور پس از رهبري و مجري قانون اساسي است، تاكيد داريد و با هر اقدامي كه اختيارات و مسئوليت هاي مهم او را مخدوش نماييد، مخالفيد .

رييس جمهوري اسلامي ايران با ارسال نامه اي به محضر رهبر معظم انقلاب با تقدير از توجه هوشمندانه ايشان به ضرورت حفظ و تقويت وحدت در شرايط خطير كنوني، اظهار داشت: دولت ضمن استقبال كامل از اين تذكر به موقع، مانند هميشه تمام هم خود را مصروف خدمتگزاري بي منت و پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب و صيانت از حقوق اساسي ملت خواهد كرد .

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب" ، متن نامه احمدي نژاد به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي )

مقام معظم رهبري

سلام عليكم

با تبريك عيد عظيم غدير كه تضمين و كمال رسالت پيامبراعظم (ص) و نقطه پيوند بشريت با حقيقت انسان كامل و امام معصوم (س) است از توجه هوشمندانه حضرتعالي به ضرورت حفظ و تقويت وحدت در شرايط خطير كنوني صميمانه سپاسگزارم .

دولت ضمن استقبال كامل از اين تذكر به موقع مانند هميشه تمام هم خود را مصروف خدمتگزاري بي منت و پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب و صيانت از حقوق اساسي ملت خواهد كرد و بدليل مسئوليت هاي سنگين خود از بگومگوها و يا اصطكاكات داخلي استقبال نخواهد نمود و مانند گذشته و براي مصالح كشور همه نامهرباني ها را صبورانه تحمل خواهد كرد .

به واسطه طراحي دشمنان ،ملت و كشور در فشارند. اينجانب و همكارانم در دولت براي تدبير امور و مقابله با توطئه هاي دامنه دار و وسيع بدخواهان و براي كاهش فشار بر مردم و پيشبرد امور كشور تمام توان خود را به طور شبانه روزي به كار بسته ايم ليكن ابعاد مسئله و اهميت موضوع مستلزم حضور همه قوا و مسئوليت پذيري و همكاري و همراهي آنان با دولت است كه امروز در خط مقدم اين جنگ تمام عيار اقتصادي قرار دارد.

مطمئن هستم كه جنابعالي بر پاسداري قاطع از قانون اساسي و به ويژه از حقوق اساسي ملت و همچنين صيانت از جايگاه رفيع رييس جمهوري منتخب ملت كه بالاترين مقام رسمي كشور پس از رهبري و مجري قانون اساسي است، تاكيد داريد و با هر اقدامي كه اختيارات و مسئوليت هاي مهم او را مخدوش نماييد، مخالفيد .

توجه دادن حضرتعالي به امر انتخابات رياست جمهوري بسيار دقيق و مهم است .انتخابات رياست جمهوري مظهر اراده ملي و نماد حاكميت مردم و بالاترين تجلي مردم سالاري است . جنابعالي بارها تاكيد كرده ايد كه همه بايد به گونه اي عمل نمايند كه انتخاباتي پرشور و با حداكثر مشاركت مردم كه موجب تجديد قواي انقلاب و عامل نشاط وهمبستگي ملي و بزرگترين ضربه به دشمن است برگزار گردد. اين امر در شرايط كنوني از اهميتي به مراتب بالاتر برخوردار است و ضرورت دارد از هرگونه اقدام و رفتار كه شائبه تضعيف نقش محوري اراده مردم در اداره كشور و يا حضور حداكثري آنان در انتخابات است به جد پرهيز گردد . دولت با تمام توان در خدمتگزاري همه جانبه به ملت حاضر و در صدد زمينه سازي تحقق اين امر است .

انشاالله با تدابير خردمندانه حضرتعالي از اين عقبه به سلامت عبور خواهيم كرد.

سلامتي و عزت روزافزون جنابعالي و ملت بزرگ ايران را از ايزد منان مسئلت دارم .

محمود احمدي نژاد

 

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود